Yksi pahimmista oireista minun ikävöinnissä on lamaantuminen. Monta tuntia päivästä menee sängyssä sikiöasennossa maaten, jos on vain mahdollisuus siihen. Sydämessä on rytmihäiriöitä, pulssi nopea ja rytmi epätaisainem. Masisoireet suojaa varmaan sekoamiselta.
Ikävöidessä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeks, nyt nauroin näkymälle 😂😂🤭 Muutta valitettavasti niin se on itselläkin 😩 Sitä on liian herkkä näille tuntemuksille. Oletko m vai n?
- Anonyymi
Sun oireet taitaa johtua vieroitusoireista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun oireet taitaa johtua vieroitusoireista
Olipas asiaton viesti!
- Anonyymi
Nainen olen
- Anonyymi
Tuntuuhan tuommoinen pahalta toisen puolesta. Tietääkö se ikävöimäsi ihminen edes ikävästäsi mitään. Ehkä tilanne voisi selkiintyä, kun puhuisit hänen kanssaan suoraan.
- Anonyymi
Minusta edellinen vastaaja puhuu järkeä. Jos saat noin pahoja oireita, eihän siinä ole mitään järkeä. Mitä jos se toinenkin kaipaa sinua?
Olen korvia myöten rakastunut, mutta en kyllä itke enkä masennu tai ahdistunut. Rakkaus on minulle onni, vaikken saisi häntä. Ei se vähennä tai poista tunteitani. En koe itseäni hylätyksi tai kelpaamattomaksi, vaikkei kaikki mene niin kuin toivoisin. Vaikka luopuminen ja tilanteen hyväksyminen paljon, silti, tiedän että suuren rakkauden kohtaaminen voi olla mahdollista vielä keski-ikäisenäkin.
Oletko ap miettinyt onko oireissasi kyse osaksi kyse muusta vanhemmasta elämän haasteista eikä vain rakastumisen paineista esim. yksinäisyyden kokemuksesta, hylkäämisen pelosta, siitä ettei ole saanut läheisiltä sitä tukea mitä olisi tarvinnut, rakkauden puutteesta pidemmällä ajalla. Kun rakastuu, huomaa helposti mistä on ollut pitkään vaille. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Kriisi joskus saa ihmisen itse muuttamaan elämäänsä niin, että siitä tulee kuvun loputtua parempi.
Kun luet ap vastaustani, muista etten tiedä taustojasi enkä kokemuksiasi, enkä mitä käyt läpi elämässäsi. Jos on kovin paha olla, hae tukea läheisiltä tai terveyden huollosta. Jo toisen ihmisen seura voi auttaa. Stemppiä! - Anonyymi
Ei hän tiedä mitään enkä usko, että kertominen avittaisi tässä tapauksessa mitään. Nythän on sentään ne turhat haaveet vielä, eikä ole tullut torpatuksi kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta edellinen vastaaja puhuu järkeä. Jos saat noin pahoja oireita, eihän siinä ole mitään järkeä. Mitä jos se toinenkin kaipaa sinua?
Olen korvia myöten rakastunut, mutta en kyllä itke enkä masennu tai ahdistunut. Rakkaus on minulle onni, vaikken saisi häntä. Ei se vähennä tai poista tunteitani. En koe itseäni hylätyksi tai kelpaamattomaksi, vaikkei kaikki mene niin kuin toivoisin. Vaikka luopuminen ja tilanteen hyväksyminen paljon, silti, tiedän että suuren rakkauden kohtaaminen voi olla mahdollista vielä keski-ikäisenäkin.
Oletko ap miettinyt onko oireissasi kyse osaksi kyse muusta vanhemmasta elämän haasteista eikä vain rakastumisen paineista esim. yksinäisyyden kokemuksesta, hylkäämisen pelosta, siitä ettei ole saanut läheisiltä sitä tukea mitä olisi tarvinnut, rakkauden puutteesta pidemmällä ajalla. Kun rakastuu, huomaa helposti mistä on ollut pitkään vaille. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Kriisi joskus saa ihmisen itse muuttamaan elämäänsä niin, että siitä tulee kuvun loputtua parempi.
Kun luet ap vastaustani, muista etten tiedä taustojasi enkä kokemuksiasi, enkä mitä käyt läpi elämässäsi. Jos on kovin paha olla, hae tukea läheisiltä tai terveyden huollosta. Jo toisen ihmisen seura voi auttaa. Stemppiä!En osaa vielä analysoida tilannetta kovin tarkasti. Minulla ikävä tuntuu aina tältä eli lamaannuttavalta, kun ei voi tehdä mitään asian eteen ja kun tietää, että mikään tulee tuskin muuttumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän tiedä mitään enkä usko, että kertominen avittaisi tässä tapauksessa mitään. Nythän on sentään ne turhat haaveet vielä, eikä ole tullut torpatuksi kuitenkaan.
Ootko varma, että et saisi vastakaikua tunteilleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma, että et saisi vastakaikua tunteilleni.
Aika varma ettei tulisi toivomanilainen reaktio, jos tietäisi mun ajatuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938