Kuulin juorun että Lassi Viljanen olisi Samuli Edelmanin veli. Kuinkahan paikkansa pitävä on? Kyllähän heissä jotain sanaa näköä voisi olla.
Lassi Viljanen Samuli Edelmanin veli?
18
3137
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut saman huhun, ja voisi kyllä ulkonäön perusteella olla hyvinkin Samulin veli! Ääni ja karismakin vastaavanlainen. Ihania molemmat, naisten sydämet sulaa <3
- Anonyymi
Muusta en tiedä muutakuin että Lassi on super ihana.
- Anonyymi
Olen kuullut saman myös. Mielestäni myös muistuttaa paljon nuorta Samulia.
- Anonyymi
Oletteko nähneet Lassia livenä? Täysin samanlainen lavakarisma kuin Samulilla! Muutaman kerran Lassin nähneenä ei tarvita kuin hänen katse niin sukat pyörähtää jalassa tällä ladylla. Ääneltäänkin yksi seksikkäimmistä mies äänistä mitä tiedän.
- Anonyymi
No niin Lassi nyt jo outoa esiintyä "naisena".
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuollaisia täällä viesti. - Anonyymi
Fanittaminen itseään kohtaan vaikuttaa sanoisinko hieman oudolta.
- Anonyymi
Ei voi olla kun heidän sukunimetkään eivät täsmää.
- Anonyymi
No just joo! Ei voi verrata samana päivänäkään! Samuli nyt on oikee laulaja/ näyttelijä!
- Anonyymi
Viljanen on wannabe-Edelman.
Teevee ohjelmassa narsistin oloinen heebo puhuu tuhansista faneista ja haaveilee pääsevänsä Ruisrockin päälavalle. Hän mainostaa olevansa tuttu joka yhteydestä medioissa ym ym. Huhhhuhhuhh!!!! En ole ikinä kuullutkaan koko kaverista :D eikä varmaan moni muukaan. Hänen Kainuun kaunein taksikuski tyttöystävänsäkin on kuuluisampi :D :D :D
Omakustanne levyjä voi väsätä jokainen, omalla rahalla.
Näitä artisteja löytyy Suomesta satoja.- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
No onhan Lassi itse päässyt tänne kehuja itsestään laittamaan, säälittävää.
- Anonyymi
Lassi... KUKA VITUN LASSI? Ikinä kuullutkaan.
- Anonyymi
Lassi on poikkeuksellisen rento, rehellinen ja aito oma itsensä. Hän valloittaa kansaa puolelleen omalla karismallaan ja tyylillään. Lassi on täydellinen herrasmies joka osaa hassutella ja saa sukat pyörimään naisten jaloissa ja miehille Lassi on ns. huipputyyppi. Lassin managerina olen ylpeä siitä, että Lassilla tavoitteet on korkealla ja hän kulkee erittäin määrätietoisesti niitä kohti rohkean päämäärätietoisesti mutta silti jalat tukevasti maassa.
Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lassi on poikkeuksellisen rento, rehellinen ja aito oma itsensä. Hän valloittaa kansaa puolelleen omalla karismallaan ja tyylillään. Lassi on täydellinen herrasmies joka osaa hassutella ja saa sukat pyörimään naisten jaloissa ja miehille Lassi on ns. huipputyyppi. Lassin managerina olen ylpeä siitä, että Lassilla tavoitteet on korkealla ja hän kulkee erittäin määrätietoisesti niitä kohti rohkean päämäärätietoisesti mutta silti jalat tukevasti maassa.
Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä!Narsisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä!Lassi saa tulla pyyhkimään mun perhettä jos haluaa, kisja kyllä enemmän mielinkielin ihminen ei voi olla! Onneksi en ole sukua, tai ainakaan nyt sitten poika!!!! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä!Vanhat ämmät jotka ei kelpaa enää miehille, lähettää paskaiset stringinsä Lassi-pojulle joka kehystää ne ainoina fanipostinaan.
Jos totta puhutaan niin eihän se osaa edes laulaa. Itseään täynnä oleva wannabejulkkis, säälittävää kehua itseään.
- Anonyymi
Oli miten oli, niin kyllä se Viljanen on niin PERSEENNUOLIJA kun voi olla!!!!
- Anonyymi
En oo kuullut ikinä koko viljasesta🤔😲ei hajuukaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929