En käsitä tällaisia seuranhakuja paikallislehdessä oli . Pariskunta hakeee siistiä miestä petipuuhiin, vaimon iloksi. Yök !
Aviopari etsii kolmatta pyörää
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
70 eivät kai enää hae.
- Anonyymi
Kyllä nuo lisäpyörän hakijat ovat yleensä nuoremmissa ikäryhmissä.
Mielenkiintoinen jobi jollekin hyvin varustetulle miehenköriläälle.
- Anonyymi
No hitto soikoon!
Kylläpäs sattui oikeaan aikaan!
Mulla on kellarissa yksi ylimääräinen polkupyörä ja sen saa ihan muutamalla kympillä kotiovelle saakka.
Varmasti se avioliiton autuus kohenee kummasti, kun makuuhuoneessa on vielä kolmaskin pyörä.
Toivottavasti pidätte sitten kohtuuden mielessä ja ette polje itseänne ihan tajuttomuuteen asti.
Kaupan päälle annan vielä uudet ketjut, puhkeamattoman takakumin ja puolikkaan tölkin ruosteenirroitinainetta.
Satulan korkeuden saatte kyllä itse säätää ja pakollista takavaloa en saatana teille lahjoita!
Polkekaa vain ihan rauhassa perä pimeänä ja ketjuöljyn sotkemina...- Anonyymi
Hah...huumorinkukka se on kaunehin kukka.
- Anonyymi
Mitä se kuuluu sulle - tai kenellekään. Eiväthän he ole sinun petiisi tulossa. Ei kai kaikkein tarvitse toimia laillasi - missään aiheessa. - Nm, Avarru
- Anonyymi
Tarviitko avustajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviitko avustajaa?
Mihin ? - Nm. Auta vain itseäsi
- Anonyymi
Ei näitä siistejä petipyöriä tarvitse edes etsiä, vokit ovat niitä täynnä, sieltä voi käydä valikoimassa vaimolle iloksi vaikka useammankin.
- Anonyymi
Sieltä on moni naiseläjä innokkaan apupyörän kotiinsa kyörännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394