Sanokaan nyt saatana minkä 2 t kevarin ostaisi. Haluisin rällästää kylillä mutta matkojakin tulee jonkun verran eikä ihan joka päivä jaksaisi korjata jotain. Itse olen katsonut Husqvarna SM 125 tai KTM EXC. Mutta Yamaha YZ kuullostaisi myös hyvältä. Mutta ei Honda CRF huonoltakaan näytä. Mikä näistä on vittu suoraan sanottuna paras. Bensa rahat ei ole niin iso ongelma eikä huollot mutta ei vain jaksaisi koko ajan huoltaa.
Husqvarna vs Yamaha vs KTM vs Honda
4
386
Vastaukset
- AnonyymiTuskin millään noista menee vikaan. Ainakin Yamaha tekee niin kestäviä pelejä ettei tosikaan. Hondallakin on loistava historia takanaan. Hussesta ei kokemusta mutta tuskin sekään huono on. 
 Itsellä vuosien kokemus takana juurikin Yamahoista ja Hondista.- AnonyymiVielä sen verran että ei noita varmastikaan voi yksiselitteisesti panna paremmuusjärjestykseen ja varsinkin kun tällä palstalla on teinejä niin kommentit tulee olemaan "Husse on paska", "Yamaha on paska", "Honda on paska". 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vielä sen verran että ei noita varmastikaan voi yksiselitteisesti panna paremmuusjärjestykseen ja varsinkin kun tällä palstalla on teinejä niin kommentit tulee olemaan "Husse on paska", "Yamaha on paska", "Honda on paska". sanon et yamaha o paras. mut husqvarna sm kestää parhaiten. 

- AnonyymiHusse o paras 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset485061
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut273724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131871
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351