Kolmekymppinen nainen tanssi esiintymislavalla vain sukkanauhaliiveihin, sukkiin ja korkkareihin pukeutuneena. Lavalla oli iso ilmapatja, jolla hän levitteli sääriään. Kädessä oli sellainen osoitin, jolla syntyi pieni sydämmen muotoinen kuvio. Nainen liikutti sitä yleisön joukossa ja lopulta pusäytti nuoren miehen rintaan ja vinkkasi kaveria tulemaan lavalle. Pienen esileikittelyn jälkeen kaveri laitettiin selälleen patjalle ja housut vedettiin kinttuihin. Siinä hän sitten makasi selällään puoliveltto ylöspäin. Seuraavaksi nainen etsi toisen yleisön joukosta. Ja lopuksi vielä kolmannenkin. Pojat makoilivat selällään patjalla ja nainen esitteli paikkojaan heille aivan lähietäisyydeltä. Ja kohta oli kolme heppiä somasti törröttämässä. Seuraavaksi tuo nainen meni ensimmäisen kaverin päälle hajareisin, ja ohjasi pojan kalun sisäänsä. Sinne osui ja upposi. Muutaman minuutin päästä akti oli miehen kohdalta valmis ja nainen noisi ja siirtyi seuraavan päälle ratsastamaan. Ihan oikeesti saattoi kuulla litinän ja tuntea sperman hajun, tuosta kolmen metrin päässä lavan reunasta. Ja kolmaskin vielä, taisi siinä pari kolme upotusta olla ja sinne lirahti. Vaimoni katseli vierassäni ja kuiskasi" Tuollaista olisi kiva kokeilla." Suomeen päästyämme sitten juttu laitettiin ns. tulille ja parin tanssilavakierroksen jälkeen osallistujatkin oli valittu. Ja oli se... sitten toisen tarinan veroinen.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kerro sitten se toinen tositarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486