Vaaleaverikkö palveluksessanne

Anonyymi

Blondi pitkähiuksinen 21v nainen tarjoutuu miesten palvelukseen. 160cm/49kg. Kerran kun kokeilet niin muita et enää halua ;) Pistä viestiä niin katsotaan miten voin miellyttää. Kik messengeristä tavoittaa nimellä vaaleaverikko00

23

1587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita viesti yv

• Anonyymi

Annatko HEINOLAN MUKAVALLE SEDÄLLE?

• Anonyymi

Joskus tekis mieli järjestää kolehti jolla saataisiin hankittua Heinolan sedälle pilluva, kun ei se onneton saa itse mitään aikaan.

• Anonyymi

Olen 40-vuotias mies ja olisin halukas saada sinut mielellään vaikka koko viikonlopuksi pantavaksi.
      Ei anaalia eikä satuttamisia.
      Varoitukseksi sanon että minulla on melko iso ja kestän pitkään ja pystyn uusintaan melko nopeasti.
      Miten voisimme sopia viikonlopusta kanssasi?

• Anonyymi

Neli kymppinen mies haluaisi sinua viikonlopuksi samaan sänkyyn..
      Mvu40v ( at) utlook piste com
      Olen isolla varustettu ja kestän pitkään..

• Anonyymi

Kukaan maksullinen ei halua jyystäjää! Mitä nopeammin laukeat, sen ihanampi asiakas olet💖

• Anonyymi

Onko tälläkin blondilla tatskoja ja puhelin lärvin edessä 24/7?

• Anonyymi

40v mies isolla varusþettu voisi olla mukana. Mvu40v (at) Outlook piste com
      Olisi 26cm pitkä ja 18cm ympärysmitta.
      Haluaisin saada sinut samaan sänkyyn vaikka koko viikonloppu tai koko yön tai vähintään 2-3 tuntia.
      Olen aktiivisempi sängyssä kuin vaimoni ja minulla on vaimon lupa olla toisen naisen kanssa. (Kuten vaimoni saa olla toisen miehen kanssa)

• Anonyymi

Missäs vaimosi voisi tavata

• Anonyymi

Kelpais mulle vähän läheisyyttä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Onko han ku ollu jo koronaan tämäkin riski blondi kun ei edes vastaa kikissä

• Anonyymi

Laitettu kik viesti.

• Anonyymi

Joko tuli vastauskin? 🤡

• Anonyymi

Niinhän sä taidat ollakin 💩

• Anonyymi

Jatka sinä rauhassa peilikuvallesi kirjoittamista

• FantasyOfA11ium

Hei sinulle Vaaleaverikkö, oletko kunnon purjoa vailla?

• Anonyymi

Ei ole korona vielä tappanut, eikä edes tarttunut, mutta vähän vakavampaa hommaa on ollut välissä enkä tälläkään hetkellä tee kuin maksullista keikkaa. En vastaa kikissä pelkkiin "moi, miten menee" viesteihin, koska niitä tulee erittäin paljon. Jos tietää suoraan mitä haluaa ja sen kertoo, niin sitten voidaan katsoa.

- vaaleverikko00

• Missä päin majailet. Oletko lähellä minua. Laita viestiä
      r.sexii69 miuku mauku gmail.com
      Olen 50 hyvävartaloinen mies

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      129
      4313
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      39
      3268
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2433
    4. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      208
      1485
    5. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      211
      1089
    6. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      158
      1069
    7. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      19
      1054
    8. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      68
      1014
    9. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      21
      936
    10. En elä täällä vaan oikeassa elämässä

Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott
      Ikävä
      127
      802
    Aihe