Starkin mainoksessa oli 50 euron moottorisaha oregon ketjulla. Onko jollain kokemuksia? Entiseen sahaan tuolla rahalla saa edes laippaa.
Raptor moottorisaha
24
3194
Vastaukset
- Anonyymi
Se on taattua Suomi24 ammattimetsuri laatua!
- Anonyymi
Kyllä nyt jönköpingillä puntit tutisee. Sottaantumisen esto käsineet käteen, pienkonepensaa tankkiin ja lankkua sahaamaan.
- Anonyymi
Tuo ei taida olla Suomi24:n lankkusahureiden hyväksymää mallia ?
- Anonyymi
Löysin youtubesta Raptor-moottorisahan esittelyn. Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha.
- Anonyymi
Koskahan löytyy seuraava kiinalainen ammattisaha joka maksaa alle puolet merkkisahasta mutta on silti yhtä hyvä ellei parempi.
- Anonyymi
Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulleEi. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.
Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)
Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.
Onko mitään kikka kolmosta elvyttää öljypumppu vai pitääkö kiskoa irti
- Anonyymi
Ostaakko uusi 50 kympin saha joka vuosi vai viiden sadan saha kerran kymmenessä vuodessa?
- Anonyymi
Kyllä pussillinen uusia voittaa yhden vanhan.
- Anonyymi
"Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha."
Uskomatonta, varmaaan tämä Zomax on jokin Kiinan huippuvalmistaja !!!! - Anonyymi
Zomax on välimallin kiinalainen saha. Yrittävät ainakin satsata omaan tuotekehitykseen. Tehopainot ei vielä sytytä.
The production capacity reaches 600,000 sets of chain saws, 300,000 sets of brush cutters, 100,000 sets of lithium battery garden machines annually.
https://www.zomaxtool.com - Anonyymi
Vai "välimallin" kiinalainen saha, haluaisin tietää minkä merkkisiä ovat ne huippumallien kiinalaiset sahat ???????
- Anonyymi
Kiinalainen välimalli tai kiinalainen huippumalli. Kaikki tulee samasta tehtaasta jossa skannstaan ja kopioidaan jotakin vanhaa japsisahaa.
- Anonyymi
Voi ei, jos on noin niin ovatko KAIKKI kiinalaiset sahat Suomi24:n ammattimetsureille soveltuvia kuten Jönköping ?
- Anonyymi
Kyllä. Kaikki kiinalaiset ali, väli ja yli-mallit soveltuu suomi24 ammattimetsureille. Lisäksi niillä voi sahata lankkua.
- Anonyymi
Ilmankos niistä ilmaantuu asiallisia aloituksia vähän väliä kuten tässä Raptorin tapauksessa ! :-D
- Anonyymi
Raptor on nyt nähty. Mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Vielä pitänee odottaa aloitusta saksalaisesta välimallin Brucke- sahasta?
- Anonyymi
Koska tulee testiraportti tästä todellisesta halpasahasta, tekeekö sillä yhtään mitään? Kai tuon nyt joku sentään ostaa.
- Anonyymi
Suomi24 metsurit sankoin joukoin. Eli kaikki kolme palsta aktivoijaa ja trollia.
- Anonyymi
olisiko poistunut jo valikoimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391