käyn suhun tosi kuumana. Love you 😽
Missä olet kuuma mies?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oma naiseniko sielä kuumana kehrää. Love (y)ou.😜
- Anonyymi
voi voi.
- Anonyymi
Nyt kuumenee jopa kylmäkkökin..😊
- Anonyymi
Tää on vuosisadan työpaikkaromanssi. 🐱
- Anonyymi
Niin on, niin on.
- Anonyymi
Juu on kehränny jo vuosia. Täällä tuuleen huutelee. Älä akka häiritse enää.
- Anonyymi
Miksi luulet että se ”akka” kirjoittaa täällä sinulle? Ettei sinulla vain olisi liian suuret luulot itsestäsi?
- Anonyymi
Töissä tietenkin.
- Anonyymi
Ei ilmeisesti ainakaan kotonasi.
- Anonyymi
Ei niin. Mun kuuma mies on ihastunut toiseen naiseen. Kirjoittelee täällä hänelle. Se on sen joku työpaikan täti. Varmasti varattukin. Kaikki ei mee, kuin Strömsöössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Mun kuuma mies on ihastunut toiseen naiseen. Kirjoittelee täällä hänelle. Se on sen joku työpaikan täti. Varmasti varattukin. Kaikki ei mee, kuin Strömsöössä.
Mistäs tiedät? Täällä kukaan ketään tunne, mutta tädillä on kyllä herkku perc.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kannattais varmaan ottaa yhteyttä siihen mieheen ihan suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kannattais varmaan ottaa yhteyttä siihen mieheen ihan suoraan.
Sulla noita nerokkaita neuvoja riittää jaettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla noita nerokkaita neuvoja riittää jaettavaksi.
Eiks ole juu. ;)
- Anonyymi
Pus Pusuu Miani 😍😗😗❤️
- Anonyymi
Oletko töissä ja tämä kuuma mies on asiakas?
- Anonyymi
Ei kyllä me molemmat ollaan oltu töissä ja siellä nähty. Ihana nainen, kaunis hymykin puss.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä me molemmat ollaan oltu töissä ja siellä nähty. Ihana nainen, kaunis hymykin puss.
Nyt en ymmärrä, aloitus oli miehelle. Kehutko itteäsi vai oletko muuten vaan pilvessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, aloitus oli miehelle. Kehutko itteäsi vai oletko muuten vaan pilvessä?
Ja mies vastasi, koita ny ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mies vastasi, koita ny ymmärtää.
Järkesi on jäänyt pois kyydistä. Minä mies kysyin aloittajalta nainen, onko hän töissä ja minä asiakas. Ja sinä mies vastasit miehelle, hyi.
- Anonyymi
Sieltä näet, että missä
- Anonyymi
Nyt on liian kuuma, ei jaksa hikoilla yhtään enenpää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689