ZF kertoo öljynvaihdon tärkeydestä aiheesta.
https://i.ytimg.com/vi/LJpbVXyfacI/maxresdefault.jpg
Suomessa kaikki merkkihuolletut bemut jää huoltamatta kunnolla, laatikot ei toimi enää kunnolla kun 200 000 - 250 000km mittarissa ja valmistajan alkuperäiset öljyt sisällä. Kuluttaa vaihteiston osia
Lisää myös polttoaineenkulutusta
Bmw automaattilaatikon öljynvaihto tärkeää max 100tkm
3
295
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma varmaan aika monissa muissakin merkeissä.
Onhan tuo raha kysymyskin aina, vanhemissa autoissa sitten, kuka ajaa vanhemmalla autolla niin ei ole se nippukaan sitten niin hyvässä kunnossa, kaiken muun huoltamisen ja kulujen jälkeen saattaa olla että automaatin öljynvaihtoon enää mielellään investoi.
Maksaa jonkun satkun kuitenkin.. - Anonyymi
Kaippa se öljynvaihto on huolto-ohjelmassa jos kerran on tärkeä.
Jos ei ole niin, sitten ei ole tärkeä... tehtaan kannalta ainakaan. - Anonyymi
Täyttä asiaa! Karsee juttu tuo "lifetime fluid" ; kyllä säännöllinen vaihto (mieluummin alapohjan suodattimineen) pitäisi aloituksen lailla tehdä.
Itsellä Bemarissa 260 tkm ajettu ZF-aski, ja vasta pari vuotta sitten vaihtelin nesteitä (osa tulee itse alas, 3-4 litraa).
Pientä seilaamista aina kylmänä on, mutta onneksi sentään vaihtelee aika sujuvasti muutoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432957Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602869- 422333
- 291815
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711589- 481566
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 361226
- 791060