Herneet ei idä vaikka liottais ja tekisi mitä tahansa. Huijausta myydään vuodesta toiseen.
Suvipihan itämättömät herneet
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhään olet herneitä idättämässä. Osta marketista pussillinen kotimaisia ruokaherneitä, kokonaisia tietenkin, ja idätä.
- Anonyymi
Jostain luin, että herneillä voi olla kaksi satokautta vuodessa.
Siitä päättelisin, että keskikesälläkin vielä ehtii herneet idättämään ja maahan laittamaan. Itse kokeilen ekaa kertaa, mutta fasaani tulee kaivamaan ja nokkimaan herneitä maasta. Täytyy yrittää suojata lintuverkolla. En tiedä, onko siitä hyötyä. Heikko verkko voi hajota heti, nehän on tehty rastaille. Alkaa olla keinot vähissä.
Esim. Hankkijalla on myynnissä vanha keksintö lintujen ja kai jänistenkin pelotteluun. HUMINALANKA.
https://www.hankkija.fi/Piha_ja_puutarha/puutarhan-hoito/tuhoelainten-torjunta/tr-lintujen-torjunta-1322/
Tuo 30 metriä maksaa n. 7-8€, sitä saa monin paikoin heti varastosta.
Joku pikkufirma myy 500 m rullaa noin 25€ hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306