https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiina-vei-tietokoneensa-gigantin-kierratyspisteeseen-myohemmin-sama-kone-loytyi-tori-fi-sta-gigantti-valittelee-tulemme-tarkistamaan-myymalat/7856114#gs.99ndqa
"Tiina vei tietokoneensa Gigantin kierrätyspisteeseen, myöhemmin sama kone löytyi Tori.fi:stä – Gigantti valittelee: "Tulemme tarkistamaan myymälät"
Muutamaa päivää myöhemmin hänelle soitti henkilö, joka oli ostanut saman tietokoneen Tori.fi -palvelusta. Gigantti valittelee tapausta.
Koska kierrätyspisteessä oli muitakin tietokoneita ja nettisivuilla luvattiin, että Gigantti tarjoaa asianmukaisen kierrätyksen, jätin koneen siihen."
Mahtoiko joku sivullinen ottaa tietokoneen ja laittaa sen myyntiin.
Vai harjoittaako Gigantti toimintaa, että vialliset kodinkoneet korjataan ja laitetaan sitten nettiin myyntiin, koska Gigantin roskiksista ei mitään saa ottaa.
Miksi nainen ei poistanut itse tietokoneesta kovalevyt ja kierrätys pisteeseen menevän tietokoneen voi itse purkaa osiin ja hajoittaa osat.
Minäkin irroitin vanhasta tietokoneesta kaikki osat ja kierrätyspisteeseen vein pelkästään rikotut osat, joille itselläni ei ollut käyttöä, eivätpä voi niitä muutkaan hyödyntää.
Gigantin kierrätys pisteen tietokone myynnissä
21
305
Vastaukset
- Anonyymi
Tiina laittoi tietokoneensa väärään paikkaan.
- Anonyymi
”Tiina”. Miksi kaikkia nimitetään ”tiinoiksi”. Tiina ei ole edes aikuisen naisen nimi. Jos tällä viitataan Jylhän Tiinaan niin kaikki suomalaiset blondit eivöt todellakaan ole missään tekemisissä hänen kanssaan tai Viron saato sitten olisivat virolaisia.
On se kumma kun ei erota suomalaista virolaisesta tai venäläisestä!
- Anonyymi
Pakko ihailla miten huolettomasti ihmiset suhtautuu näihin asioihin, kuten käynnistysvalmiina olevaan omaan tietokoneeseen, ja sen jättämiseen tuntemattomien ulottuville
- Anonyymi
Ja miksi tämäkin artikkeli tuli iltapäivälehteen juuri tismalleen sen jälkeen kun MINÄ asioin GIgantissa.
Miksi te minun asioista jankkaatte 24/7? Mikä minussa on niin kiinnostavaa?
- Anonyymi
Tietokoneen tuojan oma vika. Ei tulisi mieleenkään antaa konetta eteenpäin ilman että kovalevy olisi tyhjennetty ja ylikirjoitettu tai edes otettu itse talteen..
- Anonyymi
Sutkot helppo on esi tuhota kone ennen kun vie kierrätykseen.. luulisi nyt naisihminen osata tuhota tietokoneen. :D
Välisin vain kaikki auki ja murskaa jotain vasten. Kovalevy on muutenkin arka komponentti ja muutenkin käsivoimilla saa kortit ym. rikki. Ja kahvakuula tai muu painavalla kun moukaroi niin ei paljon jää jäljelle.- Anonyymi
Keksitty juttu. Mitään Tiinaa ei ole olemassa eikö koko juttua ole edes tapahtunut. Pakko vain kirjoittaa artikkeleita lehtiin vain minusta joka ikinen päivä. Milloin se on kananmunat, milloin liha, milloin Gigantti, millon asuinalue, miksi?
MIKÄ VITTU MINUSSA ON NIIN KIINNOSTAVAA?????
- Anonyymi
Turvallinen tuhoaja on seiffi. Kannattaa kuitenkin sitä ennen DBANilla tyhjentää kone tai pikemminkin kiintolevy.
Kiintolevyn voi säilyttää itselläänkin. Levyt usein käyvät muissa koneissa, ainakin läppäreissä.- Anonyymi
Läppäreiden levyt toimivat kaikissa koneissa koska ovat pienikokoisia. Ne voi jopa valjastaa varmuuskopiointiin hankkimalla usb3 kovalevykehikon mihin nämä liitetään.
- Anonyymi
Tiina valittaa turhaan.
Aivan asiallista kierrätystä!
Täysin väärin ja moraalitonta olisi sen sijaan turmella ja tärvellä täysin toimiva tietokone ennen kierrätys/SER lootaan viemistä, tai jopa kierrätystietokoneiden vastaanottajan toimesta.
Useatkin tietokoneen käyttäjät ovat todellakin niin tyhmiä että kuvittelevat tietokoneensa olevan rikki silloinkin kun se on täysin toimiva!- Anonyymi
Mikä minussa on niin jumalattoman kiinnostavaa, että kun asioin Gigantissa niin seuraavan pöivön Hesariin pitää keksiä tämmöinen kuvitteellinen Tiina-juttu. Pääasia, että akna mainitaan se tuite tai palvelu mitä juuri MINÄ olen ostanut.
- Anonyymi
"Muutamaa päivää myöhemmin hänelle soitti henkilö, joka oli ostanut saman tietokoneen Tori.fi -palvelusta."
Olipa tyhmä mies. Luuli kai että joku vanha koneenraato olisi ollut varastettu!
Olisi vaan jyrännyt kiintolevyn tyhjäksi ja ollut tyytyväinen. Näin meillä tehdään.- Anonyymi
Tori.fi:n myyjissä on myös erityisen tyhmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne tori.fi ostajatkin tyhmiä.
Möin "toimivan" tietokoneen, josta olin kertonut puuttuvan kovalevy ja yksi muistikampa. Tehtiin kaupat, mutta soitti sitten että kone ei toimi.. vähän aikaa oireita kuunnellessa, älysin ettei hän ollut hankkinut siihen kovalevyä.. olisi pitänyt kustantaa hänelle kovalevy ha ha ha... toimiva ei tarkoita että se on heti käyttövalmis.
Vielä näkee torissa Elisa/dna/telia viihde bokseja myynnissä, vaikka ne on täysin romua ja ne on arvottomia ilman alkuperäistä sopimusta.. jee uuden saa sopimuksen mukana 0e.. Joten miksi ostaa vanhan jos uuden saa ilmaiseksi..
Yksi yritti myydä kovalevyä jossa oli kaksi porattua reikää.. oli nyysinyt ne jostain ja kuvitteli ne toimivan..
Ei tuntunut ymmärtävän miksi ne reiät siinä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möin "toimivan" tietokoneen, josta olin kertonut puuttuvan kovalevy ja yksi muistikampa. Tehtiin kaupat, mutta soitti sitten että kone ei toimi.. vähän aikaa oireita kuunnellessa, älysin ettei hän ollut hankkinut siihen kovalevyä.. olisi pitänyt kustantaa hänelle kovalevy ha ha ha... toimiva ei tarkoita että se on heti käyttövalmis.
Vielä näkee torissa Elisa/dna/telia viihde bokseja myynnissä, vaikka ne on täysin romua ja ne on arvottomia ilman alkuperäistä sopimusta.. jee uuden saa sopimuksen mukana 0e.. Joten miksi ostaa vanhan jos uuden saa ilmaiseksi..
Yksi yritti myydä kovalevyä jossa oli kaksi porattua reikää.. oli nyysinyt ne jostain ja kuvitteli ne toimivan..
Ei tuntunut ymmärtävän miksi ne reiät siinä on.Tori.fi:ssä on myös huijareita runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuntunut ymmärtävän miksi ne reiät siinä on.On myös tyhmää porata kiintolevyyn reikiä.
- Anonyymi
Kävin Gigantissa ja seuraabana pöivänä tämä on lehdessä, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuntunut ymmärtävän miksi ne reiät siinä on.Niin, sä itse olet se tori.fi myyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesarin toimittajat ne vasta tyhmiä ovst. Äly ei riitä omien artikkeleiden tekemiseen vaan sina joku poliisista/puolustusvoimista/ulkomaan agentti soittaa, että teepä seuravan päivän lehteen tästä juttu.
- Anonyymi
Mutta jos koneessa olevien tietojen ja kuvien perusteella Tiina onkin varsinainen herkkupeppu. Asia antaa näin tekosyyn soittaa ja yrittää tehdä lähempää tuttavuutta.
- Anonyymi
Minusta kierrättämisen ensimmäinen toimintasääntö pitääkin olla että jos kierrätettävä tuoteella on myyntiarvoa, tai jos huoltamalla sille saadaan aikaan kannattava myyntiarvoa, niin se kierrätetään sitä kautta, eli myydään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879