TUIRE -auringossa ja asunnossa,,,osa 1.

Kesäpvä oli kuumimmillaan kun pyöräilin tasokkaalla rantabeach:lla kesänaisia ihaillen...tilaa ei tuntunut löytyvän ja pyöräilin syrjemmälle -siellä näin kaukana rannasta ison aurinkovarjon-pensaiden välissä ja naisen- bikineistä päätellen.Siis sinne ja siellähän tuo vaimoni nuorekas sisko olikin-Tuire!-Ajelin varovasti hänen viereensä säikäyttämättä takaapäin ja Tuire makasi mahallaan ilman bikinien yläosaa...hän säikähti kun tervehdin häntä kysymällä etten häiritse.Tuire peitteli rintojaan käsivarsillaan ja minä ihailin hänen kiinteää pientä peppuaan.Asetuin hänen viereensä ja juttelimme niitä-näitä.Sitten ilmoitin että jos hän ei kääntäisi kylkeä tai lisäisi lisää rasvaa -hänen selkänsä palaisi.Tuire ei vastannut mitään hän olisi joutunut näyttämään rintansa joten kysyin missä on aurinkorasvapullo?-Tuire nyökkäsi kesäkassiinsa ja kysyin saisinko lisätä aurinkoöljyä?-Hän nyökkäsi ja aloin hieroa parhaalla mahdollisella tavalla varpaista-jalkapohjista kohti peppua mutta siirryinkin selkään-kysyin hieronko liian kovaa?-Et tuntuu ihanalle!:hän
vastasi.Hieroin hartioita ja niskoja antaumuksella ja katsahdin mitä kirjaa Tuire kuunteli...?-Oho!Emmanuell 1.ja muistin lukeneeni tuon eroottisen kirjan ja minulla jämähti seisomaan kullini-olepa siinä sitten aurinkorannalla polvineen ja onneksi pensaat ja aurinkovarjo suojasivat järven kohdalla ei ollut ketään joten jatkoin hieromista ja vetäydyin alemmas jottei Tuire huomaisi seisokkiani.Tuire makasi silmät kiinni ja luulin nukahtaneen..aloin hieroa öljyä pepun ja säärten kohdalla siirtäen sormet hiukan bikinien sisään mutta heti Tuire käännähti ja pyysi lopettamaan hieronnan kääntyi minuun päin... Ja naurahdin,että;"nytpä näin tissis-sun ihanan pienet mutta kiinteät tissit-sellaiset hellästi imuteltavat ja hyväiltävät"!Ilmoitin että voin lähteäkin?-Ei tartte mutta ymmärrät kyllä etten halua....hän totesi.
Kävin mahalleen makaamaan ja pyysin saman hoidon.Tuire hieroi ihanasti öljyä ja yllättäen puristi pakaraani sanoen:"Ajatteles jos minä puristelisin tässä sinua"?-Minä hekottelin.Sanoin hänen lopettaessaan että etupuoli myös pitää öljytä!-Käännyin ja tilanne oli hekumallinen...Tuire laittoi öljyä käsiinsä ja kysyi hymyillen mistä aloitan Jyrki-hraa hieromaan?

Vasta nyt Tuire huomasi pienen kummun uikkareissani ja säikähti.."ja helekatti mitäs nyt...et voi tässäkään olla joku huomaa vielä tuon"!-Minä pyysin aloittamaan hieronnan ja nautin kun Tuiren pienet kädet lähenivät haarojenväliäni...kulliani kuumotti ja se vavahteli joten Tuirekaan ei voinut olla huomaamatta...suljin silmäni ja nautin kun raottessani silmiäni näin Tuiren seuraavan mustia uimahousujani.Hän yllätti minut kun alkoi hieroa minua sääreni sisäpuolelta-hänen kämmensyrjänsä siis koskettivat uimahousujen läpi kaluani ja kiveksiäni ja seisokki vain voimistui...Tuire hätäili;",,, mitä jos joku näkee ton ja eikö sitä voisi saada rauhoittumaan"?-Sanoin ,että vuosikymmeniä avoliitossa olleena tietänet miten sen vain voi saada rauhoittumaan eli on montakin tapaa...ja flinkkasin silmää.
Tuire kysyi moneltako Pirjo-vaimoni pääsisi töistä jos hän heittäisi minut kotiin?-Sanoin että jos nousen ja ajan pyörällä ihmiset näkee ja autolla ei viereen pääse...Jospa laitettais mun iso pyyhe ja oltais olevinaan pariskunta lähekkäin.Pyyhe laitettiin uimahousujeni päälle ja aloin kehua kuinka imettävän ihanat rinnat sulla Tuire onkaan...-"Lopeta tai lähden heti ja saat jäädä yksikseen"hän tiuskasi.-Mutta kun näin että lueskelit Emmanuelia ja missä kohtaa oletkaan...joko siinä missä se ottaa lentokoneessa viltin alla matkustajatoverilta suihin?"Luin mitä kohtaa luin...ei kuulu sulle!"Tuiren naama punoitti.Pyysin tulemaan viereeni ja otin kädestä hiljaa kiinni ja vein pyyhkeen alle -kullini oli vapaa uikkareista-tiesin että Tuire nykäisisi kätensä pois siksi pidin ranteesta lujasti kiinni ja hellä käsi jäi kullinympäri.-Hei et voi pakottaa mua...hän kuiskasi.-"Minä vain haluan,että tunnet sen kädessäsi":vastasin.Sain muutaman kerran vedeltyä koko pituuden Tuiren käteen ja hänen naamansa punoitti.-Etkö muka ennen ole kyrpää kädessä pitänyt?-Juu mutta en halua että muut näkee jonku pervoilun rannalla..;Tuire kuiskasi.jatkuup

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        54
        5369
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3457
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1582
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        195
        1503
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        76
        1066
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        25
        1013
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        897
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        826
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        71
        789
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        788
      Aihe