19v MILJONÄÄRI!!?!?!

Anonyymi

Elikkä oon 14v ja haluaisin saada miljoona euroa lukion loppuun asti(tai ehkäpä sen jälkeenki)

Mulla on suunitelma jossa voisin saada joka vuosi 15000€-20000€

Niin miten voisin käyttää niitä järkevästi esimerkiksi sijottamiseen tai oman yritysken perustaminen(ideioita?)

Tiiän että tämä kuulostaa ehkä oudolta mutta silti ajon saavuttaa miljoonan euron raja lukioon mennessä

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sentään ajattelet raha asioita

Suuri osa ikäisistäsi eivät edes tiedä mitä sijoittaminen on.

• Anonyymi

15.000 - 20.000e vuodessa on lukiolaiselle ihan realistinen tavoite joka on saavutettavissa osa-aikatyöllä, kunhan vain pystyt ja jaksat keskittyä opiskeluun samalla.

Jos yritysideaa haet, niin yritä perustaa vaikka pieni kioski. Periaatteessa ihan helppoa hommaa. Ensin etsit pienen liiketilan johon saa perustaa kioskin, sitten olet yhteydessä tukkumyymälöihin ja tilaat hinnastoja ja esitteitä. Virvoitusjuoma- ja jäätelöfirmoista kannattaa kysyä että suostuisivatko he sponsoroimaan kylmälaitteet vastineeksi siitä että et myy mitään muuta kuin vain ko. valmistajan tuotteita.

Siinä samalla voit varmaan lukea ja opiskella.

• Anonyymi

Ja niin, ei se kirjanpitokaan niin vaikeaa ole, johon voit hankkia vaikka jonkin tilitoimiston auttamaan joka ei paljoa maksa, ja ne tekevät myös tilinpäätökset ja veroilmoitukset yms. paperit niin ei tarvitse niitä heti alkuun mietiskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niin, ei se kirjanpitokaan niin vaikeaa ole, johon voit hankkia vaikka jonkin tilitoimiston auttamaan joka ei paljoa maksa, ja ne tekevät myös tilinpäätökset ja veroilmoitukset yms. paperit niin ei tarvitse niitä heti alkuun mietiskellä.

Kiitos ehdotuksesta!
        Olen kyllä miettiny samaa ja et miten helpoo olis ja myös et onko se kannattavaa vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta!
        Olen kyllä miettiny samaa ja et miten helpoo olis ja myös et onko se kannattavaa vai ei.

Tarkoitatko kokovuotinen kioksi vai kesäkioski?
        Ja myös mitä siinä voi kenties myynnissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko kokovuotinen kioksi vai kesäkioski?
        Ja myös mitä siinä voi kenties myynnissä?

Tätä voit miettiä ihan itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe