SP ... .... ....

Anonyymi

Siis niin, että yritin asioita ilman Jumalaa, jonka tarkasti näitkin ja odotit. Mutta kyse oli tarkoituksellisuudesta ja kokemus oli kamala ja jopa katkera, muutos kuitenkin koko ajan vyöryy eteenpäin. Tulipahan reissu kuitenkin tehtyä ja opin kannalta asian otan, kuten oli tarkoituskin.

Duysenberg

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Synkkää on pakanoiden elämä.

• Anonyymi

Vapaa, omaa tietään kulkeva on todellisuudessa Jumalan tuomion alainen. Ihmisluonto on synnynnäisesti turmeltunut.

• Anonyymi

???????? kerro mulle mitä tarkoitat????? haluan rakas tietää mitä haluat minulle kertovan!!!!!! meidän välillä on luottamusta!!!!! olenhan mä sinulle näyttänyt IRL ne viestit!!! olisin voinut tehdä toisin esimerkiksi ne aiheet jostain toisesta kännykästä jutella! mutta halusin että näet että olen koko ajan puhunut totta!!me oikeasti noudatamme Eri valtion lakeja ja meitä rangaistaan fyysisesti jos esimerkiksi luotamme teidän järjestelmään enemmän kuin omaan järjestelmään!!!! kyllä viranomaiset ovat hyvin tietoisia siitä mutta juuri siksi emme ole tässä valtiossa suosittuja!! vaan enemmänkin pohja sakkaa!! mutta en halua että meidän täytyy miettiä mitään yhteiskunnan asioista kun me kumpikaan ei voida mihinkään vaikuttaa!! ainostaan voidaan vaikuttaa omaan käytökseen ja tulevaisuuteen!! ja me yhdessä päätetään mitä meidän suhteemme on! mutta joka tapauksessa minä rakastan sinua todella paljon ja haluan sinun kanssasi perheen!! sinä saat päättää meidän kaikki asiat!!! ja Se mitä sinulta vaadin on että jos esimerkiksi haluat olla tietoinen jokaisesta minun asiasta Se on ok! mutta olethan tietoinen siitä että olen eri valtiosta ja minua velvoittaa laki!!!! ja se laki ei tietenkään näy meidän pari suhteessa koska pari suhde on meidän kahden yhteinen ja se ei kuulu kenellekään!! eikä se minun maan laki näy edes meidän perheessä!! mutta koska olen oikeasti ihminen joka on velvollinen äänestää silloin kun minun mielipide kysytään joudun joissakin tapauksissa tehdä päätöksiä jotka ovat oikeasti erittäin vaikeita asioita mutta kun jokaisella on oikeus äänestää niin minä sitten sen perusteella mietin mitä ehdotan!!! ja niitä asioita sinä et voi olla tietoinen!!!!!!!minä en ole mikään rikollinen enkä paha ihminen mutta noudatan sitä velvollisuutta jota laki vaatii!!!! mutta siinä ei ole mitään rikollista mutta Se on asia joka ei kuulu Suomen laki asioihin!!! meillä on omat järjestelmät ja en voi sitä muuttaa! vaikka haluan

• Anonyymi

Kyllä, juuri näin. Oma mieli ei voi oikeassa toisen asioissa. Voi olla tukena, mutta ei koskaan järjestelemässä ja vaikuttamassa itse haluamaansa suuntaan. Ymmärrän ajatuksesi ja kantapään kautta joskus...

• Anonyymi

Mieli ja ego haluavat kaikenlaista, mutta se mitä sielu haluaa.

• Anonyymi

Taidat olla sittenkin etsimäni. Ota yhteyttä. Ei enää mitään vaiheita, vaan loppu ongelmille.

Duesenberg

• Anonyymi

Muistatko, kun lähenit minua prosessisi aloittaen minussa tyrannian poistamiseksi. Halusit olla tukena ja yhä olet tukena, mutta nyt attack !!!!! Rakkaudesta on kyse. Ja Jumala on olemassa auttamassa ja opastamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla sittenkin etsimäni. Ota yhteyttä. Ei enää mitään vaiheita, vaan loppu ongelmille.

Duesenberg

Duesenberg on sähkökitara

Duesenberg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duesenberg on sähkökitara

Duesenberg

Niinpä on sitäkin, vinkki ilmeisesti, mutta hämmentävä. Kaikilla on päivänsä, kun hiukan kouhuu, ei mitään vakavampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe