Oli puhelin laturissa ja olin toisaalla..
Soititko sää mulle?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En oo soittanu
- Anonyymi
Kyllä soitin soita takas
- Anonyymi
En taida uskaltaa en tiedä mitä sanoisin muuta kun että terve soititko 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida uskaltaa en tiedä mitä sanoisin muuta kun että terve soititko 😁
En ole soittanut!!!! enkä edes halua soittaa!!oot niin vittumainen mulle ja mulla on hermot kireällä! ja kuuma ja kuukautiset ja mikä pahinta olen erittäin puutteessa.....pitää varmaan harkita huoran ammattia minulle siinä olisi työ ja huvi samassa ja olisi erittäin antoisaa kaikin puolin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole soittanut!!!! enkä edes halua soittaa!!oot niin vittumainen mulle ja mulla on hermot kireällä! ja kuuma ja kuukautiset ja mikä pahinta olen erittäin puutteessa.....pitää varmaan harkita huoran ammattia minulle siinä olisi työ ja huvi samassa ja olisi erittäin antoisaa kaikin puolin
Ja Nyt kyllä Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta ihmettelen miksi olet puutteessa koko ajan vaikka kätesi toimii ihan hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Nyt kyllä Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta ihmettelen miksi olet puutteessa koko ajan vaikka kätesi toimii ihan hyvin!
Ei se ole sama asia kuin olla jonkun kanssa sillein!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole sama asia kuin olla jonkun kanssa sillein!!!!
Röh nöf nöf höh, eiköhän se sitten ole sama asia Kenen kanssa harrastat seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röh nöf nöf höh, eiköhän se sitten ole sama asia Kenen kanssa harrastat seksiä?
Seksi ei ole mikään harrastus !asian vierestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi ei ole mikään harrastus !asian vierestä
On se ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi uiminen tai lenkkeily urheilu kuin urheilu ja hyvää mieltä kaikista harrastuksista tulee???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi uiminen tai lenkkeily urheilu kuin urheilu ja hyvää mieltä kaikista harrastuksista tulee???
Läheisyyttä ja rakkautta ja intohimoa haluan!!!!!ne eivät kuulu mitenkään harrastuksiin
- Anonyymi
Nämä seksi viestit eivät sitten ole minun kirjoittsmiii sen tiedät että minä en tollasta viitsi kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä seksi viestit eivät sitten ole minun kirjoittsmiii sen tiedät että minä en tollasta viitsi kirjoittaa
Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 joku toinen tais joskus kirjoittaa juuri noin kolme kk sitten ja sitten se hän jolle kirjoitettu noin niin vielä uskoi sen!!!! kummallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, nytkö kirjoitat naisena? Ootetaan vähän niin kohta olet taas oma itsesi, herra vakkaritrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasta päätellen taidat hihittelyn sijasta vaan haistella omaa pimppimehuasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasta päätellen taidat hihittelyn sijasta vaan haistella omaa pimppimehuasi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tää oli oikeesti hyvä
- Anonyymi
Telepaattista, langatonta yhteyttä sydämestä sydämeen. Siihen ei Telia vielä yllä.
- Anonyymi
Nolottaa soittaa kun olin viimeksi niin hiprakassa ja sait minusta varmaan väärän kuvan🙄
- Anonyymi
Kiva yllätys se oli enkä edes huomannut että oisit ollu maistissa ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva yllätys se oli enkä edes huomannut että oisit ollu maistissa ☺️
mitä on hiprakka? hiprakka on jotain piirakan luontoista.....
antaa olla
https://www.youtube.com/watch?v=KNIZofPB8ZM
- Anonyymi
Soitin. Kiinnostaako tilata iltapulu? Supertarjous; 3 kuukautta puolen vuoden hinnalla.
- Anonyymi
Miten et muka tiedä, soittiko hän vai ei? Siitähän jää ilmoitus puhelimeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114