Kiuruveden yrittäjämyönteisyys

Anonyymi

Niinpä kävi, että kaupunki sai yrittäjäbarometrissa huonoimmat arvosanat. Kaupunkia ei voi moittia yrittäjien tukemisen puutteesta, mielummin päinvastoin ja esimerkkejä riittää. Mihinkähän yrittäjät tällä pyrkivät, kenties invaasioon kunnan päättäviin elimiin. Silläkö kunta pelastetaan?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuan en ala elokuunpuoleenvälliinkään apurahova jo hypistellöä ollekuan.

• Anonyymi

Pitkän yrottäjäurani aikana kaupungin ja silloisen kunnan viranhaltijoiden kanssa asioidessani olen aina törmännyt siihen että pääsääntöisesti hedän tehtävänsä on estää kaikki muu yriystoiminta kuin maatalous, he hidastavat, hävittävät paperit ja suoranaisesti valehtelevat päin naamaa.Tästä opin sen että asioin virastoissa vain lakimiehen kanssa ja vaadin todistuksen että olen jättänyt asiapaperit sinä päivänä ja sillä kellonlyömällä kyseiselle henkilölle. Vaatikaa muutkin näin, muuten suojatyöpaikkalainen pyyhkäisee paperisi pöydältään suoraan roskakoriin kuten minulle kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkän yrottäjäurani aikana kaupungin ja silloisen kunnan viranhaltijoiden kanssa asioidessani olen aina törmännyt siihen että pääsääntöisesti hedän tehtävänsä on estää kaikki muu yriystoiminta kuin maatalous, he hidastavat, hävittävät paperit ja suoranaisesti valehtelevat päin naamaa.Tästä opin sen että asioin virastoissa vain lakimiehen kanssa ja vaadin todistuksen että olen jättänyt asiapaperit sinä päivänä ja sillä kellonlyömällä kyseiselle henkilölle. Vaatikaa muutkin näin, muuten suojatyöpaikkalainen pyyhkäisee paperisi pöydältään suoraan roskakoriin kuten minulle kävi.

Oletko oikeassa? Ehkä menneisyydessä, mutta ei viime vuosina. Kaupungin toimet maataloutta kohtaan ovat positiiviset vain puheasteella vaalien alla ja konkretia puuttuu. Viimeinen pelle, joka sai palkkaa maatalouden kehittämisestä on irtisanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikeassa? Ehkä menneisyydessä, mutta ei viime vuosina. Kaupungin toimet maataloutta kohtaan ovat positiiviset vain puheasteella vaalien alla ja konkretia puuttuu. Viimeinen pelle, joka sai palkkaa maatalouden kehittämisestä on irtisanottu.

Kyllä tämä ylimielinen asenne on tätä päivää edelleen, mitä syytä viranhaltijalla on tehdä mitään kun palkka tulee joka tapauksessa vaikkei tekisi mitään, mutta onhan se mukava ajankulukseen kiusata jotakin luvan anojaa, saahan sairas mieli nautintoa siitäkin. Ja onhan se mukava katsella kun kaunis kesä rakentajalta menee sivu suun ja tämä joutuu syksyn räntäsateessa ja pimeässä aloittamaan työt viranhaltijan kiusanteon vuoksi. Kertokaa toki muutkin näistä nyt kun tällainen kanava vihdoinkin siihen on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä ylimielinen asenne on tätä päivää edelleen, mitä syytä viranhaltijalla on tehdä mitään kun palkka tulee joka tapauksessa vaikkei tekisi mitään, mutta onhan se mukava ajankulukseen kiusata jotakin luvan anojaa, saahan sairas mieli nautintoa siitäkin. Ja onhan se mukava katsella kun kaunis kesä rakentajalta menee sivu suun ja tämä joutuu syksyn räntäsateessa ja pimeässä aloittamaan työt viranhaltijan kiusanteon vuoksi. Kertokaa toki muutkin näistä nyt kun tällainen kanava vihdoinkin siihen on!

Kiuruvedelle jos joku muualta suomesta tuleva yrittäjä aikoo tulla niin se estetään keinolla millä hyvänsä.
        Vittumainen ja kateellinen ilmapiiri estää kiuruvedelle tulemisen.
        Puskekee vaan turvetta maajuntit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiuruvedelle jos joku muualta suomesta tuleva yrittäjä aikoo tulla niin se estetään keinolla millä hyvänsä.
        Vittumainen ja kateellinen ilmapiiri estää kiuruvedelle tulemisen.
        Puskekee vaan turvetta maajuntit.

Minä kun luulin, että unohdetaan paikalliset yrittäjät, mutta otetaan avosylin vastaan ulkoa tulevat kaiken maailman huijarit. Muistatteko vielä Taikapeilin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun luulin, että unohdetaan paikalliset yrittäjät, mutta otetaan avosylin vastaan ulkoa tulevat kaiken maailman huijarit. Muistatteko vielä Taikapeilin?

Kyllä, Teslock, Milletti, puhelinmyyntifirma, Sundim, Jore- tuote,nakkikioskin pitäjä joka kolmen kuukauden ajan kestäneen yrittäjä uran ansiosta sai vuoden yrittäjän tittelin. Kuvastaa kyllä täydellistä todellisuuden tajun ja terveen järjen puutetta koko touhu.Silmiinpistävintä on että jos joku yrittäjä esitellään paikallisaviisissa, kohta kaupungille kaatuu niskaan taas uutta takausvelkaa ja muita rästejä.Karttakaa moista lehteä! Tuo näköjään turman tullessaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pittääkö kiinteistöllä liikkumislupakii annoo etukätteenJ ?.

• Anonyymi

Ihan ansaitusti jäi Kiuruveden kaupunki viimeiseksi yrittäjämyönteisyydessä.
      Huijarit kyllä toivotetaan tervetulleiksi, mutta oman kylän yrittäjät saavat pärjätä omillaan ja kaupunki voi jopa vähän avittaa yritysten nurin menossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4886
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4006
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3378
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      85
      3078
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      65
      2938
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe