ettei meillä ole mahdollisuutta puhua toistemme kanssa. Ainoa mitä haluan on minulle jo tuttu työpaikka. Mitään sellaista ei olisi koskaan saanut aloittaa mikä aloitettiin ilman lupaa vuosia sitten. Yhden henkilön elämä on pilattu monella tapaa, eikä hän tule selviämään kauheista vuosista ilman täydellistä hiljaisuutta. Mikään ei saa enää muistuttaa niistä vuosista. Järkyttävää toimintaa ollut ihan se kaikki.
Ymmärräthän
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No et sitä hiljaisuutta täältä palstalta löydä, tee irl jotain.
- Anonyymi
Monen muunkin elämä on pilattu noilla työpaikka säätämisillä. Eräänkin ison lumppufirman eukko iskee asiakkaita kun on saanut nimet sopimukseen. Eettisesti rikkoo firman yhtä pyhintä sääntöä: asiakkaisiin ei sekaannuta.
- Anonyymi
Puhu vaan omasta puolestasi pumppu!
- Anonyymi
Tuottaako sinulle ap kovastikin mielihyvää kirjoittaa tuosta asiasta nettipalstalle? Ilmeisesti olet trolli, joka olet lueskellut palstan tekstejä ja poimit omiin teksteihisi muiden kirjoittamia asioita.
- Anonyymi
Enpä haluaisi tavata todellisuudessa tuon kaltaista "ihmistä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275