Raptor moottorisaha

Anonyymi

Starkin mainoksessa oli 50 euron moottorisaha oregon ketjulla. Onko jollain kokemuksia? Entiseen sahaan tuolla rahalla saa edes laippaa.

24

4017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on taattua Suomi24 ammattimetsuri laatua!

      • Anonyymi

        Kyllä nyt jönköpingillä puntit tutisee. Sottaantumisen esto käsineet käteen, pienkonepensaa tankkiin ja lankkua sahaamaan.


    • Anonyymi

      Tuo ei taida olla Suomi24:n lankkusahureiden hyväksymää mallia ?

    • Anonyymi

      Löysin youtubesta Raptor-moottorisahan esittelyn. Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha.

      • Anonyymi

        Koskahan löytyy seuraava kiinalainen ammattisaha joka maksaa alle puolet merkkisahasta mutta on silti yhtä hyvä ellei parempi.


      • Anonyymi

        Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
        Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
        Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle

        Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.

        Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)

        Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.

        Onko mitään kikka kolmosta elvyttää öljypumppu vai pitääkö kiskoa irti


    • Anonyymi

      Ostaakko uusi 50 kympin saha joka vuosi vai viiden sadan saha kerran kymmenessä vuodessa?

      • Anonyymi

        Kyllä pussillinen uusia voittaa yhden vanhan.


    • Anonyymi

      "Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha."

      Uskomatonta, varmaaan tämä Zomax on jokin Kiinan huippuvalmistaja !!!!

    • Anonyymi

      Zomax on välimallin kiinalainen saha. Yrittävät ainakin satsata omaan tuotekehitykseen. Tehopainot ei vielä sytytä.

      The production capacity reaches 600,000 sets of chain saws, 300,000 sets of brush cutters, 100,000 sets of lithium battery garden machines annually.

      https://www.zomaxtool.com

    • Anonyymi

      Vai "välimallin" kiinalainen saha, haluaisin tietää minkä merkkisiä ovat ne huippumallien kiinalaiset sahat ???????

      • Anonyymi

        Kiinalainen välimalli tai kiinalainen huippumalli. Kaikki tulee samasta tehtaasta jossa skannstaan ja kopioidaan jotakin vanhaa japsisahaa.


    • Anonyymi

      Voi ei, jos on noin niin ovatko KAIKKI kiinalaiset sahat Suomi24:n ammattimetsureille soveltuvia kuten Jönköping ?

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaikki kiinalaiset ali, väli ja yli-mallit soveltuu suomi24 ammattimetsureille. Lisäksi niillä voi sahata lankkua.


    • Anonyymi

      Ilmankos niistä ilmaantuu asiallisia aloituksia vähän väliä kuten tässä Raptorin tapauksessa ! :-D

      • Anonyymi

        Raptor on nyt nähty. Mitä seuraavaksi?


    • Anonyymi

      Vielä pitänee odottaa aloitusta saksalaisesta välimallin Brucke- sahasta?

    • Anonyymi

      Koska tulee testiraportti tästä todellisesta halpasahasta, tekeekö sillä yhtään mitään? Kai tuon nyt joku sentään ostaa.

      • Anonyymi

        Suomi24 metsurit sankoin joukoin. Eli kaikki kolme palsta aktivoijaa ja trollia.


      • Anonyymi

        olisiko poistunut jo valikoimasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe