Elikkä oon 14v ja haluaisin saada miljoona euroa lukion loppuun asti(tai ehkäpä sen jälkeenki)
Mulla on suunitelma jossa voisin saada joka vuosi 15000€-20000€
Niin miten voisin käyttää niitä järkevästi esimerkiksi sijottamiseen tai oman yritysken perustaminen(ideioita?)
Tiiän että tämä kuulostaa ehkä oudolta mutta silti ajon saavuttaa miljoonan euron raja lukioon mennessä
19v MILJONÄÄRI!!?!?!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sentään ajattelet raha asioita
Suuri osa ikäisistäsi eivät edes tiedä mitä sijoittaminen on. - Anonyymi
15.000 - 20.000e vuodessa on lukiolaiselle ihan realistinen tavoite joka on saavutettavissa osa-aikatyöllä, kunhan vain pystyt ja jaksat keskittyä opiskeluun samalla.
Jos yritysideaa haet, niin yritä perustaa vaikka pieni kioski. Periaatteessa ihan helppoa hommaa. Ensin etsit pienen liiketilan johon saa perustaa kioskin, sitten olet yhteydessä tukkumyymälöihin ja tilaat hinnastoja ja esitteitä. Virvoitusjuoma- ja jäätelöfirmoista kannattaa kysyä että suostuisivatko he sponsoroimaan kylmälaitteet vastineeksi siitä että et myy mitään muuta kuin vain ko. valmistajan tuotteita.
Siinä samalla voit varmaan lukea ja opiskella.- Anonyymi
Ja niin, ei se kirjanpitokaan niin vaikeaa ole, johon voit hankkia vaikka jonkin tilitoimiston auttamaan joka ei paljoa maksa, ja ne tekevät myös tilinpäätökset ja veroilmoitukset yms. paperit niin ei tarvitse niitä heti alkuun mietiskellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin, ei se kirjanpitokaan niin vaikeaa ole, johon voit hankkia vaikka jonkin tilitoimiston auttamaan joka ei paljoa maksa, ja ne tekevät myös tilinpäätökset ja veroilmoitukset yms. paperit niin ei tarvitse niitä heti alkuun mietiskellä.
Kiitos ehdotuksesta!
Olen kyllä miettiny samaa ja et miten helpoo olis ja myös et onko se kannattavaa vai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ehdotuksesta!
Olen kyllä miettiny samaa ja et miten helpoo olis ja myös et onko se kannattavaa vai ei.Tarkoitatko kokovuotinen kioksi vai kesäkioski?
Ja myös mitä siinä voi kenties myynnissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko kokovuotinen kioksi vai kesäkioski?
Ja myös mitä siinä voi kenties myynnissä?Tätä voit miettiä ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770