Oletko ajatellut asiaa, mies? Tullut johonkin lopputulokseen?
Oletko ajatellut asiaa, mies?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enimmäkseen olen ajatellut vain asiattomuuksia. Mihin asiaan mahdat viitata?
- Anonyymi
En. Mutta muistatko kun suomalaiset orjuuttivat mustia ja rakennuttivat nämä rakennukset heillä?
https://twitter.com/ALuukkainen/status/1273527613949124609
Minunkin pappani kävi sodan jälkeen hakemassa mustia rakentamaan ja viljelemään maata. Toi kahleissa Suomeen. Teki sen koska hänen ihon väri sattui olemaan valkoinen. Pappani ihonväri teki hänestä pahan ihmisen. Onneksi minä sentään osaan hävetä kun ihoni on valkoinen. #2020. #Rasismi. Ei ole niin, että yksilöt ovat vastuussa teoistaan. Kyllä vastuu kuuluu ilman muuta ihonvärille eikä siinä ole mitään rasistista jos näin ajatellaan. Kyllä ihmisiä saa suosia ja syrjiä ihonvärin perusteella. Voidaan syyttää "valkoisia miehiä" orjuuttamisesta ja imperialismistä. Kuninkaillahan ei ollut mitään valtaa. Orjat jaettiin tasan valkoisille miehille kuten kunnon kommunismissä kuuluukin. Ne 99% ketkä olivat köyhiä vielä 100 vuotta sitten olivat orjakauppiaita yhtälailla. Arabien ja mustien oma orjakauppa ei ole mitään verrattuna siihen mitä sotiemme veteraanit tekivät kun orjuuttivat tummahipiäisiä. Kutsuivat vielä n-sanalla, se oli kaikista pahinta. Nimittelivät.- Anonyymi
Muista ottaa iltalääkkeesi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ottaa iltalääkkeesi....
Etkö sinä tue BLM-liikettä? Eikö meidän sinusta tule tuomita ihmisiä ihonvärin mukaan? Antaa paremmat mahdollisuudet esimerkiksi mustille kuin valkoisille? Eikä identiteettipolitiikka ole sinusta oikein? Väitätkö, että jokaisen ihmisen tulisi itse olla vastuussa teoistaan, ei ihonväristään?
- Anonyymi
Meillä oli 2ha metsää. Viljelijöinä 5000 mustaa. Jos jotakuta kiinnostaa. Eikä meillä säästelty ruoskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli 2ha metsää. Viljelijöinä 5000 mustaa. Jos jotakuta kiinnostaa. Eikä meillä säästelty ruoskaa.
Viljelimme mm. riisiä ja appelsiinejä. Siihen maailman aikaa kasvoivat vielä Suomessa, mutta ilmastonkylemeneminen tapahtui. Nyt ilmasto taas lämpenee.
- Anonyymi
Joo.. Pitäs tehdä jotain koska pidän sinusta niin paljon. Mutta nyt täytyy rientää tuutumaan että jaksaa nousta aamulla. Olen muuten jo nähnyt sinusta unta kun olen ajatellut sinua niin paljon..
- Anonyymi
Joo, veikkaan ykköslähtöön ysiä. Yleensä sieltä pääsee peesissä keulille.
- Anonyymi
Kyllä joo, olen tullut siihen lopputulokseen nainen, etten aio paljastaa sitä täällä. Eihän se olisi oikein. Nyt paapimaan, hyvää yötä. Pus pus.
- Anonyymi
Joo. Naisen rinta on pyöreä, ei litteä! Maapallo on litteä.
- Anonyymi
Sinut haluan.
- Anonyymi
Pidän peukkuja että aloittajakin haluaisi sut !
Lämmintä keskiviikkopäivää ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän peukkuja että aloittajakin haluaisi sut !
Lämmintä keskiviikkopäivää !Kiitos samoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445