Ennen kolmea kuului älytön pamaus, mikä se oli?
Älytön pamaus?
21
1010
Vastaukset
- Anonyymi
BLM varmaan tuhosi jonkun patsaan,olisko pietari brahen tuhonneet..
- Anonyymi
Puolustusvoimat räjäytti tässä lähistöllä erään kaarisillan.
- Anonyymi
On ollut vähän ilmavaivoja viime aikoina, sorry.
- Anonyymi
Se kuului Reunatieltä koneinsinöörien raketilaukaisu paikalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuului Reunatieltä koneinsinöörien raketilaukaisu paikalta.
Kuului myös Jokikadulla klo 14.45, mikä paukonen lienee ollut?
- Anonyymi
Pamaus kuului myös rauhalan lamminkylätiellä.Olin vielä sisätiloissa.
- Anonyymi
Mitä luultavammin jossain on räjäytetty kalliota tai sitten ilmavoimien hävittäjä rikkoi äänivallin yläilmoissa, tai ehkä Venäläinen hävittäjä teki saman rajan tuntumassa omalla puolellaan. Vieläkö Riihivaaran suunnilla murskataan kalliota?
- Anonyymi
Räjäytys oli, kun sen jälkeen kuului pitkään pyöräkoneen ääni.
- Anonyymi
Pyöräkoneen äänihän kuuluukin aina kun räjäytellään vaikkapa kallioita. Meillä posauteltiin aikoinaan isoja kiviä pelloilta ja silloinkin kuului hetkenaikaa pyöräkoneen ääni, vaikkei lähistöllä ollut ainuttakaan pyöräkonetta. Sellaista se on tuo räjäyttely.
- Anonyymi
Peltikatto tärähti keskustassa.
- Anonyymi
Terva tehdas räjähti heti alkuunsa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terva tehdas räjähti heti alkuunsa .
Koneinsinöörien kiljupönttö räjähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koneinsinöörien kiljupönttö räjähti.
Tiedä häntä, mutta hyvä olisi yleinen tiedote tuommosista jysäreistä. Ikääntyneet ihmiset voivat kovastikin ahdistua, että onko kenties sota alkanut. Menevät täysin sekavaksi kauhusta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä häntä, mutta hyvä olisi yleinen tiedote tuommosista jysäreistä. Ikääntyneet ihmiset voivat kovastikin ahdistua, että onko kenties sota alkanut. Menevät täysin sekavaksi kauhusta......
Ennemmin hätääntyvät tai ahistuvat kännykkä kourassa kulkeva sukupolvi.
Koko ajan pitää kytätä, jos siihen persreijän kokoiseen näyttöön tulisi muuta kuin oma kuva. Kun ei tule, pitää kuvata taas itseään todetakseen, että sama potakkanokka siellä on vieläkin. Ei ole kaunistunut sitten viime näkemän.
- Anonyymi
Kumma ettei lehdistö/viran omaiset kommentoi. Itsekin kuulin tuon pamauksen tai mikä lie jysäys.Tuskin pikkupoikien leikeistä kyse.
Ehkä se oli se Viipurin pamaus joka tuli Lieksaan vain vähän viiveellä.
- Anonyymi
Ei se vielä tullut, posti kadotti matkalla.
- Anonyymi
Turvapaikkaturistit lähti paremmille raha-apajille ns. henkselit paukkuen...
- Anonyymi
Joskus 90-luvulla meillä kotimaisemissa Viekijärven itärannalla kulki kaksi suikkaria liki veden pintaa. Nähtiin koneet, muutamassa sekunnissa meni yli. VALTAVAVA PAMAUS. Siitä oli leikki kaukana, hyvä jotta kuulo ei männynnä. Ja varmaan olivat ilmavoimien harjoituksia, joten olisivat voineet ilmoittaa ennakkoon, että olisimme varautuneet kuulosuojaimin.
- Anonyymi
Varma tieto.
5 G iski säteensä yllemme.
Herkimmät yks pilleri aamuun lisää. - Anonyymi
Toivottavasti Lieksan Lehden toimittajat ottavat asiasta selvää. Oli niin kova pamaus että Kotolassa astiat helisi kaapissa. Kuka vastaa jos halkeamia rakennuksen seinissä ym.ym. Ihme touhua jos räjäytellään miten sattuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511