Polkupyörän hankinta työttömälle

Anonyymi

Aikuisen työttömän polkupyörän hankintaan voidaan myöntää kertaluonteisesti 150 € kypärä päähän opiskelun, työn, työllistymisen edistämisen, säännöllisesti kuntouttavaan työtoimintaa osallistuminen. pitää ostaa käytetty polkupyörä sillä työtön pääsee köröttelemmä polkupyörällä

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Empä ole aikaisemmin kuullut, eikä mainita kelan sivuilla.

    • Anonyymi

      Mene sinä sinne kuntouttaviis ihan itse.

      • Anonyymi

        Sossun luukulta saa polkupyörän hankintaa rahaa jos työtön tekee kuntouttavaa työtoimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossun luukulta saa polkupyörän hankintaa rahaa jos työtön tekee kuntouttavaa työtoimintaa

        Ei siis kelan maksamaa? Pitäiskö erikseen hakea sossusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis kelan maksamaa? Pitäiskö erikseen hakea sossusta?

        Ei tarvitse hakea erikseen, tulee automaattisesti.


    • Anonyymi

      Jos on fillari jo valmiina, 150€ lisätulo omaan taskuun.

    • Anonyymi

      Petaalastmieäskään ei voi enää vedota muuton kalleuteen kun pääsee pyörällä kaupungista toiseen. Omaisuutta ei ole, sossu maksaa muuton jlk välttämättömät huonekalut.

    • Anonyymi

      Sossu ei maksa mitään jos asunto on jo. Niin se nyt vaan menee eikä sille kukaan vittupää voi mitään.

    • Anonyymi

      Voitteko muutenkaan niin ette itse asiassa voi. Muuta kun leukaa louskuttaa.

    • Anonyymi

      Eihän nyt Suomalaiselle mitään polkupyöriä maksella, kaikille muille toki ja ehdottomasti!

      • Anonyymi

        Minulta varstettiin polkupyörä noin 20 vuotta sitten kävin sossusta anelemasta rahaa polkupyörää hankitaan en saannut koska on 500 metriä lähimpää ruokauppaa ja muutkin palvelut lähellä esim. kirjasto, pankit tavaratalot noin 1.5 km päässä olen edelleen polkupyörätön nyt kansaneläkkeellä työllistynyt en koskaa enkä tarvitse polkupyörää enää. minun piti kävellä kuntouttavaa työtoimintaa aikoinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta varstettiin polkupyörä noin 20 vuotta sitten kävin sossusta anelemasta rahaa polkupyörää hankitaan en saannut koska on 500 metriä lähimpää ruokauppaa ja muutkin palvelut lähellä esim. kirjasto, pankit tavaratalot noin 1.5 km päässä olen edelleen polkupyörätön nyt kansaneläkkeellä työllistynyt en koskaa enkä tarvitse polkupyörää enää. minun piti kävellä kuntouttavaa työtoimintaa aikoinaa

        Mie sain kuntopyörän 250e kun en jaksanut kävellä kuntoutukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie sain kuntopyörän 250e kun en jaksanut kävellä kuntoutukseen

        Kunto laskenut ihan selkeästi D


    • Anonyymi

      Mi na sai usi auto, bmv, ei tyota

    • Anonyymi

      Kuka nyt minnekää muuttais jos noi pitäis aina maksaa itse. Eiköhän oo jonkun kriteerit ihan muut eli pitäis asua kauempana kotona kaikesta. Yhtä tyhjän kanssa tuollaiset p puheet.

    • Anonyymi

      Siinähän se kateus paistaa. Näkyy tänne asti.

      • Anonyymi

        Mikä näkyy? Minne? Miksi kateus? Kovin on tuttuun tapaan heikkoa petaalaksen ulostusanti.


    • Anonyymi

      Kahtelehan peiliin kuka ne otti. SINÄ.

    • Anonyymi

      Ei se muiden vika oo.

      • Anonyymi

        Petaalastmies on orgasmin pyörteissä kun joku lukee hänen urputuksiaan ja vielä vastaa niihin,

        Thätsispoisz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petaalastmies on orgasmin pyörteissä kun joku lukee hänen urputuksiaan ja vielä vastaa niihin,

        Thätsispoisz

        Tehän siinä urputatte perseaukisuuttanne. Tottakai se kela maksaa jos hakee sieltä asiansa. Muuta et saa.


    • Anonyymi

      Kyllä ne muutot maksaa ja vitusti ettekä tajua mistään mitään. Noilla pylly jutuilla ei ole mitään vaikutusta mihinkään työn saantiin.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan saanut vaikka hain. En ole saanut kertaakaan harkinnanvaraista vaikka olisi ollut tarve. Olen tehnyt elämäni aikana töitä ja maksanut veroja, mutta mitään tukia en ole saanut.

      Hullu systeemi, voit muuttaa tänne mistä tahansa maasta ja suomalaiset kustantavat elämäsi. Saat kaiken ilmaiseksi. Asunnot, ajokortit, kalusteet, harrasterahat jne.

      Suomalaisena et saa kuin voivottelua. Tämä on totuus.

      • Anonyymi

        vanhoja polkupyörän romuja kunnostetaa työttömille ja menopeli on käyttövalmis kuntouttavaa työtoimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhoja polkupyörän romuja kunnostetaa työttömille ja menopeli on käyttövalmis kuntouttavaa työtoimintaa

        Kandes varmaa tehdä trollaattoria siellä neljä pyörää ja kaljakori kun ei ne jalat kanna ja ovat sinun kosketusta vailla.. :O


    • Anonyymi

      Kirppikseltä voi löytää käytetyt prillitkin.

    • Anonyymi

      Aikuiselle ei Toimeentulotukea myönnetä polkupyörän hankintaa näin siunSote oppaassa. Pohjois-Karjala. vaan on käveltävä kuntouttavaa työtoimintaa tai kimppakyyti

      • Anonyymi

        Entinen pääministeri tulee hakemaan sinut bussilla, nyt kun on yhteinen suunta :D


    • Anonyymi

      Miksi ostaa polkupyörää kun sen voi ihan hyvin vaikka varastaa, saa sitten uudemman ja paremmankin. Näyttää ne huonotkin fillarit joillekin kelpaavan, aikoinaan oli talon pihassa 3 fillaria joista minun oli huonoin. Keskellä launataipäivää voro vei sen minun fillarin vaikka olisi ollut 2 paremaakin tarjolla. Sitä fillaria ei ikinä löytynyt mutta shit happens.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe