Savossa yksin kallion kolossa savusaunan keskellä
ääniä vieraita kuuntelen
autot ei pysähdy
ratti vasemmalla
nöyryys lukee kelloa
mittaa aikaa
taksi voi tulla vieläkin
jono voi kestää
ikävä ihollesi tinder
kaipaus kiinni sinuun
tahtoo tajuntaasi
tarve tahdotuksi
ikävä ihollesi
viettää vierellesi
vainoharha seinälle pirua piirtää
lerpat ja senssut kummittelee
varma pahimmasta jo
sydän jyskyttää
vaiti pysyy puhelin
lehti kolahtaa
ja kaupunki takana ikkunan alkaa elää
ja pelko pieluksella
valvon yötäni pois
aamulla taas kirjoitan
tunti kerrallaan
odotan aikaa pois
ikävä ihollesi
viettää vierellesi
Pattaya on paratiisi
Pattayan rakkaalla ikävä iholle.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt juuri saata muistaa miksi ostin kannettavan sävellysaparaatin, olinko menossa viides päivä jonnekin en saata nyt äkkiseltään muistaa.
Kyllä tässä on ollu ihoa ikävä, sillä kaatusisin naamalleni juhannus koggoon hoivapirtin takabihalla.
- Anonyymi
Umpitollokin on päättänyt vaikuttaa palstalla, päivittäin 24/7-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Umpitollokin on päättänyt vaikuttaa palstalla, päivittäin 24/7-
Mitä yrität?
Se tuntuu aina jännältä kun hoitaja laittaa ryppy reikään salvaa. vip-tason salvaa. Tulehtuu tosi herkästi sieltä se pypyn seutu kun aina on vähän kakaskaa siinä ärdyneellä iholla. Resut joutuu maksaa ihokosketuksesta ja joudutte maksamaan myös mun ihokosketukset, nääs ku nää menee verommaksajien selgä nahasta. heheh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592