MUTTA nyt en ole varma enää.
n>m
Mietin että olisin voinut laittaa sulle viestiä..
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sulla edes ole mun numeroa.
- Anonyymi
Hänen numero on.
- Anonyymi
Mikset oo varma? Jännittääkö?
- Anonyymi
Olisikin jännitystä..
MUTTA jospa hänellä onkin jo parempaa seuraa eikä enää kaipaa minua..😞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin jännitystä..
MUTTA jospa hänellä onkin jo parempaa seuraa eikä enää kaipaa minua..😞Jos teillä on ollut jotain peliä ja näet hänet myöhemmin jonkun seurassa joka tod.näk. on tuttu tai kaveri niin ei kannata sen perusteella jäädä arvuuttelemaan eikait hän noin vain olisi sinua unohtanut?
- Anonyymi
Laita vaan viestiä, on ikävä sinua :(
- Anonyymi
Mulle voi (kaikki) laittaa viestii, vastaan ainakin jotain. :DD
- Anonyymi
Mulle saa laitaa viestiä! T. T
- Anonyymi
Koskahan aloittaja miettii seuraavan aloituksen tekemistä?
- Anonyymi
Kannattaa jatkaa tilanteen seuraamista.
- Anonyymi
Mietin juuri jospa lopettaisin koko hemmetin palstailun..
Tulee vain paha mieli .
Jaa, olenko mielestäsi tehnyt liikaa aloituksia😊
- Anonyymi
Laitat viestiä, niin saat varmuuden.
Kadut jos jäät yksin miettimään. Ei selityksiä, vain se viesti. - Anonyymi
Laita viesti tai poistam sinut kohta kokonaan kavereistani :(
- Anonyymi
Ei taida onnistua kun en ole missään hänen "kaveri".
- Anonyymi
Mikä esti? 🤔
- Anonyymi
Vastasin tähän jo tuolla ylempänä.
Mutta tässäpä tarkemnusta asiaan.
No se "parempi" seura jossa näin hänet.
- Anonyymi
Mikä mahtoi aiheuttaa varmuuden häviämisen? Itse olisin otettu viestistä.
- Anonyymi
Mulle saa tehdä ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Niin kenelle? näille anonyymeille vai onko tunnisteita?
- Anonyymi
Eräälle ihanalle miehelle jonka kanssa kuvittelin että meidän välillä olisi
jotain enemmän.
T:Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotain enemmän.
T:Ap.Laita viestiä vaan. Ehkä hän ilahtuu siitä ja saatte yhteyden auki. Tai sitten hän keplottelee itsensä tilanteesta kuiville. Jompi kumpi, mutta sitten se selviää.
Minäkin olen erään naisen viestiä jo odotellut tovin, vaikka sitä "parempaa seuraa" ehkä onkin. Ei se silti ehkä parasta ole, saati kaiken täyttävää. Ihan vinkkinä tämä hänellekin: Syitä ja tekosyitä viestiin löytyy kyllä. Täällä odottelen.
M40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotain enemmän.
T:Ap.Onko välillänne ollut joskus jotain konkreettista? Suhde?
- Anonyymi
Hoh8hjohohjo phhohhoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva184888Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102750
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673