Starkin mainoksessa oli 50 euron moottorisaha oregon ketjulla. Onko jollain kokemuksia? Entiseen sahaan tuolla rahalla saa edes laippaa.
Raptor moottorisaha
Anonyymi
244055
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 24
Vanhimmat
Se on taattua Suomi24 ammattimetsuri laatua!
Kyllä nyt jönköpingillä puntit tutisee. Sottaantumisen esto käsineet käteen, pienkonepensaa tankkiin ja lankkua sahaamaan.
Tuo ei taida olla Suomi24:n lankkusahureiden hyväksymää mallia ?
Löysin youtubesta Raptor-moottorisahan esittelyn. Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha.
Koskahan löytyy seuraava kiinalainen ammattisaha joka maksaa alle puolet merkkisahasta mutta on silti yhtä hyvä ellei parempi.
Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle
Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.
Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)
Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.
Onko mitään kikka kolmosta elvyttää öljypumppu vai pitääkö kiskoa irti
Ostaakko uusi 50 kympin saha joka vuosi vai viiden sadan saha kerran kymmenessä vuodessa?
Kyllä pussillinen uusia voittaa yhden vanhan.
"Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha."
Uskomatonta, varmaaan tämä Zomax on jokin Kiinan huippuvalmistaja !!!!
Zomax on välimallin kiinalainen saha. Yrittävät ainakin satsata omaan tuotekehitykseen. Tehopainot ei vielä sytytä.
The production capacity reaches 600,000 sets of chain saws, 300,000 sets of brush cutters, 100,000 sets of lithium battery garden machines annually.
https://www.zomaxtool.com
Vai "välimallin" kiinalainen saha, haluaisin tietää minkä merkkisiä ovat ne huippumallien kiinalaiset sahat ???????
Kiinalainen välimalli tai kiinalainen huippumalli. Kaikki tulee samasta tehtaasta jossa skannstaan ja kopioidaan jotakin vanhaa japsisahaa.
Voi ei, jos on noin niin ovatko KAIKKI kiinalaiset sahat Suomi24:n ammattimetsureille soveltuvia kuten Jönköping ?
Kyllä. Kaikki kiinalaiset ali, väli ja yli-mallit soveltuu suomi24 ammattimetsureille. Lisäksi niillä voi sahata lankkua.
Ilmankos niistä ilmaantuu asiallisia aloituksia vähän väliä kuten tässä Raptorin tapauksessa ! :-D
Raptor on nyt nähty. Mitä seuraavaksi?
Vielä pitänee odottaa aloitusta saksalaisesta välimallin Brucke- sahasta?
Koska tulee testiraportti tästä todellisesta halpasahasta, tekeekö sillä yhtään mitään? Kai tuon nyt joku sentään ostaa.
Suomi24 metsurit sankoin joukoin. Eli kaikki kolme palsta aktivoijaa ja trollia.
olisiko poistunut jo valikoimasta.