Kolmekymppinen nainen tanssi esiintymislavalla vain sukkanauhaliiveihin, sukkiin ja korkkareihin pukeutuneena. Lavalla oli iso ilmapatja, jolla hän levitteli sääriään. Kädessä oli sellainen osoitin, jolla syntyi pieni sydämmen muotoinen kuvio. Nainen liikutti sitä yleisön joukossa ja lopulta pusäytti nuoren miehen rintaan ja vinkkasi kaveria tulemaan lavalle. Pienen esileikittelyn jälkeen kaveri laitettiin selälleen patjalle ja housut vedettiin kinttuihin. Siinä hän sitten makasi selällään puoliveltto ylöspäin. Seuraavaksi nainen etsi toisen yleisön joukosta. Ja lopuksi vielä kolmannenkin. Pojat makoilivat selällään patjalla ja nainen esitteli paikkojaan heille aivan lähietäisyydeltä. Ja kohta oli kolme heppiä somasti törröttämässä. Seuraavaksi tuo nainen meni ensimmäisen kaverin päälle hajareisin, ja ohjasi pojan kalun sisäänsä. Sinne osui ja upposi. Muutaman minuutin päästä akti oli miehen kohdalta valmis ja nainen noisi ja siirtyi seuraavan päälle ratsastamaan. Ihan oikeesti saattoi kuulla litinän ja tuntea sperman hajun, tuosta kolmen metrin päässä lavan reunasta. Ja kolmaskin vielä, taisi siinä pari kolme upotusta olla ja sinne lirahti. Vaimoni katseli vierassäni ja kuiskasi" Tuollaista olisi kiva kokeilla." Suomeen päästyämme sitten juttu laitettiin ns. tulille ja parin tanssilavakierroksen jälkeen osallistujatkin oli valittu. Ja oli se... sitten toisen tarinan veroinen.
Ryhmäseksiä stagella.
Anonyymi
1
2478
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sitten se toinen tositarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611