Lassi Viljanen Samuli Edelmanin veli?

Anonyymi

Kuulin juorun että Lassi Viljanen olisi Samuli Edelmanin veli. Kuinkahan paikkansa pitävä on? Kyllähän heissä jotain sanaa näköä voisi olla.

18

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut saman huhun, ja voisi kyllä ulkonäön perusteella olla hyvinkin Samulin veli! Ääni ja karismakin vastaavanlainen. Ihania molemmat, naisten sydämet sulaa <3

• Anonyymi

Muusta en tiedä muutakuin että Lassi on super ihana.

• Anonyymi

Olen kuullut saman myös. Mielestäni myös muistuttaa paljon nuorta Samulia.

• Anonyymi

Oletteko nähneet Lassia livenä? Täysin samanlainen lavakarisma kuin Samulilla! Muutaman kerran Lassin nähneenä ei tarvita kuin hänen katse niin sukat pyörähtää jalassa tällä ladylla. Ääneltäänkin yksi seksikkäimmistä mies äänistä mitä tiedän.

• Anonyymi

No niin Lassi nyt jo outoa esiintyä "naisena".
        Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuollaisia täällä viesti.

• Anonyymi

Fanittaminen itseään kohtaan vaikuttaa sanoisinko hieman oudolta.

• Anonyymi

Ei voi olla kun heidän sukunimetkään eivät täsmää.

• Anonyymi

No just joo! Ei voi verrata samana päivänäkään! Samuli nyt on oikee laulaja/ näyttelijä!

• Anonyymi

Viljanen on wannabe-Edelman.
      Teevee ohjelmassa narsistin oloinen heebo puhuu tuhansista faneista ja haaveilee pääsevänsä Ruisrockin päälavalle. Hän mainostaa olevansa tuttu joka yhteydestä medioissa ym ym. Huhhhuhhuhh!!!! En ole ikinä kuullutkaan koko kaverista :D eikä varmaan moni muukaan. Hänen Kainuun kaunein taksikuski tyttöystävänsäkin on kuuluisampi :D :D :D
      Omakustanne levyjä voi väsätä jokainen, omalla rahalla.
      Näitä artisteja löytyy Suomesta satoja.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

No onhan Lassi itse päässyt tänne kehuja itsestään laittamaan, säälittävää.

• Anonyymi

Lassi... KUKA VITUN LASSI? Ikinä kuullutkaan.

• Anonyymi

Lassi on poikkeuksellisen rento, rehellinen ja aito oma itsensä. Hän valloittaa kansaa puolelleen omalla karismallaan ja tyylillään. Lassi on täydellinen herrasmies joka osaa hassutella ja saa sukat pyörimään naisten jaloissa ja miehille Lassi on ns. huipputyyppi. Lassin managerina olen ylpeä siitä, että Lassilla tavoitteet on korkealla ja hän kulkee erittäin määrätietoisesti niitä kohti rohkean päämäärätietoisesti mutta silti jalat tukevasti maassa.

Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lassi on poikkeuksellisen rento, rehellinen ja aito oma itsensä. Hän valloittaa kansaa puolelleen omalla karismallaan ja tyylillään. Lassi on täydellinen herrasmies joka osaa hassutella ja saa sukat pyörimään naisten jaloissa ja miehille Lassi on ns. huipputyyppi. Lassin managerina olen ylpeä siitä, että Lassilla tavoitteet on korkealla ja hän kulkee erittäin määrätietoisesti niitä kohti rohkean päämäärätietoisesti mutta silti jalat tukevasti maassa.

Aion olla eturivissä kun Lassi nähdään tulevaisuudessa stadioineilla. Lassi on tarkka, suunnittelee asiat pitkällä tähtäimellä ja on määrätietoinen, nämä seikat luovat pohjaa todelliselle supertähteydelle. Suosiosta kertoo myös Lassin fanipostimäärä joka on räjähtänyt käsiin. Nimikirjoituksia, tapaamisia ja yhteiskuvia halutaan valtavasti. Lassin fanipostista löytyy jopa stringejä!

Narsisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lassi saa tulla pyyhkimään mun perhettä jos haluaa, kisja kyllä enemmän mielinkielin ihminen ei voi olla! Onneksi en ole sukua, tai ainakaan nyt sitten poika!!!! 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat ämmät jotka ei kelpaa enää miehille, lähettää paskaiset stringinsä Lassi-pojulle joka kehystää ne ainoina fanipostinaan.
        Jos totta puhutaan niin eihän se osaa edes laulaa. Itseään täynnä oleva wannabejulkkis, säälittävää kehua itseään.

• Anonyymi

Oli miten oli, niin kyllä se Viljanen on niin PERSEENNUOLIJA kun voi olla!!!!

• Anonyymi

En oo kuullut ikinä koko viljasesta🤔😲ei hajuukaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe