Älytön pamaus?

Anonyymi

Ennen kolmea kuului älytön pamaus, mikä se oli?

21

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      BLM varmaan tuhosi jonkun patsaan,olisko pietari brahen tuhonneet..

      • Anonyymi

        Puolustusvoimat räjäytti tässä lähistöllä erään kaarisillan.


    • Anonyymi

      On ollut vähän ilmavaivoja viime aikoina, sorry.

      • Anonyymi

        Se kuului Reunatieltä koneinsinöörien raketilaukaisu paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuului Reunatieltä koneinsinöörien raketilaukaisu paikalta.

        Kuului myös Jokikadulla klo 14.45, mikä paukonen lienee ollut?


    • Anonyymi

      Pamaus kuului myös rauhalan lamminkylätiellä.Olin vielä sisätiloissa.

      • Anonyymi

        Mitä luultavammin jossain on räjäytetty kalliota tai sitten ilmavoimien hävittäjä rikkoi äänivallin yläilmoissa, tai ehkä Venäläinen hävittäjä teki saman rajan tuntumassa omalla puolellaan. Vieläkö Riihivaaran suunnilla murskataan kalliota?


    • Anonyymi

      Räjäytys oli, kun sen jälkeen kuului pitkään pyöräkoneen ääni.

      • Anonyymi

        Pyöräkoneen äänihän kuuluukin aina kun räjäytellään vaikkapa kallioita. Meillä posauteltiin aikoinaan isoja kiviä pelloilta ja silloinkin kuului hetkenaikaa pyöräkoneen ääni, vaikkei lähistöllä ollut ainuttakaan pyöräkonetta. Sellaista se on tuo räjäyttely.


    • Anonyymi

      Peltikatto tärähti keskustassa.

      • Anonyymi

        Terva tehdas räjähti heti alkuunsa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terva tehdas räjähti heti alkuunsa .

        Koneinsinöörien kiljupönttö räjähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneinsinöörien kiljupönttö räjähti.

        Tiedä häntä, mutta hyvä olisi yleinen tiedote tuommosista jysäreistä. Ikääntyneet ihmiset voivat kovastikin ahdistua, että onko kenties sota alkanut. Menevät täysin sekavaksi kauhusta......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä häntä, mutta hyvä olisi yleinen tiedote tuommosista jysäreistä. Ikääntyneet ihmiset voivat kovastikin ahdistua, että onko kenties sota alkanut. Menevät täysin sekavaksi kauhusta......

        Ennemmin hätääntyvät tai ahistuvat kännykkä kourassa kulkeva sukupolvi.
        Koko ajan pitää kytätä, jos siihen persreijän kokoiseen näyttöön tulisi muuta kuin oma kuva. Kun ei tule, pitää kuvata taas itseään todetakseen, että sama potakkanokka siellä on vieläkin. Ei ole kaunistunut sitten viime näkemän.


    • Anonyymi

      Kumma ettei lehdistö/viran omaiset kommentoi. Itsekin kuulin tuon pamauksen tai mikä lie jysäys.Tuskin pikkupoikien leikeistä kyse.

    • Ehkä se oli se Viipurin pamaus joka tuli Lieksaan vain vähän viiveellä.

      • Anonyymi

        Ei se vielä tullut, posti kadotti matkalla.


    • Anonyymi

      Turvapaikkaturistit lähti paremmille raha-apajille ns. henkselit paukkuen...

      • Anonyymi

        Joskus 90-luvulla meillä kotimaisemissa Viekijärven itärannalla kulki kaksi suikkaria liki veden pintaa. Nähtiin koneet, muutamassa sekunnissa meni yli. VALTAVAVA PAMAUS. Siitä oli leikki kaukana, hyvä jotta kuulo ei männynnä. Ja varmaan olivat ilmavoimien harjoituksia, joten olisivat voineet ilmoittaa ennakkoon, että olisimme varautuneet kuulosuojaimin.


    • Anonyymi

      Varma tieto.
      5 G iski säteensä yllemme.
      Herkimmät yks pilleri aamuun lisää.

    • Anonyymi

      Toivottavasti Lieksan Lehden toimittajat ottavat asiasta selvää. Oli niin kova pamaus että Kotolassa astiat helisi kaapissa. Kuka vastaa jos halkeamia rakennuksen seinissä ym.ym. Ihme touhua jos räjäytellään miten sattuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe