Rapu vai kaksonen?

haluaatietäämikäon

Olen syntynyt 21.6 eli kumpi oikeasti olen rapu vai kaksonen? Joidenkin horoskooppi palstojen mukaan olen rapu ja joidenkin kaksonen.. outoa.

9

5323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oman horoskooppisi saat selville:

      http://www.astro.fi/
      valitse täältä kohta "kartta ja pikatulkinta".
      (Koska tänne syötetään myös kellonaika, saat tulokseksi jommankumman merkin)

      Itse olen sitä mieltä, että lähellä merkkien vaihtumista syntyneillä luonteeseen vaikuttavat molemmat Aurinkomerkit.

    • tanhutytto

      Sydämeltäsi rapu ...ulkoisen , muille luotavan kuvan olleessa ,kaksonen. Vanhojen tulkintojen mukaan. 21.6 alkaa rapu. Kesäpäivän seisauspäivä vaikuttaa myös. Täytyisi tietää eksakti syntymäaika. Nouseva merkkisi vaikuttaa vanhemmin. Määrätty analyyttisyys , järjestelykyky .esim jos neitsyt...

    • minullekkin

      Olen myös synytynyt 21.6 ja en ole varma kumpi olen. Ratkaissut olen pulmani sillä että luen vaan kaksosen horoskoopit,vaikka just siinä lehdessä oliski krapu. Olen huomannut et yleisimmin on kaksonen. luonne horoskoopeissa yms kaksonen sopii mulle just ko nenä päähän.

    • Kaksonen

      Hei!!
      olet ehdotomasti rapu sillä menin katsomaan yhdessä sivussa ja siinä luki et 21.6 on rapu joten olet rapu jos halut tämän sivun niin kerron myöhemmin sen sinulle jos halut sen :) T:Laila see ya

      • suviorvokki88

        olen jostain kuullut että ravun ja kaksosen raja menisi 21.6. kello 12.00 ... en mene vannomaan mutta ...


      • Nimetön
        suviorvokki88 kirjoitti:

        olen jostain kuullut että ravun ja kaksosen raja menisi 21.6. kello 12.00 ... en mene vannomaan mutta ...

        Joo No en tiiä mistä olet kuullut sen mutt en tiiä enempää ett moikka


      • kaksosmies
        Nimetön kirjoitti:

        Joo No en tiiä mistä olet kuullut sen mutt en tiiä enempää ett moikka

        Riippuu tietysti vuodesta. Pitää tietää syntymäaika ja -paikka tarkasti. Löytyy sivustoja jossa oman merkkinsä voi tarkistaa. Itsekin yllätyin olevani kaksonen vaikka syntynyt myöhään 21.6. Seuraavana vuonna tilanne olisi ollut taas toinen.


    • A.C.
    • Anonyymi

      Olen itse syntynyt 21.6 ja olen aina pitänyt itseäni kaksosena, jotkut tosin sanovat että olen kaksos-luonteinen rapu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe