Mitäpä sanotte, tietäjät, veikkaajat ja perehtyneet?
Minä tulitiikeri-rapu-noususkorpioni
Mies metallisika-vesimies-nousurapu
Tiikeri loves Sika
1
1454
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulitiikeri-rapu-noususkorpioni
Mies metallisika-vesimies-nousurapu
Tuli sulattaa metallin - ei hyvä.
Rapu ja vesimies ei sovi.
En suosittelisi tuota yhdistelmää.
Miksei hallitus tee mitään yleensäkään mitään suojellakseen lapsia avioeroilta? Ihmiset ei tunne itseään eikä toisiaan, vaan ovat kuin lapset kemiallisten kokeiden äärellä.
Ydinpommin kehittämisen mahista ei haluta antaa kenelle vain, mutta luonteita saa sotkea miten vain? Ja papit siunaa koko järjettömyyden?
Tiedän tapauksen, missä vuohi nainen kimpaantui niin vihollisluonne härkä mieheensä, että tappoi tämän. Ymmärtäjää ei löytynyt vaan nainen tuomittiin.
Suoranaista satanismia on saattaa väärät elementit tai eläinmerkit yhteen, ja kun leimahtaa, pistetään oikeuteen ja tuomitaan lässyhumanistisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898