Kuinka usein teidän mielestä olisi hyvä olla seksiä parisuhteessa?
Seksin määrä parisuhteessa
65
607
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa on hyvä olla sama rytmi ettei mene jankkaamiseksi. 1-2 kertaa viikossa on mulle sopiva ja exän kanssa oli ongelma, kun se halusi harvoin. Oon sitä mieltä, että kannattaa puhua ja sopia heti alussa.
- Anonyymi
Minulle se kuitenkin vaihtelee viikosta toiseen. Ajoittain se seksi on tosi tärkeää. Joskus se ei ole oikeasti edes toiselle kivaa, mutta minulla on ajanjaksot jossa joudun masturboimaan itseäni myös yksinään. Ja se siitä ...
- Anonyymi
Kas kun ei laadita kokouspöytäkirjaa ja kirjallista sopimusta.
Fiiliksen mukaan mennään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiiliksen mukaan mennään.Eikö ketään muuta häiritse kun täällä aina tokaistaan jotain, mua häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse kun täällä aina tokaistaan jotain, mua häiritsee.
Miksi häiriinnyt muiden mielipiteistä? Onko palstalla yksipuoluejärjestelmä nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse kun täällä aina tokaistaan jotain, mua häiritsee.
Olen huomannut ja joo, häiritsee. Tai lähinnä ihmettelen. Ei mielipide vaan miten se esitetään joka kerta.. kertoo vaan ihmisestä itsestään, ei ehkä osaa miettiä omia mielipiteitä/kokemuksiaan pidemmälle. Tai ymmärtää tahalleen väärin. Oikeassa elämässä ois aika rasittavaa, en jaksais..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut ja joo, häiritsee. Tai lähinnä ihmettelen. Ei mielipide vaan miten se esitetään joka kerta.. kertoo vaan ihmisestä itsestään, ei ehkä osaa miettiä omia mielipiteitä/kokemuksiaan pidemmälle. Tai ymmärtää tahalleen väärin. Oikeassa elämässä ois aika rasittavaa, en jaksais..
En jaksaisi itekään, vänkäävät naiset käy ärsyttämään lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiiliksen mukaan mennään.Olisko pitäny laatia kirjallinen sopimus, pahus kun ei tullu mieleen ajoissa....:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksaisi itekään, vänkäävät naiset käy ärsyttämään lähinnä.
Nyt hei sitä peräänkuulutettua huumorintajua kehiin! Vai mikä leidien pinnaa kiristää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt hei sitä peräänkuulutettua huumorintajua kehiin! Vai mikä leidien pinnaa kiristää?
Susta huomaa että oot tosi rakastunut, kun oot heti puolustamassa;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta huomaa että oot tosi rakastunut, kun oot heti puolustamassa;)
Sattuuhan sitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuhan sitä...
Onnea! Se on vaan niin ihana tunne😍
- Anonyymi
Vähemmän pahasti eli hyvästi, jos ryhmäläiset siittä määrittää.
- Anonyymi
Pitkä parisuhde päällä ja seksi ollut molemmille alusta asti yhtä tärkeä osa parisuhdetta.
Meillä lähes päivittäistä ja näin lomalla aamu ja ilta lemmiskelyt ihan normi.
Itse olen se aktiivisempi, joten joskus harrastan myös yhden illan juttuja. (Se on puolison kanssa sovittu.)
Masturbointia harrastamme molemmat omien tarpeidemme mukaan, eikä se toisiltamme pois.
Hyväilkää itseänne ja tutustukaa omiin ja toistenne haluihin.
Kesä on kuumaa aikaa.- Anonyymi
Eikö sun puoliso ole mustasukkainen? Tulisin hulluksi jos kumppani juoksisi vieraissa, tuun nytkin jo hulluksi sen flirtin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun puoliso ole mustasukkainen? Tulisin hulluksi jos kumppani juoksisi vieraissa, tuun nytkin jo hulluksi sen flirtin takia.
Flirtistä tiedä, mutta yhden illan jutut olisivat aika vaikeasti sulatettavia itsellenikin. Taitaa olla keksitty juttu. Etenkin jos kaksi kertaa päivässä muutenkin sekstaillaan, missä välissä siinä mukamas ehtii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flirtistä tiedä, mutta yhden illan jutut olisivat aika vaikeasti sulatettavia itsellenikin. Taitaa olla keksitty juttu. Etenkin jos kaksi kertaa päivässä muutenkin sekstaillaan, missä välissä siinä mukamas ehtii.
Samaa mietin, eikä kenenkään seksihalutkaan riitä. Taas jonkun mielikuvitus laukkaa...
- Anonyymi
On täälläkin jutut, onko pää ylikuumentunu helteessä. Mitenkäs sait moisen sopimuksen tehtyä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, eikä kenenkään seksihalutkaan riitä. Taas jonkun mielikuvitus laukkaa...
Minäkin ihmettelen noita seksihaluja, kun minulle on aina riittänyt yksi kerrallaan, eikä nytkään ole ketään, mutta onhan sekin tosi yksilöllistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ihmettelen noita seksihaluja, kun minulle on aina riittänyt yksi kerrallaan, eikä nytkään ole ketään, mutta onhan sekin tosi yksilöllistä.
Sama täällä, yksi riittää ja on aina riittänyt. Elämässä on muutakin sisältöä kuin seksi.
- Anonyymi
Minusta jokainen pari tekee niin kuin itsestä tuntuu, ei ole mitään määritelmää, mikä on hyvä määrä seksiä, tai onhan niitä kaikkia, mutta oikeasti se on yksilöllistä, ja vaikea sanoa noin tarkkaan, ei voi tietää etukäteen milloin haluaa seksiä, kun se tulee aina yllättäen.
- Anonyymi
Ja varmaan johtuu tästä seksihelteestä, että täällä on koko ajan seksiaiheita taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan johtuu tästä seksihelteestä, että täällä on koko ajan seksiaiheita taas.
Ai koko ajan ??? Ehkä minulta on sitten jäänyt huomaamatta. Mun mielestä seksi on kahden ihmisen asia, tai sit useamman jos tilanne sellainen. Nyt on alettu jo tekee formaatteja, jossa ihmiset kertoilee asioistaan, en oo kattonu, eikä kiinnosta. Eikö oikeesti ihmiset vois iha vaa elää omaa elämäänsä ❤ omien rakkaittensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep, siltä näyttää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai koko ajan ??? Ehkä minulta on sitten jäänyt huomaamatta. Mun mielestä seksi on kahden ihmisen asia, tai sit useamman jos tilanne sellainen. Nyt on alettu jo tekee formaatteja, jossa ihmiset kertoilee asioistaan, en oo kattonu, eikä kiinnosta. Eikö oikeesti ihmiset vois iha vaa elää omaa elämäänsä ❤ omien rakkaittensa kanssa.
Nytkin on tässä etusivulla kolme seksiaihetta, minusta se on paljon, en tiedä noista formaateista, enkä ryhmäseksistä mitään, kun kumpikaan ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkin on tässä etusivulla kolme seksiaihetta, minusta se on paljon, en tiedä noista formaateista, enkä ryhmäseksistä mitään, kun kumpikaan ei kiinnosta.
No pari seksiin liittyvää ketjua voi olla ja ihan hyvä, että on kaikille ja monipuolisesti aiheita mistä keskustella.
Klikkasit kuitenkin tämän auki ja vielä kommentoitkin, vaikka otsikosta jo selviää mitä tämä ketju käsittelee. Ettei nyt kuitenkin vähän kiinnostaisi nämä jutut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pari seksiin liittyvää ketjua voi olla ja ihan hyvä, että on kaikille ja monipuolisesti aiheita mistä keskustella.
Klikkasit kuitenkin tämän auki ja vielä kommentoitkin, vaikka otsikosta jo selviää mitä tämä ketju käsittelee. Ettei nyt kuitenkin vähän kiinnostaisi nämä jutut?Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, ettei seksi kiinnosta minua, tietysti kiinnostaa niin kuin muitakin. Sanoin vaan, että seksiaiheita on koko ajan, ei se mikään arvottava kommentti ollut, vaan toteamus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, ettei seksi kiinnosta minua, tietysti kiinnostaa niin kuin muitakin. Sanoin vaan, että seksiaiheita on koko ajan, ei se mikään arvottava kommentti ollut, vaan toteamus.
Ei täällä kannata todeta mitään, heti joku vetää herneen nenäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kannata todeta mitään, heti joku vetää herneen nenäänsä.
Niin, ja ihmettelen, että kaikki eivät tiedä, mikä on seksihelle, vaikka se on ihan tavallinen yleiskielen sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja ihmettelen, että kaikki eivät tiedä, mikä on seksihelle, vaikka se on ihan tavallinen yleiskielen sana.
Kesä saa halut hyrrämään tai ainakin seksihelteet. Varsinkin korona rajoitusten jälkeen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, ettei seksi kiinnosta minua, tietysti kiinnostaa niin kuin muitakin. Sanoin vaan, että seksiaiheita on koko ajan, ei se mikään arvottava kommentti ollut, vaan toteamus.
Joku sinua nyt kuitenkin kiukuttaa koko ajan. Ettet nyt sitten vain puutteessa elä? Vähän käyt kuule illalla lemmiskelemässä niin ei pipo enää kiristä noin tiukasti. Vain onko sinulla jokin muu hätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä saa halut hyrrämään tai ainakin seksihelteet. Varsinkin korona rajoitusten jälkeen. :)
Niin, eikä korona ole vielä kadonnut, minä olen pitänyt turvaväliä kaikkiin, eikä ole mitään juttua meneillään edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eikä korona ole vielä kadonnut, minä olen pitänyt turvaväliä kaikkiin, eikä ole mitään juttua meneillään edes.
Juu turvavälejä on pidetty eikä ole parisuhdetta. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sinua nyt kuitenkin kiukuttaa koko ajan. Ettet nyt sitten vain puutteessa elä? Vähän käyt kuule illalla lemmiskelemässä niin ei pipo enää kiristä noin tiukasti. Vain onko sinulla jokin muu hätä?
En minä ole kiukkuinen, enkä kireä, sinä et ymmärrä huumoria, eikä moni muukaan täällä, mikä tekee näistä keskusteluista välillä aika raskassoutuisia. Hyvää loppuiltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole kiukkuinen, enkä kireä, sinä et ymmärrä huumoria, eikä moni muukaan täällä, mikä tekee näistä keskusteluista välillä aika raskassoutuisia. Hyvää loppuiltaa.
Ai noissa sun kirjoituksissa on huumoria mukana. Salli mun nauraa. Oliko tuokin tarkoitettu vitsiksi?
Kävitkö muuten jo lemmiskelemässä vai laitoitko yömyssyn nyörit kuminauhalla tiukemmin kiinni? Kyllä pitäs vähän nyt leppoistua, jotta ei tule hermoromahdusta.
Aloittelija kyseli tuolla, että miten usein harrastat kumppanisi kannssa seksiä? Mites sulla nuo hommat luistaa? Anonyymi kirjoitti:
Juu turvavälejä on pidetty eikä ole parisuhdetta. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä. .
Niinhän kaikki, varsinkin me yksinelävät 😊
Onneksi epidemia alkaa hellittää, ja kohta saa (toivottavasti) kansalaiset hellitellä toisiaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on kieltämättä nykyään paljon huumorintajuttomia, kaikki pitäisi vääntää rautalangasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on kieltämättä nykyään paljon huumorintajuttomia, kaikki pitäisi vääntää rautalangasta.
Juu, ei jaksa jankata.
- Anonyymi
Riittävän usein, että kumpikin on tyytyväinen. Säännöllinen seksielämä pitää liiton kasassa ja liimaa yhteen. Olisi vaan se parisuhde, nyt on vaan sooloseksiä. Kaipaan läheisyyttä.
- Anonyymi
Haluja olis... Mut ei yksin niin kivaa ole.
- Anonyymi
Seksi on tärkeä osa parisuhdetta siksi sitä tulee olla riittävästi. Seksi pitää parin läheisyyttä yllä ja se on kiva aikuisten leikki.
Parisuhdeseksiä on aina saatavilla, joten vieraisiin ei ole tarvetta mennä. Seksillä on myös parantava vaikutus mieleen ja kehoon.
Tyytyväinen lady- Anonyymi
Minustakin seksi on luonnollinen ja terve osa ihmisen elämässä. Kyllä itse kaipaan useamman kerran viikossa tai vaikka päivittäin. Jokainen tavallaan ja hyvä jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
- Anonyymi
Täällähän on keskustelu taas vilkastunut. Itse asiaan, ei ole tullut riitaa seksistä koskaan kenenkään kanssa, tilanteen mukaan toimitaan. Jos lähtee siitä, että on löydettävä pari jonka halut on täysin vastaavat kuin itsellä, siinäpähän saa etsiä koko ikänsä. Kumpi on tärkeämpää, löytää hyvä kumppani vai löytää kumppani, jonka kanssa sekstaillaan x kertaa viikossa...
- Anonyymi
Seksielämä sujuu jos muutenkin synkkaa. Ellei, niin turha yrittää väen väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksielämä sujuu jos muutenkin synkkaa. Ellei, niin turha yrittää väen väkisin.
Niin kyllä sen pitäisi mennä itsestään, ilman mitään lukujärjestystä, tai muuta kaavaa.
- Anonyymi
Just näin. 😊
- Anonyymi
No vaikka syntymäpäivä voisi olla sellainen, kerran vuodessa?
- Anonyymi
Niin ainakin minun synttärini, kun se sattuu olemaan hyvään ajankohtaan.
- Anonyymi
Karkauspäivänä mieluummin, ettei nyt ihan joka vuosi.
- Anonyymi
En lähtisi määrittelemään tarkasti, ehkä yhdestä muutamaan kertaan viikossa molempien kiinnostuksen mukaan. Näissäkin asioissa voi tulla vastaan monella tapaa ja erilaisia kausia tulee vastaan, välillä toista kiinnostaa enemmän, välillä taas toista. Seksuaalinen halu niveltyy yhteen suhteen muun tilan kanssa ja myös ulkopuoliset paineet vaikuttavat. Ehkä silti on hyväksi, jollei olla ihan eri sfääreissä näissäkään asioissa, mikäli toinen jatkuvasti haluaa joka päivä ja toinen kerran kuukaudessa, ero voi olla liian iso.
- Anonyymi
Tätä itsekin ajattelin, vaikka se ei aina toteutuisikaan.
...jossain Osmo Kontulan tutkimuksessa tuli esille, että ennen sitoutumista (suhteen etenememistä) on tärkeää miettiä just tätä minkä otit esille:
” Ehkä silti on hyväksi, jollei olla ihan eri sfääreissä näissäkään asioissa, mikäli toinen jatkuvasti haluaa joka päivä ja toinen kerran kuukaudessa, ero voi olla liian iso.”
- Anonyymi
Itselläni kaksi kertaa per päivä. Minimi.
- Anonyymi
Riippuu niin paljon suhteesta. Nykyisen kanssa 1-3 krt päivässä on aika normi, joskus enemmänkin ja joskus voi mennä joku muutama päivä ettei huvita/väsyttää tms. Mainittakoon että olemme eläneet pitkään etäsuhteessa jolloin näkemisten välillä on voinut kulua pari viikkoa.
Silti vaikka oon aina pitänyt itseäni todella seksuaalisena, eipä ole näin useasti tullut heiluteltua peittoa exien kanssa ollessa. Rakastan sitä tunnetta kun seksi ei tunnu pakkopullalta vaan tosissaan halu toista kohtaan on vaan niin valtava koko ajan.
Kyllähän sen tiedostaa että niitä kuivia kausia varmasti on edessäpäin mutta niin kauan kun puheyhteys on auki ja ymmärtää miksi tilanne on mikä on, en näe mitään syytä miksei se "alkuhuuma" voi jatkua lopun elämää.- Anonyymi
Aikanaan elin etäasuhteessa ja silloin seksiä oli monta kertaa päivässä, kun nähtiin. Läheisyys tuli luonnostaan. Lopulta kuitenkin etäily verotti suhdetta ja suhde loppui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikanaan elin etäasuhteessa ja silloin seksiä oli monta kertaa päivässä, kun nähtiin. Läheisyys tuli luonnostaan. Lopulta kuitenkin etäily verotti suhdetta ja suhde loppui.
Me juuri kihlauduttiin ja muutto yhteiseen kotiin tulossa, ei sitä jatkuvaa erossaoloa vaan jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me juuri kihlauduttiin ja muutto yhteiseen kotiin tulossa, ei sitä jatkuvaa erossaoloa vaan jaksa.
Onnea teille. Hyvä päätös.
En tiedä kuinka realistista todellisuudessa olisi, mutta näkisin helposti itseni suhteessa, jossa seksiä olisi joka päivä.
Hyvässä suhteessa, vähintään neljä kertaa kuukaudessa, niin olisin vielä tyytyväinen.
Suhde on paljon muutakin, kuin seksiä. En tiedä kuinka paljon omat patoutuneet tarpeet vaikuttavat ajatteluun/fantasiaan seksin määräämästä suhteessa. Sen verran itseni kuitenkin tunnen, että olen seksuaalisemmasta päästä janaa, eikä olisi viisasta lähteä edes yrittämään suhdetta, kovin eri tarpeisen naisen kanssa.- Anonyymi
Ei se noin mene.
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Miten se menee? 🙂
Puheet on puheita. Se menee näin: 1) Tapaat naisen ja rakastutte. 2) Suhde lähtee menemään omalla painollaan ilman yrittämistä. Jos kohta 1) ei toteudu, tulee pitkä ja kivinen tie. Ei ole katalogia, josta voisit valita naisen.
Anonyymi kirjoitti:
Puheet on puheita. Se menee näin: 1) Tapaat naisen ja rakastutte. 2) Suhde lähtee menemään omalla painollaan ilman yrittämistä. Jos kohta 1) ei toteudu, tulee pitkä ja kivinen tie. Ei ole katalogia, josta voisit valita naisen.
Näinhän se varmasti on, kemiat kohdillaan jne.
Vastasin itsetuntemus lähtökohdasta. Ehkäpä se libido on sitten riittävän saman kaltainen, jos osuu kemiat muutenkin kohdilleen.
Vai, miten on?- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Näinhän se varmasti on, kemiat kohdillaan jne.
Vastasin itsetuntemus lähtökohdasta. Ehkäpä se libido on sitten riittävän saman kaltainen, jos osuu kemiat muutenkin kohdilleen.
Vai, miten on?Voisin antaa erään hyvän neuvon ellet olisi häiriköinyt tällä palstalla, mutta nyt totean että selvitä ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin antaa erään hyvän neuvon ellet olisi häiriköinyt tällä palstalla, mutta nyt totean että selvitä ihan ite.
Mä olisin halunnut tietää😁😁
- Anonyymi
Tiedustele pääkonttorilta. Kyllä, on se siellä jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220