Ostin otsikossa mainitun moottorin juuri, myyjän mukaan rukattu 25-30hv kuristukset poistamalla. Ongelmana ilmentynyt kuitenkin tyhjäkäynti jota ei juurikaan ole ja lisäksi käynnistäessä pitää antaa hiukan kaasua, että pysyy käynnissä. vinkkejä mistä aloittaa vian etsintä? Tulpat olisi hyvä vaihtaa heti minkälaista tulppaa kuuluisi käyttää?
Kiitos vastauksista!
evinrude 20hp -84 tyhjäkäynti
8
196
Vastaukset 8
- Anonyymi
Perusteellinen kaasarin putsaus, eli juuri tyhjäkäyntikanava seosruuvin takaa. Huomaa, että läpän takana olevat pienet reijät ovat auki. Ihan ekana kato miten paljon seosruuvi on auki, eli pohjasta aukipäin 1-2 kierrosta niin selviää mikä mättää.
- Anonyymi
Vielä se, että myös imukansi saattaa vuotaa ilmaa ja se voi tuhota mm. tulpat.
- Anonyymi
Eikös siinä ole kahvan päässä säätö ? Siis jos kahvaohjattu.
- Anonyymi
Noin vanha kone kuuluu jo kaatopaikalle
- Anonyymi
käy laihalla ja ehkä väärällä ennakolla. vaihda kaasutin vastaamaan imuaukkoa ja tarkista että pääsuutin kaasarissa on sopiva d70 tai d68 en muista. valkoinen muovilevy sytkästä oikeaksi. tulpiksi kärjettömät densot.
- Anonyymi
Kuusakoski Oy hoitaa.
- Anonyymi
Pidä sinä turpasi kiinni kun et mitään tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä turpasi kiinni kun et mitään tiedä!
Pisteet 2-0 Kuusakoski provokaattorille.
Tiesi, että mahdollinen hylkytavara kuuluu kierrätykseen, eikä kaatikselle.
Tiesi, että joku veteraanikone-kuumakalle voi provosoitua. Se lienee ollut
postauksen tarkoitus.
Itse ylläpidän joitakin vanhoja koneita. Kiitokset niille, jotka vaivautuvat avustamaan meitä vähemmillä taidoilla varustettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531323Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33842Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216819En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 47686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss62590