Tulisitpa vastaan minihameessa/shortseissa kaunis nainen. Siellä missä päättelisit minun kävelevän tänään.🕗
Tänään iltakävelyllä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea osaa päätellä tuon suuntaista helposti.
- Anonyymi
En käytä minihameita enkä sortseja.
- Anonyymi
Sitten ei ole järkeä vastata tähän.
- Anonyymi
Silti oikea nainen voisi vastaan kävellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti oikea nainen voisi vastaan kävellä.
Voisi hyvinkin, mutta olen sutolla töissä ja pääsen 🕘 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi hyvinkin, mutta olen sutolla töissä ja pääsen 🕘 😁
Aitolla siis*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitolla siis*
No johan on perhana - autolla*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan on perhana - autolla*
Tulihan se sieltä. Sitten huomenna aamulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Sitten huomenna aamulla.
Oli meno työ tai muu, työtä se on vaikka kotona siivous, niin huomenna aamullakin käy.
- Anonyymi
Jaa jaa Ja.....kellonaika niin pienellä että suurennuslasin tarvitsen ei näes edes ikänäkölasit tuota avaa. Ehkä kasilta t vanha Harp..eikun hameväen edustaja.
- Anonyymi
Tuliko vastaan?
- Anonyymi
Ei kun nehän sopi aamuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770