Brunette nainen

Anonyymi

Olen pettynyt lukuisia kertoja sinuun. Odotukset ovat olleet monet kerrat korkealla, mutta joka kerta on ollut pettymys. Oletko edes pahoillani?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en

• Anonyymi

Mitä odotat? On siis olemassa ennakko-odotuksia....kun kerta petyt joka kerta.

Eikö olisi syytä katsoa peiliin?

• Anonyymi

Olen joo brunette.Voinkun elämäni olisi niin yksinkertaista että se pyörisi tämän palstan ympärillä. Mutta kun on muutakin elämää että en jaksa miettiä muiden murheiden lisäksi tätä palstaa. Oikeat ihmissuhteet oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Nussi sitten oikein kunnolla niin en olisi ikinä halunnut kiusata sinua niillä viesteillä!!!! tiesin että luet ne!! ja ihan oikeasti se viesti todellakin tuli puskan takaa enkä edes osannut varautua siihen että mitään tollasta kirjoittaa!!! mutta kun näin sen viesti niin se nauratti kun tiesin että nyt sä sitten suutut minulle ja kirjoitetaan Google sivua mutta mulle et suostu kirjoittaa!! mitä minä voin ajatella siitä!!! tietenkin minä kiusasin sinua ja annoin kirjoittaa tollasesta olisin oikeessa tilanteessa sanonut että lopeta toi edes vitsillä ei ole sallittua kirjoittaa noin!!! mutta en tahallaa halunnut sanoa kun tarkoitus oli kostaa sinulle!!! mutta hän ei minua kiinnosta ollenkaan!!!!mä haluan vain sinut kokonaan!!! sen takia kirjoitin hänelle ne samat merkit kuin sinulle!!!se kaksois Liekki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussi sitten oikein kunnolla niin en olisi ikinä halunnut kiusata sinua niillä viesteillä!!!! tiesin että luet ne!! ja ihan oikeasti se viesti todellakin tuli puskan takaa enkä edes osannut varautua siihen että mitään tollasta kirjoittaa!!! mutta kun näin sen viesti niin se nauratti kun tiesin että nyt sä sitten suutut minulle ja kirjoitetaan Google sivua mutta mulle et suostu kirjoittaa!! mitä minä voin ajatella siitä!!! tietenkin minä kiusasin sinua ja annoin kirjoittaa tollasesta olisin oikeessa tilanteessa sanonut että lopeta toi edes vitsillä ei ole sallittua kirjoittaa noin!!! mutta en tahallaa halunnut sanoa kun tarkoitus oli kostaa sinulle!!! mutta hän ei minua kiinnosta ollenkaan!!!!mä haluan vain sinut kokonaan!!! sen takia kirjoitin hänelle ne samat merkit kuin sinulle!!!se kaksois Liekki

Kerro rehellisesti miksi en kelpaa sinulle edes sänkyyn!!????? ja muut ihmiset kelpaa sinulle?????se todellakin ärsyttää minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro rehellisesti miksi en kelpaa sinulle edes sänkyyn!!????? ja muut ihmiset kelpaa sinulle?????se todellakin ärsyttää minua

Mene vain sänkyysi.Ei se minua haittaa . Kuka ikinä oletkin.

• Anonyymi

Tuo on julmaa. Haukut toista.

• Anonyymi

Niin on, julmaa. Antaa toisen pettyä kerta toisensa jälkeen. Kauhea asia.

• Anonyymi

Entä jos hänkin on pettynyt sinuun? Miehet ei yleensä tajua asioita naisen näkökulmasta.

• Anonyymi

Sinä odotat liikaa.

• Anonyymi

Mä nyt vaan oon sellainen alisuorittaja, ei voi mitään. Mulla ei oo kunnianhimoa yhtään.

• Anonyymi

Juttele henkilön kanssa oikeassa elämässä tämän palstailun lisäksi.

• Anonyymi

"oletko edes pahoillani" mitä vois alisuoriutuja tohon kirjoittaa, ei mikään lause edes. Vai onko kirjoitusvirhe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe