Moi! Naapurissa on iso uroskoira hyvin kiltti ihmisiä kohtaan mutta toisia koiria varsinki uroskoiria kohtaan hyvin agresiivinen, käynyt useasti narttu koirani kimppuun mutta myös muiden naapureiden koirien kimppuun. Asumme maalla joten koiraa kuljetetaan ilman hihnaa ja ilman pantaa yleensä vanha rouva kuljettaa. Viimmeksi eilen kävi yhden mökkiläisen koiran kimppuun ja olisi raadellut hengiltä, jos ei kyseinen rouva olisi mennyt väliin. Eikä edes pantaa mukana.
Monesti kysytty asiasta mutta mitään ei ole tapahtunut. Mitä voisin tehdä?
Koira käy omani kimppuun
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teet ilmoituksen poliisille ja joko kunnan eläinsuojelutyötä tekevälle eläinlääkärille tai SEY:lle. Kyllä näistä joku ohjeistaa, että vaaralliseksi tiedetty eläin on oltava kytkettynä tai omistaja joutuu vielä liriin.
- Anonyymi
Yleisellä paikalla ei saa olla irti,eikä koskaan jos vaaraksi muille.
Kannattaa neuvoa pitämään hihnassa, ja koppakin olis hyvä, jos käsistä karkaa.
Asiallinen keskustelu,jossa mukana vaarallisen koiran omistaja ja lähistön ihmiset.Omistajan luulis ymmärtävän,että kyseessä vaarallisen eläimen vartioimatta jättäminen,kun hyökkäämään pääsee. - Anonyymi
Oma Janne-koirani on samanlainen, ihmisille ystavallinen mutta toisille uroksille aggressiivinen. Kastroitiin puoli vuotta sitten, mutta eilen meinasi hyokata naapurin Saksanpaimenkoiran kimppuun. Janne on kiinni kettigilla juoksulangassa. Jos sen paastaa irti, hyppaa yli 1,5 metrisen aidan ja menee kylalle kurittamaan toisia. Omien narttukoirien kanssa tulee toimeen, mutta ei sieda Ben-vanhusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163