mies boksereissa 😍
Näkisinpä sinut tänään
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun mä näkisin mun pervon uuden appiukon boksereissa:)
Sitä olis hymy korvissa asti. - Anonyymi
No kenet?
- Anonyymi
Herrahenkilö Espoosta 😊
- Anonyymi
Kenet? Itse Ma-naisen, mutta ei boksereissa
- Anonyymi
Vokaalinainen teki aloituksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vokaalinainen teki aloituksen!
Kiitti tiedosta, en tiennytkään että olet hän
- Anonyymi
Kattoo voi vähint 300m päästä, mut ei koskea.
- Anonyymi
Uijuij kidutuskonsti tuokin!
- Anonyymi
Pelkään koiria. Eikä minua näy jos ne syövät.
- Anonyymi
Sun täytyy sittennetsiä koiraton henkilö. 🐕
- Anonyymi
Boxerit on pesussa. Iitä voi käydä katsomassa pesukoneessa.
- Anonyymi
Iitä🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iitä🤣🤣🤣
Asutko sen naisen kanssa jolla on ne koirat ja joka minua tervehtinyt tänää??? hän ei todellakaan ole sun äiti! koska hän oli meidän ikäinen!!!!! kerro mulle rakas kenen kanssa asut?????mä oon oikeesti erittäin mustasukkainen sinusta!! rakastan sinua aina!!!! haluan vain sinut kokonaan!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko sen naisen kanssa jolla on ne koirat ja joka minua tervehtinyt tänää??? hän ei todellakaan ole sun äiti! koska hän oli meidän ikäinen!!!!! kerro mulle rakas kenen kanssa asut?????mä oon oikeesti erittäin mustasukkainen sinusta!! rakastan sinua aina!!!! haluan vain sinut kokonaan!!!!
Aviovaimo ja mulle rakas jo40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviovaimo ja mulle rakas jo40v
Mä oon sun ainut vaimo
- Anonyymi
Pitkissä mennään, nyt on vasta kesäkuu.
- Anonyymi
Herranjestas!! Katso nyt mieluummin lämpömittaria kuin kalenteria. Pitkät onnihan liian kuumat nyt!
- Anonyymi
Tuunko pihalle, etu vai takapihalle nyt.
- Anonyymi
Mun parveke on takapihalle päin!
- Anonyymi
Näkisinpä ehunan H naapurin taas vaihteeksi rintsikoissa tai ilman niikuin on ikkunassa monesti ollutkin ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770