Ennustajalle mieheltä salaa

Anonyymi

Olen aina ollut kiinnostunut kaikista yliluonnollisista ja paranormaaleista ilmiöistä kun minulla on itselläkin muutama erikoinen kokemus lapsuusvuosilta eli olen nähnyt kaksi kertaa enneunen. Koitin kerran ottaa mieheni kanssa puheeksi mutta tulin täysin tyrmätyksi. Hän ei suostu sellaisesta edes puhumaan. Olemnme kovin erilaiset muutenkin ja sen vuoksi koen olevani hyvin yksin ja liitto on kriisissä. Sain ajan selvännäkijälle, Naomi M.n luona kävin ja se ylitti kyllä kaikki odotukset. Sain selkeyttä mieltä painaviin asioihin ja ratkesi siinä eräs menneisyyden mysteerikin, kotia päästyä selvittelin vielä asiaa ja totuus pääsi viimein päivänvaloon. Asia on vieläkin vaiheessa mutta ilman Naomia en olisi sitä mistään osannut selvittää.
Minun on vaikea kenellekään valehdella niin en miehellekään sanonut mitään missä kävin, hän oletti minun varmaan käyneen siskoni luona. Tiedän mikä haloo siitä olisi noussut jos olisin kertonut käyneeni ennustajalla. Minua on alkanut todella ahdistaa se etten saa parisuhteessani olla sellainen mitä olen, toivon todella että ne asiat käy toteen mitä Naomille minun tulevaisuuden ja talouden kohdalta nousi.

22

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehille nyt ei missään nimessä sellasia tarvihe mainita. Juoksennelee ne itekii missä millonki eikä menojansa selittele.

• Anonyymi

Nimenomaan! Olen monilla eri näkijöillä käynyt ja muutenkin kiinnostunut myös erilaisista henkisistä asioista. Kävin sellaisessa energiahoidossakin muutaman kerran mutta miehelle ei tullut edes mieleeni kertoa sanallakaan. Kai se enemmän on naisten juttu nämä tämmöiset. Toisaalta, ei minuakaan kiinnostasi lähteä vaikkapa miehen mettästysreissuille tai muuton mettiin samoilemaan että sikäli tasoisa ollaan. Ajattelen sen niin että ei nämä minun käynnit ole siltä ukolta millään lailla pois, päinvastoinkin. Paljon olen niistä käynneistä saanut voimaa ja apuja jaksaa arkea.

• Anonyymi

Minä käyn yhdessä mieheni kanssa. Omat ajat tietysti meille kummallekin. Kyllä sellaiset asiat miehiäkin kiinnostaa.

• Anonyymi

Että sellainen mainos tällä kertaa...

Itsekin soitin Naomille kerran, ei tiennyt yhtään mitään.

• Anonyymi

onkohan elämävvartaa tai mikälie ei tikahuta katteutee---kaikkie ei tarvi itteensä mainostaa että joistakin saattaa ihan muutkin täällä kirjottaa ettei tarvii ite. Tuskinpa soitit ja jos soitit nii mitä hä'nen olis tarvinnu tietää----? Eikös ne selvännäkijät kerro mitä asiakkaitte elämissä on tapahtumassa eisunkan ne mitään tietotoimistoja ole----? sekottanu jotenki asiat---?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onkohan elämävvartaa tai mikälie ei tikahuta katteutee---kaikkie ei tarvi itteensä mainostaa että joistakin saattaa ihan muutkin täällä kirjottaa ettei tarvii ite. Tuskinpa soitit ja jos soitit nii mitä hä'nen olis tarvinnu tietää----? Eikös ne selvännäkijät kerro mitä asiakkaitte elämissä on tapahtumassa eisunkan ne mitään tietotoimistoja ole----? sekottanu jotenki asiat---?

Yhden selvännäkijän luotettavuutta kokeilin kysyelemällä netissä tsenssiäni miesrintamalla.
        Oikein hyvä mies olisi ollut tiedossa ennustajan mukaan. Mutta kun kerroin itse olevani mies ja umpihetero, niin sen sijaan, että olisi myöntänyt satuilleensa, suuttui kuin ampiainen.

Selvännäkijä ei erota, onko hänen asiakkaansa mies vai nainen. Ei erityisen selvänäköinen minun mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden selvännäkijän luotettavuutta kokeilin kysyelemällä netissä tsenssiäni miesrintamalla.
        Oikein hyvä mies olisi ollut tiedossa ennustajan mukaan. Mutta kun kerroin itse olevani mies ja umpihetero, niin sen sijaan, että olisi myöntänyt satuilleensa, suuttui kuin ampiainen.

Selvännäkijä ei erota, onko hänen asiakkaansa mies vai nainen. Ei erityisen selvänäköinen minun mielestäni.

Oi ku juonikasta...ai että on ollu ylimääräst'ä aikaa. Onhan suuri osa niistä jotka markkinoi itteään ennustajina ja kaiken maailman astroissa ihan humpuukia mutta että oikeesti viittis alkaa testailla. jospa se selvännäkijä testailikin sinuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itse minkään sortin näkijä enkä todellakaan kateellinen Naomille. Naomi tosiaan ei nähnyt yhtään mitään kun soitin hänelle, kertoili pelkkää ympäripyöreää pas*aa mitä kuka tahansa kadulta revitty henkilö olisi voinut kertoilla. Mikään näistä ympäripyöreyksistä ei luonnollisesti myöskään toteutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itse minkään sortin näkijä enkä todellakaan kateellinen Naomille. Naomi tosiaan ei nähnyt yhtään mitään kun soitin hänelle, kertoili pelkkää ympäripyöreää pas*aa mitä kuka tahansa kadulta revitty henkilö olisi voinut kertoilla. Mikään näistä ympäripyöreyksistä ei luonnollisesti myöskään toteutunut.

Elä ny elämävvirta kateutee tikahdu. mistä vetoo et ole koskaan millään Naomilla käyny mutta harmittaa tietysti ku häntä kehutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä ny elämävvirta kateutee tikahdu. mistä vetoo et ole koskaan millään Naomilla käyny mutta harmittaa tietysti ku häntä kehutaan.

Voi sinua...en todellakaan ole mikään Elämänvirta enkä muutenkaan näkijä. Ihan tavallinen ihminen olen ja petyin Naomin "palveluun". Taidat olla Naomi itse kun jaksat päivystää kaikkia ketjuja joissa hänestä puhutaan?

• Anonyymi

Meekkö kakallekki salassa..🤣🤣

• Anonyymi

Olen mies. Uskon hyvin moneen asiaan,mutta en ihmisiin joilla ei ole ns.pyhää,katsoa toisen ihmisen elämään.
      On todellakin,niitä ihmisiä joilla on,mutta he eivät ole käyneet mitään enkelikurssia tai muutoin kurssia.
      Parhaat ovat sen saaneet suvun tuomana,mummot jne.
      Älkää uskoko ja menettäkö rahoja turhaan.Toivottavasti huomatte,että nämä KURSSIN käyneet profiloivat teitä ja siten kertovat asioista.
      Itse kävin KURSSIN käyneellä ja tahallani tai osittain kerroin asioita ja hän tarrasi niihin kiinni)
      Sen huomasin todella nopeasti,onko hän "tietävä".
      Kuitenkin tuli hetki sitten ihminen joka "näki" jotain mutta ei kunnolla.
      Hänellä on suvun takaa..
      Kerroin vaan,kun olen mies ja muka miehet ei usko,mutta minä uskon ja tiedän asioista.
      Itse näen enemmän kuin tämä oppinut KURSSILAINEN :)
      Että kehtaskin kusettaa..nauroin jälkeen päin..

• Anonyymi

Okey, selvä on ei kurssin käyneitä -- .mutta keitäköhän tuo nyt tarkoittaa---? Naomi ei ainakaan mikään kurssinäkijä ole, luin kirjansa hiljattain ja siitä käy kyllä ilmi että syntymästä asti hänellä on näkijänlahja ja kulkee suvussansa --- luin siitä kyllä jo aiemmin --varmaan 15 vuotta tulee kun hänestä oli juttua jossakin lehdessä. Minäkään en usko että missään kursseilla voi selvännäkijäksi oppia -- kyllä se varmasti syntymästä asti on heillä jotka ovat aitoja ja oikeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okey, selvä on ei kurssin käyneitä -- .mutta keitäköhän tuo nyt tarkoittaa---? Naomi ei ainakaan mikään kurssinäkijä ole, luin kirjansa hiljattain ja siitä käy kyllä ilmi että syntymästä asti hänellä on näkijänlahja ja kulkee suvussansa --- luin siitä kyllä jo aiemmin --varmaan 15 vuotta tulee kun hänestä oli juttua jossakin lehdessä. Minäkään en usko että missään kursseilla voi selvännäkijäksi oppia -- kyllä se varmasti syntymästä asti on heillä jotka ovat aitoja ja oikeita.

Ja sinä uskot kaiken mitä tuntemattoman henkilön kirjassa lukee? Minäkin voisin kirjoittaa kirjan ja satuilla siinä selvänäkötaidoistani vaikken sellaista omaakaan ja tuo soopa menisi sinullekin täysin läpi. Olet hyvin naiivi, ei ihme että Naomi on onnistunut sinuakin huijaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä uskot kaiken mitä tuntemattoman henkilön kirjassa lukee? Minäkin voisin kirjoittaa kirjan ja satuilla siinä selvänäkötaidoistani vaikken sellaista omaakaan ja tuo soopa menisi sinullekin täysin läpi. Olet hyvin naiivi, ei ihme että Naomi on onnistunut sinuakin huijaamaan.

Ei sellainen voi kirjaa kirjoittaa joka ei osaa lukeakaan. Tuossahan juuri lukee että 15 v sitten oli jo JUTTUA LEHDESSÄ jossa kerrottiin, Olen itsekin hänestä ja lahjastaan kerrottuja artikkeleita lukenut ja useitakin. Kuulunee muutenkin ihan yleissivistykseen tietää Suomen parhaimmisto näkijät että ei ole tainnut sitten paljon muutakaan luettua.

• Anonyymi

Hei soulsister. Mäkin kirjottelen aina mun luotto näkijälle [email protected]äkijälle sähköpostitse just siks ettei mun miesystäväni saisi tietää. ;)

• Anonyymi

elamavvirta hienosti koukkasi asiasta mainoksen itelleen. Taas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elamavvirta hienosti koukkasi asiasta mainoksen itelleen. Taas!

Käyn näillä sivuilla usein kun kaikki ennustuksiin ja selvännäköön liittyvä kiinnostaa ja olen pannut merkille erikoisen asian. Missä ikinä joku kommentoin selvännäkijä Naomista, sinne perään ilmestyy heti tuon elämänvirtana itseään mainostavan ihan selvästi itse kirjoittamma mainos tai sitten kirjoitus missä haukkuu Naomia..Aika säälittävää!
        Naomi on vuosikymmenien kokemuksella tunnettu aito näkijä jolla olen itsekin useasti käynyt ja olen lukenut hänen kirjoittamansa kirjankin, jossa on muuten aivan uskomattoman koskettavia runoja. Vuosia sitten kun alkoi ilmestyä mainoksia sähköpostityulkinnoista, tulin kerran Naomilta kysyneeksi, tekeekö hän sellaisia. Muistan vieläkin miten hän kääntyi hitaasti ja katsoi minuun kuin minulta olisi vähintään järjenvalo sammunutja kysyi että siis teenkö mitä? Totesi että aidot näkijät eivät lahjansa kanssa pelleile että kyllä näkijä tarvitsee siitä kenelle katsotaan joko puhelimitse äänen tai että on henkilökohtaisesti siinä edessä, että mihinkään nettiavaruudessa oleviin ei saada yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn näillä sivuilla usein kun kaikki ennustuksiin ja selvännäköön liittyvä kiinnostaa ja olen pannut merkille erikoisen asian. Missä ikinä joku kommentoin selvännäkijä Naomista, sinne perään ilmestyy heti tuon elämänvirtana itseään mainostavan ihan selvästi itse kirjoittamma mainos tai sitten kirjoitus missä haukkuu Naomia..Aika säälittävää!
        Naomi on vuosikymmenien kokemuksella tunnettu aito näkijä jolla olen itsekin useasti käynyt ja olen lukenut hänen kirjoittamansa kirjankin, jossa on muuten aivan uskomattoman koskettavia runoja. Vuosia sitten kun alkoi ilmestyä mainoksia sähköpostityulkinnoista, tulin kerran Naomilta kysyneeksi, tekeekö hän sellaisia. Muistan vieläkin miten hän kääntyi hitaasti ja katsoi minuun kuin minulta olisi vähintään järjenvalo sammunutja kysyi että siis teenkö mitä? Totesi että aidot näkijät eivät lahjansa kanssa pelleile että kyllä näkijä tarvitsee siitä kenelle katsotaan joko puhelimitse äänen tai että on henkilökohtaisesti siinä edessä, että mihinkään nettiavaruudessa oleviin ei saada yhteyttä.

Olen huomannut saman ilmiön....joku koittaa epätoivoisesti mainostaa itseään näkijänä....minunkaan ei edes mieleen tulisi kysyä selvännäkijältä asioistani jonkun sähköpostin kautta. Sitäpaitsi, siitä puuttuu silloin kokonaan se jännitys ja tunnelma mikä aina tulee kun menee näkijän vataanotolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman ilmiön....joku koittaa epätoivoisesti mainostaa itseään näkijänä....minunkaan ei edes mieleen tulisi kysyä selvännäkijältä asioistani jonkun sähköpostin kautta. Sitäpaitsi, siitä puuttuu silloin kokonaan se jännitys ja tunnelma mikä aina tulee kun menee näkijän vataanotolle.

Täysin samaa mieltä. Kyllä siinä perhoset kieppui vatsanpohjassa kun mentiin kaverin kanssa Naomin luo, kaverin oli pakko pysähtyä hermosauhuillekin kun häntä niin jännitti mitä Naomille nousee.
        Vietettiin viimeisiä lomapäiviä niin haluttiin jotakin jännittävää. Hieno kokemus oli ja olen myös sitä mieltä että ei minkään sähköpostitulkinnan kautta voi semmoista kokemusta saada eikä kirjoittamalla voi mitenkään ne asiat sillä tavoin välittyä kun siinä kun on naamatusten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Kyllä siinä perhoset kieppui vatsanpohjassa kun mentiin kaverin kanssa Naomin luo, kaverin oli pakko pysähtyä hermosauhuillekin kun häntä niin jännitti mitä Naomille nousee.
        Vietettiin viimeisiä lomapäiviä niin haluttiin jotakin jännittävää. Hieno kokemus oli ja olen myös sitä mieltä että ei minkään sähköpostitulkinnan kautta voi semmoista kokemusta saada eikä kirjoittamalla voi mitenkään ne asiat sillä tavoin välittyä kun siinä kun on naamatusten.

Kiitos vinkistä! Hurjiin halloweeneihin menossa nyt ekaa kertaa, hiukanko jännittää...

• Anonyymi

Mä en usko ennustajiin. Niin paljon huijareita. Silloin tällöin on niitä sumusia tai paremminkin kirkkaitahetkiä ja yhteys rajan yli. Mies ei ensin uskonut, mutta kun rupesin kertomaan heti kun tuli kokemus ja sitten irl toteutuma, niin nyt uskoo, kun ei muuta voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe