Olen miettinyt häntä ja minua paljon. Viimeisin ajatus, joka on pompannut mieleeni nyt muutaman kerran, on, että ehkä hän saa ihastumisestaan minuun jotain kiksejä. Kaikki siis varmasti saavat näitä ihastumisesta. Mut mietin sitä, että ehkä ne adrenaliini ja dopamiini kiksit on se juttu, miksi hän on kiinnostunut minusta. En niinkään minä itse. Ehkä hänellä on vähän tylsää, kun on tämä korona ja elämä on rajatumpaa ja siksi hän ihastui minuun. Vähän jännitustä elämään. Minun on hyvä seurailla vähän tilannetta. Voi olla, että tämä menee hänen kohdallaan ohi nopeasti, jos tästä on kyse. Itse olen oikeasti ihastunut häneen, mutta pääsen kyllä siitä yli ajan kanssa, jos täytyy.
Kiksit minusta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ota nyt hyvä ihminen selvää, jos kerran olet ihastunut. Miehenä vihaan tätä edes takaisin soutamista, olis kiva kun olis selvät sävelet.. Naisen kuuluu pitää miehelle jöötä.
- Anonyymi
Aionkin ottaa asiasta selvää kasvokkain.
Minä voin kyllä tarvittaessa pitää jöötä ja tehdä aloitteen. Kiinnostun kyllä enemmän miehistä, jotka tietävät, mitä haluavat ja ottavat sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin kyllä tarvittaessa pitää jöötä ja tehdä aloitteen. Kiinnostun kyllä enemmän miehistä, jotka tietävät, mitä haluavat ja ottavat sen.Trolli. Älä matki mua! Mulla on sama ihastus ollut 8 vuotta. Korona ei ollut silloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin kyllä tarvittaessa pitää jöötä ja tehdä aloitteen. Kiinnostun kyllä enemmän miehistä, jotka tietävät, mitä haluavat ja ottavat sen.Minä taas pidän naisesta, joka tietää mitä haluaa. Liian moni nainen on sellainen arpoja, enkä jaksa sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas pidän naisesta, joka tietää mitä haluaa. Liian moni nainen on sellainen arpoja, enkä jaksa sellaista.
Minä aioin ottaa hänestä selvää ihan oikeassa elämässä. En pelaa, enkä arvo. Suosittelen sua tekemään samoin tai jää luu käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aioin ottaa hänestä selvää ihan oikeassa elämässä. En pelaa, enkä arvo. Suosittelen sua tekemään samoin tai jää luu käteen.
Nythän mä vasta sen hokasin että mulla on jäänyt luu käteen! Mitäs nyt tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän mä vasta sen hokasin että mulla on jäänyt luu käteen! Mitäs nyt tehdään?
Anna se koiralle.
- Anonyymi
En vaan mulla nyt vaan on aidot tunteet.
Niille haluaisin saman tunteen vastaan- Anonyymi
Olisipa hänelläkin. En voi tietää, mutta luulen, että asia selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994