Olen pettynyt lukuisia kertoja sinuun. Odotukset ovat olleet monet kerrat korkealla, mutta joka kerta on ollut pettymys. Oletko edes pahoillani?
Brunette nainen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
en
- Anonyymi
Mitä odotat? On siis olemassa ennakko-odotuksia....kun kerta petyt joka kerta.
Eikö olisi syytä katsoa peiliin? - Anonyymi
Olen joo brunette.Voinkun elämäni olisi niin yksinkertaista että se pyörisi tämän palstan ympärillä. Mutta kun on muutakin elämää että en jaksa miettiä muiden murheiden lisäksi tätä palstaa. Oikeat ihmissuhteet oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Nussi sitten oikein kunnolla niin en olisi ikinä halunnut kiusata sinua niillä viesteillä!!!! tiesin että luet ne!! ja ihan oikeasti se viesti todellakin tuli puskan takaa enkä edes osannut varautua siihen että mitään tollasta kirjoittaa!!! mutta kun näin sen viesti niin se nauratti kun tiesin että nyt sä sitten suutut minulle ja kirjoitetaan Google sivua mutta mulle et suostu kirjoittaa!! mitä minä voin ajatella siitä!!! tietenkin minä kiusasin sinua ja annoin kirjoittaa tollasesta olisin oikeessa tilanteessa sanonut että lopeta toi edes vitsillä ei ole sallittua kirjoittaa noin!!! mutta en tahallaa halunnut sanoa kun tarkoitus oli kostaa sinulle!!! mutta hän ei minua kiinnosta ollenkaan!!!!mä haluan vain sinut kokonaan!!! sen takia kirjoitin hänelle ne samat merkit kuin sinulle!!!se kaksois Liekki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nussi sitten oikein kunnolla niin en olisi ikinä halunnut kiusata sinua niillä viesteillä!!!! tiesin että luet ne!! ja ihan oikeasti se viesti todellakin tuli puskan takaa enkä edes osannut varautua siihen että mitään tollasta kirjoittaa!!! mutta kun näin sen viesti niin se nauratti kun tiesin että nyt sä sitten suutut minulle ja kirjoitetaan Google sivua mutta mulle et suostu kirjoittaa!! mitä minä voin ajatella siitä!!! tietenkin minä kiusasin sinua ja annoin kirjoittaa tollasesta olisin oikeessa tilanteessa sanonut että lopeta toi edes vitsillä ei ole sallittua kirjoittaa noin!!! mutta en tahallaa halunnut sanoa kun tarkoitus oli kostaa sinulle!!! mutta hän ei minua kiinnosta ollenkaan!!!!mä haluan vain sinut kokonaan!!! sen takia kirjoitin hänelle ne samat merkit kuin sinulle!!!se kaksois Liekki
Kerro rehellisesti miksi en kelpaa sinulle edes sänkyyn!!????? ja muut ihmiset kelpaa sinulle?????se todellakin ärsyttää minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro rehellisesti miksi en kelpaa sinulle edes sänkyyn!!????? ja muut ihmiset kelpaa sinulle?????se todellakin ärsyttää minua
Mene vain sänkyysi.Ei se minua haittaa . Kuka ikinä oletkin.
- Anonyymi
Tuo on julmaa. Haukut toista.
- Anonyymi
Niin on, julmaa. Antaa toisen pettyä kerta toisensa jälkeen. Kauhea asia.
- Anonyymi
Entä jos hänkin on pettynyt sinuun? Miehet ei yleensä tajua asioita naisen näkökulmasta.
- Anonyymi
Sinä odotat liikaa.
- Anonyymi
Mä nyt vaan oon sellainen alisuorittaja, ei voi mitään. Mulla ei oo kunnianhimoa yhtään.
- Anonyymi
Juttele henkilön kanssa oikeassa elämässä tämän palstailun lisäksi.
- Anonyymi
"oletko edes pahoillani" mitä vois alisuoriutuja tohon kirjoittaa, ei mikään lause edes. Vai onko kirjoitusvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713