Mikä vaikutus sekä yhteys suomalaisella varsin avokätisellä vastikkeettomien tulonsiirtojen jakamisella ja humanitääristen maahanmuuttajien työllistymisellä sekä työhaluilla on. Meilläkin Porissa näkyy entistä enemmän päivittäin mustaihoisia ja muita tummaihoisia asiakkaita esimerkiksi Puuvillatehtaan ostoskeskuksessa sekä Paanakedon ja Musan LIDL:n myymälöissä. Se raha millä he maksavat päivittäiset ostoksensa, tulee suomalaisten veronmaksajien maksamista veroista ja valtion alati kasvasta lainanotosta, sillekään ei näy loppua. Siitä ei kannata edes väitellä mitä kirjoitin mutta pohtia sitä voi että miksi näin on. Terveisin J.Rantala.
Kannaisiko teidän hieman joskus pohtia?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä senverran että minä seison aina sanojeni ja mielipiteitteni takana enkä tunne tarvetta piilouua nimimerkin taakse. Kesäterveisin J.Rantala, piikki suvakkien ja muiden hölmöläisten pers'nahassa.
- Anonyymi
Hyvä J.Rantala, oletko meedio vai miten näet ihmisen ihonväristä, mistä hänen tulonsa ovat peräisin???
Minä tiedän ainakin kaksi hyvin tummaihoista porilaista ihmistä, joista molemmat ovat hyväpalkkaisessa kokopäivätyössä.
Seisooko?- Anonyymi
J Rantala, kerää voimia marjan poimuun. Klot klots
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J Rantala, kerää voimia marjan poimuun. Klot klots
Teidän molempien vastaukset yllättivät minut ja ylittävät jopa kaikki odotukseni, teissä kummassakin olisi joskus ollut potentiaalia vaikka ihan normaaliin elämäänkin. Ottakaa säännöllisesti lääkkeenne ja nukkukaa paljon sekä juokaa nestettä runsaasti näin kesäkuumilla. Terveisin J.Rantala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän molempien vastaukset yllättivät minut ja ylittävät jopa kaikki odotukseni, teissä kummassakin olisi joskus ollut potentiaalia vaikka ihan normaaliin elämäänkin. Ottakaa säännöllisesti lääkkeenne ja nukkukaa paljon sekä juokaa nestettä runsaasti näin kesäkuumilla. Terveisin J.Rantala.
Olet tyypillinen persuradisti ja nasti, ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyypillinen persuradisti ja nasti, ei mulla muuta.
Ei kannata lukea näitä kommentteja. Itse ohitan ne lukematta. Seuraan ainoastaan uuninpankkopoika saku Timosen kirjoituksia. Niistä saa oikean kuvan asioiden kulusta. On kuitenkin lukenut lakia joten tietää mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua eivät vastaukset yllätä.
Valheellinen persupropaganda ei enää mene yhtä hyvin läpi kuin ennen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata lukea näitä kommentteja. Itse ohitan ne lukematta. Seuraan ainoastaan uuninpankkopoika saku Timosen kirjoituksia. Niistä saa oikean kuvan asioiden kulusta. On kuitenkin lukenut lakia joten tietää mitä kirjoittaa.
Timo Koivusalon kirjoituksista ei ole ketään kiinnostunut. Vielä vähemmän jonkun radiotoimittajan, joka on nisti, vai nasti.
Koivusalo on harjavallan sairaalan entinen mielenterveyshoitaja. Selittänee paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut tunnistetaan kyllä, joka käyt ihmisten kodeissa kylvämässä klotsapiinejasi kun he ovat poissa kotoa.
Sellaisesta heilahtaa häkki, jollei satu olemaan vapaamuurarien lemmikkilapsi kuten joku satakuntalainen elokuvantekijä on YLElle.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä, suomi pysyy kehityksessä vain islamisaation kautta!
- Anonyymi
Persut eivät luota suomalaisiin.
He pelkäävät, että olemme alistuva kansa.
Persuilijoiden kannattaisi ottaa huomioon aikojen muuttuminen.
- Anonyymi
Aloittaja on viisas ihminen!
- Anonyymi
Omakehu haisee yököttävälle.
Toisinsanoen persulle. - Anonyymi
Oliko se koivusalo muuten istumassa, kun oli jokunen vuosi niin hiljaista? Ei kuulunut ei näkynyt miestä.
Tekikö joku lastenelokuvia hänen nimissään kun hän oli pois kuvioista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756