saa minkäänlaista lainaa ja olen varma siitäkin.
Väitän ettei työtön
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän työtön voi ottaa lainaa vaikka saisikin. Millä sen maksat takaisin, jos et töitä saa ja töistä sitä pätäkkää?
- Anonyymi
Väitä puupää mitä huvittaa ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Puupäitä piisaa kyllä muttei ei tolla tavallakaan kukaan minkään perässä juokse. Näillä sivuilla on pari sellaista pässiä jotka kuvittelee omissa kuvitus mailmoissaan vaikka sun mitä. Jos ois vaikka väärä lääkitys.
- Anonyymi
Antaisitko sinä lainaa henkilölle, jolta on epävarmaa saada lainaamaansa rahaa takaisin?
- Anonyymi
En tosiaan antaisi , eihän siinä olisi mitään järkeä. Sikshän noita raha yhtiöitä on menny nurin vähemmästäkin..hallaahan sellainen toiminta sille yhtiölle tekee.
- Anonyymi
Ei ainakaan minulta saisi.
- Anonyymi
Väitteesi on TOSI kuin vesi.
Nimittäin hanhenkin selästä vesi vaan ihan tuostnoivaa liukuu pois.
Vain työlliset saavat lainaa ja hekin niillä erityisehdoilla.
Comprendo?- Anonyymi
Valehtelet. Eläkeläiset voivat myös saada lainaa. Ja jopa työttömät jos vakuudet ovat kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Eläkeläiset voivat myös saada lainaa. Ja jopa työttömät jos vakuudet ovat kunnossa.
No, enkäs valehtele.
Työlliset vastaan työttömät lainaa saavat vain työlliset.
Totta kai vakuuksia vastaan saa lainaa, mutta tässä aloittajan tapauksessa ei niitä vakuuksia taida liiemmin olla.
- Anonyymi
Valehtelet itse , ei toimeentulotuilla mitää lainoja saada saatika tuommosilla tuki rahoilla. Haiskahdat muutenkin kusettajalta etkä varmaan tiedä paljonko esim sossu rahat on. Se takaisin maksu kun koittais ne jäis kuitenkin maksamatta. Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Sinulla jäi koulut kesken tai päättyivät 18 vuotiaana 9.luokkalaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla jäi koulut kesken tai päättyivät 18 vuotiaana 9.luokkalaisena.
No siinähä oot opintolainoines.
- Anonyymi
Minä väitän että täällä on pari pässiä jotka on ryssineet raha asiansa pikavippeihin ja nyt se on muiden vika. Älkää lainakko mistää muualta ku omasta pankista jos sieltäkää.
- Anonyymi
Väitä aasi mitä väität
- Anonyymi
Niinpä..näin aasina olenkin asettanut itselleni luottokiellon..ei pääse vahingossakaan aaseilemaan sen enempää D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770