Raptor moottorisaha

Anonyymi

Starkin mainoksessa oli 50 euron moottorisaha oregon ketjulla. Onko jollain kokemuksia? Entiseen sahaan tuolla rahalla saa edes laippaa.

24

4017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on taattua Suomi24 ammattimetsuri laatua!

      • Anonyymi

        Kyllä nyt jönköpingillä puntit tutisee. Sottaantumisen esto käsineet käteen, pienkonepensaa tankkiin ja lankkua sahaamaan.


    • Anonyymi

      Tuo ei taida olla Suomi24:n lankkusahureiden hyväksymää mallia ?

    • Anonyymi

      Löysin youtubesta Raptor-moottorisahan esittelyn. Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha.

      • Anonyymi

        Koskahan löytyy seuraava kiinalainen ammattisaha joka maksaa alle puolet merkkisahasta mutta on silti yhtä hyvä ellei parempi.


      • Anonyymi

        Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
        Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo samaa perua kuin oli ne starkkin park -sahat
        Oli muuten helketin hyvä mutta meni joku ketjun öljypumppu jumiin tai jotakin ettei tule öljyä ketjulle

        Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta ne on kaikki halpasahat helkutin hyviä suomi24 ammattimetsurien käsissä.

        Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesti se parkki kuitenkin 5-6 vuotta ja moottori toimii edelleen täysin joten ei ne täysiä susia ole (Poulan taitaa olla merkki joka on syytä kiertää kaukaa kaikissa huutoneteissä ja toreissa)

        Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne autotallissa hyllyllä kestää monta vuotta ellei vielä enemmän.

        Onko mitään kikka kolmosta elvyttää öljypumppu vai pitääkö kiskoa irti


    • Anonyymi

      Ostaakko uusi 50 kympin saha joka vuosi vai viiden sadan saha kerran kymmenessä vuodessa?

      • Anonyymi

        Kyllä pussillinen uusia voittaa yhden vanhan.


    • Anonyymi

      "Olen yllättynyt kyseessä ei olekkaan samalla muotilla tehty jönköping/metsurin kopio vaan luultavasti Zomax valmistajan saha."

      Uskomatonta, varmaaan tämä Zomax on jokin Kiinan huippuvalmistaja !!!!

    • Anonyymi

      Zomax on välimallin kiinalainen saha. Yrittävät ainakin satsata omaan tuotekehitykseen. Tehopainot ei vielä sytytä.

      The production capacity reaches 600,000 sets of chain saws, 300,000 sets of brush cutters, 100,000 sets of lithium battery garden machines annually.

      https://www.zomaxtool.com

    • Anonyymi

      Vai "välimallin" kiinalainen saha, haluaisin tietää minkä merkkisiä ovat ne huippumallien kiinalaiset sahat ???????

      • Anonyymi

        Kiinalainen välimalli tai kiinalainen huippumalli. Kaikki tulee samasta tehtaasta jossa skannstaan ja kopioidaan jotakin vanhaa japsisahaa.


    • Anonyymi

      Voi ei, jos on noin niin ovatko KAIKKI kiinalaiset sahat Suomi24:n ammattimetsureille soveltuvia kuten Jönköping ?

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaikki kiinalaiset ali, väli ja yli-mallit soveltuu suomi24 ammattimetsureille. Lisäksi niillä voi sahata lankkua.


    • Anonyymi

      Ilmankos niistä ilmaantuu asiallisia aloituksia vähän väliä kuten tässä Raptorin tapauksessa ! :-D

      • Anonyymi

        Raptor on nyt nähty. Mitä seuraavaksi?


    • Anonyymi

      Vielä pitänee odottaa aloitusta saksalaisesta välimallin Brucke- sahasta?

    • Anonyymi

      Koska tulee testiraportti tästä todellisesta halpasahasta, tekeekö sillä yhtään mitään? Kai tuon nyt joku sentään ostaa.

      • Anonyymi

        Suomi24 metsurit sankoin joukoin. Eli kaikki kolme palsta aktivoijaa ja trollia.


      • Anonyymi

        olisiko poistunut jo valikoimasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe