PETOLLINEN OOT!

WALDHEIM

Kaksonen on lähinnä petollisin takkinsa kääntäjä ja historiallakin on osuutta asiaan. Voisinko tiedustella miten ihmeessä voitte kavaltaa ja pettää lähimpänne. Onko juoniesi punominen muka viisautta vai mitä? Myytkö äitisi eurolla jos joku ostaa?

Minussa on rehellisyys, kunnia, tahto ja voima!

Kääntäkää takkinne oikein päin!

19

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kax

      Se on viisautta...rakas Nina-ystävämme!

      Mieluummin kun käännän takin, ostan uuden!

      Ja äitikin on enemmän kuin euron arvoinen?

    • kaksonen

      pettämällä pääsee parhaiten eroon sellaisista ihmisistä joiden kanssa ei enää halua olla missään tekemisissä.

      • Isikawa

        Kierous ja juonittelu kostautuu kyllä tekijälle, luonto pitää siitä huolen :) Pettäisipä kaksonen tätä oinasäijää niin kyllä tuntisi sen nahoissaan.


      • Vicky.
        Isikawa kirjoitti:

        Kierous ja juonittelu kostautuu kyllä tekijälle, luonto pitää siitä huolen :) Pettäisipä kaksonen tätä oinasäijää niin kyllä tuntisi sen nahoissaan.

        Pysy nyt vaikka siellä oinaspalstalla uhoamassa. Etkö ymmärtänyt, että leikkiähän tuo oli?

        Tällä palstalla on ollut aina aito ja rauhallinen henki. Ei täällä tarvita sua jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa.


      • kysymysmerkki

        voihan sitä kiltimminkin jättää.


      • kaksonen
        kysymysmerkki kirjoitti:

        voihan sitä kiltimminkin jättää.

        Kaksoset.... "kaveri" kaksosellani on tapana leikkiä ystävää, mutta puhua kaksinaamaisesti pahaa takanapäin, heti kun selkänsä kääntää. En jaksa sellaista leikkiä. Tuo ei ole ystävyyden arvoinen!


      • minä täällä hei
        kaksonen kirjoitti:

        Kaksoset.... "kaveri" kaksosellani on tapana leikkiä ystävää, mutta puhua kaksinaamaisesti pahaa takanapäin, heti kun selkänsä kääntää. En jaksa sellaista leikkiä. Tuo ei ole ystävyyden arvoinen!

        ensinmäisessä viestissä alettiin heti haukkua kaksosia pettureiksi. luuleeko tuo viestin kirjoittaja että kaikki kaksoset ovat samanlaisia? ei kukaan voi omalle syntymä ajalleen mitään. ja kaksoset(ei aikakaan kaikki) myy itteensä eurolla. naurettavaa ja lapsellista. hmph.


      • WALDHEIM
        minä täällä hei kirjoitti:

        ensinmäisessä viestissä alettiin heti haukkua kaksosia pettureiksi. luuleeko tuo viestin kirjoittaja että kaikki kaksoset ovat samanlaisia? ei kukaan voi omalle syntymä ajalleen mitään. ja kaksoset(ei aikakaan kaikki) myy itteensä eurolla. naurettavaa ja lapsellista. hmph.

        Kirjailija Salman Rushdie oli kaksonen ja kirjansa "saatanalliset säkeet" kirjoitettuaan sai maailmanlaajuisen tappaja joukon peräänsä, Ahatollahin määräyksestä. Miksi hän näin teki. Hän tuli kuuluisaksi ja rikkaaksi kirjailijaksi myymällä maansa.

        Ehkä tämä on yksi esimerkki vain tämmöisestä. En tiedä, kun on aika vähän tuttuina kaksosii.

        Tosin Mannerheim oli myös kaksonen ja vaikka hän oli syntynyt Tukholmassa, niin palveli Venäjän tsaareja ja Sittemmin luopui siitäkin kun pääsi suomen valkoiseksi kenraliksi ja sittemmin ainoaksi marsalkaksi. Se ikään kuin luikki paikasta toiseen omien etujensa tähden.

        Onnea!


      • Gem-86
        WALDHEIM kirjoitti:

        Kirjailija Salman Rushdie oli kaksonen ja kirjansa "saatanalliset säkeet" kirjoitettuaan sai maailmanlaajuisen tappaja joukon peräänsä, Ahatollahin määräyksestä. Miksi hän näin teki. Hän tuli kuuluisaksi ja rikkaaksi kirjailijaksi myymällä maansa.

        Ehkä tämä on yksi esimerkki vain tämmöisestä. En tiedä, kun on aika vähän tuttuina kaksosii.

        Tosin Mannerheim oli myös kaksonen ja vaikka hän oli syntynyt Tukholmassa, niin palveli Venäjän tsaareja ja Sittemmin luopui siitäkin kun pääsi suomen valkoiseksi kenraliksi ja sittemmin ainoaksi marsalkaksi. Se ikään kuin luikki paikasta toiseen omien etujensa tähden.

        Onnea!

        Kirjassaan "Saatanalliset säkeet" Salman Rushdie paljasti muslimimaailman pimeät puolet (esim. naisten huono asema). Kerroppa siis, minkä maan hän petti?

        Samanlainen uskalias paljastaja oli myös Aleksand Solzhenitsy, joka kirjassaan "Vankileirien saaristo" kertoi Neuvostoliiton kurjista vankilaolosuhteista. Hän sai Nobel palkinnon ja ilman tuota palkintoa, hän olisi itse joutunut viettämään loppuelämänsä vankilassa. Sen sijaan hänet karkoitettiin maasta. Hän oli myös kaksonen.

        Melko rohkeita kavereita molemmat!

        Arviosi Mannerheimista on hyvin pinnallinen ja lapsellinen. Esim. Mannerheimin sotilaspalvelusvuosina Suomi vielä kuului Venäjään suurruhtinaskuntana, eikä siis ollut yllättävää, että hän palveli Venäjällä. Mannerheimin ansioista olemme liian kyvyttömiä ja tietämättömiä keskustelemaan jollain horoskooppipalstalla.


      • Gem-86
        Gem-86 kirjoitti:

        Kirjassaan "Saatanalliset säkeet" Salman Rushdie paljasti muslimimaailman pimeät puolet (esim. naisten huono asema). Kerroppa siis, minkä maan hän petti?

        Samanlainen uskalias paljastaja oli myös Aleksand Solzhenitsy, joka kirjassaan "Vankileirien saaristo" kertoi Neuvostoliiton kurjista vankilaolosuhteista. Hän sai Nobel palkinnon ja ilman tuota palkintoa, hän olisi itse joutunut viettämään loppuelämänsä vankilassa. Sen sijaan hänet karkoitettiin maasta. Hän oli myös kaksonen.

        Melko rohkeita kavereita molemmat!

        Arviosi Mannerheimista on hyvin pinnallinen ja lapsellinen. Esim. Mannerheimin sotilaspalvelusvuosina Suomi vielä kuului Venäjään suurruhtinaskuntana, eikä siis ollut yllättävää, että hän palveli Venäjällä. Mannerheimin ansioista olemme liian kyvyttömiä ja tietämättömiä keskustelemaan jollain horoskooppipalstalla.

        Pakko tuo on korjata. Ei kannata luottaa muistiin. Solzhnitsy syntyi 11.12. 1918 eikä siis ollut kaksonen. Mutta kunnioitettava mies silti.


      • sandra
        kaksonen kirjoitti:

        Kaksoset.... "kaveri" kaksosellani on tapana leikkiä ystävää, mutta puhua kaksinaamaisesti pahaa takanapäin, heti kun selkänsä kääntää. En jaksa sellaista leikkiä. Tuo ei ole ystävyyden arvoinen!

        ei kukaan voi olla niin yksinkertainen kuitenkaan,että kuvittelisi kaikkien kaksosten olvan samanlainen ystävä. itse olen kaksonen ja monen hyvä ystävä (tiedän sen) eikä minulle ole tuollaista tapumusta.. kyse on nyt vaan luonteesta ja meillä kaikilla on kuitenkin erilaisest luonteet sillä olemme ysksilöitä! Kaksoset on ihmisiä siinä missä muutkin ja mielestäni hienoja ihmisiä!


    • kaksosista

      Merkillisiä ovat noi kaksoset. Hankalin se on kuu-merkkinä. Valkoisia valheita tulee liukuhihnalta ja aina vaan, vaikka on puhuttu asiasta monta kertaa. Ilmeisesti se on ihan viettiperäistä, että sanoo asiat eri tavalla kuin ne on. Tai ehkä ei itsekään alun perin tiedä, mitä aikoo tehdä seuraavaksi. Eli tämän hetken totuus ei ole enää seuraavan hetken totuus.

      Minun äiti sanoi meidän kaksossiskosta, että koskaan siihen ei voi luottaa - ellei tajua sitä, että kun se sanoo menevänsä esim. kauppaan, se ihan varmasti ei mene sinne.

      Kaksonen on kuitenkin tosi hienotunteinen. Koskaan hän ei tahtoisi, että toinen pahoittaa mielensä hänen takiaan. Siksi hän mieluummin sanoo: "Nähdään huomenna", kuin että "Ei nähdä enää ikinä."

      Minun mies, joka on kuu-kaksonen, jätti minut suhteen alussa kun hällä oli edellinen suhde siinä selvittämättä. Hän sanoi rakastavansa tätä toista naista ja hehkutti kovasti sitä, miten hänellä on paljon tunteita sinne päin ja siksi lähtee tän toisen naisen mieluummin kuin on minun kanssa.

      Noh, kului kaksi päivää. Sitten hän valitti minulle, että on ihan väärässä paikassa ja enkö lähtis hänen kanssa matkalle.

      Joo, no mitä valitan kun olen saman miehen kans edelleen. Hän on maailman paras rakastaja. Vetoaa minuun tuhannen miehen voimalla. Hyi.

      Periaatteessa en mitenkään voisi koskee mieheen, joka on ollut toisen naisen kanssa. Etoaa minua ajatuskin. Mutta tämän miehen kanssa kävi kuitenkin näin.

    • kaksonen...

      ootko ihan varma että kaikki kaksoset ovat petollisia?!! minä olen kaksonen, enkä ikinä voisi kuvitellakaan että pettäisin kumppaniani tai ketään ystävääni!! enkä ole koskaan pettänyt. IKINÄ ei saa yleistää :/

    • katjuska

      noh tota..ei se ihan noi mee..joitaki tuttua kyl löytyi..itse nimittäin oon kaksonen..ja musta löytyy sellainen puoli et osaan joskus olla hyvinkin kierä..mut tietenkin toisia satuttamatta!jonkinlaista kaksnaamaisuutta oon myös havainnut, mutta joskus ja liiankin usein ajattelen muita ensin ennenku itseäni..ja se on joissakin tapauksissa vähän huono asia..eli saatan olla liiankin kiltti joskus..

    • katjuska

      nii ja vielä..pettämiseen tarvitaan todellakin joku syy..jos tosissaan rakastaa toista, nii ei silloin petä..ja miksei vaikka pistäis ensin poikki ennen ku alottaa uuden jutun..

    • ---

      Voisin sanoa vaikka häristä saman.

      • jenna

        Mä huomasin ainakin suhteessani kaksosen kaksinaamaisuuden. Sanoi yhtä ja teki toista, sanoi asioita joita ei tarkoittanut, lupauksia joita tuskin oli aikomustakaan pitää. Ja kaiken huipuksi... Jätti kertomatta mulle löydettyään uuden naisen! Tunsin itseni hieman typeräksi saatuani vuoden suhteen jälkeen tietää asiasta muuta kautta, ihmiseltä joka automaattisesti oletti mun tietävän. Eikä tämä mies edes pyytänyt missään vaiheessa anteeksi vaan hehkutti mulle onneaan uuden kanssa kun aloin selvitellä asiaa...


      • dj.venla
        jenna kirjoitti:

        Mä huomasin ainakin suhteessani kaksosen kaksinaamaisuuden. Sanoi yhtä ja teki toista, sanoi asioita joita ei tarkoittanut, lupauksia joita tuskin oli aikomustakaan pitää. Ja kaiken huipuksi... Jätti kertomatta mulle löydettyään uuden naisen! Tunsin itseni hieman typeräksi saatuani vuoden suhteen jälkeen tietää asiasta muuta kautta, ihmiseltä joka automaattisesti oletti mun tietävän. Eikä tämä mies edes pyytänyt missään vaiheessa anteeksi vaan hehkutti mulle onneaan uuden kanssa kun aloin selvitellä asiaa...

        mä en vois ikinä tehä niin et jättäisin kertomatta jos uuden löytäisin. yritän kuitenkin aina parhaani mukaan olla täysin uskollinen kaikessa ja kaikille


    • astrohuruakka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe