Rakkaus on syvä tunne ja rakkauden puute aiheuttaa valtaisia tunteen purkauksia.
Toiset rakastaa ihmisiä ja toiset paikkakuntaa, mutta kun molemmat on saavuttamattomissa, umpikuja on kestämätön.
Mainittu yhdistelmärakkaus on ominaista Pattayan rakkaille ja aiheuttaa mielipahaa.
Rakkaudenpuutteessa on kuitenkin se hyvä puoli, että ostorakkauden lomalompakkkoon kertyy lisää rakkauteen käytettävää varallisuutta, kun taasen rakkauden aika koittaa, silloin voi rakastaa rahakkaamin, jolloin rakkaus tuntuu niin rakkaudelta niin rakkaudelta, että Pattaya on paratiisi.
Saavuttamaton rakkaus.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pattaya on kärsivällinen, Tinderi on lempeä. Kilahtanut ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken Laiffi kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken Dille kärsii. - Anonyymi
Palstan ameeba se unelmoi edelleen matkasta thaimaahan.
- Anonyymi
Osaan sanoa tahaimaankielellä kiitos
Osaan hyvää uutta vuotta toivottaa suksanpiimai
Mutta aamuöisin loistavaa Lerppaa en kiinni saa
Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään
Saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan
Saatan seppeleen mä laskea ja lähteä jatkamaan
Rakkaus on kuollut elämän virtaan
Pelasta mut Pattayalle jos se sopii sinun pirtaan
Pelasta mut, Pelasta
Voisin kulkee väsymättä Pattayalle
Voisin tulla takaisin Savoon ja hengähtää
Mutta sinä kun oot mennyt Tinder
Ei henkeäkään mulle jää
Maailman tuuliin mä menetin rakkaan Tinderini
Pelasta mut jos se käy sun almanakkaan
Pelasta mut, Pelasta. Rakas Pattaya
Heikosti tajuan mä elämisen taikaa
Pelasta minut jos sinulla on aikaa
Pelasta mut, Pelasta mut - Anonyymi
Osaisitpa senssu lukea näitä aloituksiasi suomalaisen heteromiehen näkökulmasta, niin tajuaisit että nuo ei ole miehen kynästä kotoisin. Ihan järjetöntä paskaa ja ihan jatkuvasti. Tanssahtele siinä kellohameessasi ihan vapaasti, mutta lopeta tuo käsittämätön sonnan jauhaminen.
- Anonyymi
Niinpä, jos naapurin mies on makuusi, niin olet umpihetero? Vai miten se jyväskylän " playboy " asian omalla ihanalla logiikallaan selvitti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185