Kukka kaipaa mehiläistä... 🌺🐝
Tunnetko sen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pörriäisillä on tähän aikaan paljon mettä tarjolla.
- Anonyymi
No et sä sitten mua kaipaa. 🥀
- Anonyymi
Mä näytän aika pörriäiseltä kun laitan mustakeltaisen paidan päälle. Ainoastaan mun kukka on kateissa... :(
- Anonyymi
Ootsä semmoinen erikoistunut pölyttäjä, joka pölyttää vaan tiettyyn kukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä semmoinen erikoistunut pölyttäjä, joka pölyttää vaan tiettyyn kukkaa?
Kyllä vain. Tuolla niityllä lentäessä näkee paljon hyvännäköisiä kukkia, mutta minut on tehty vain yhtä ainoaa kukkaa varten. Sille olen omistautunut ja muuta korvaavaa ei ole. Se on vain kadonnut ja nyt on riski, että tämä pörriäinen lentää itsensä hengiltä. Ei löydy kukkaa jolle laskeutua lepäämään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Tuolla niityllä lentäessä näkee paljon hyvännäköisiä kukkia, mutta minut on tehty vain yhtä ainoaa kukkaa varten. Sille olen omistautunut ja muuta korvaavaa ei ole. Se on vain kadonnut ja nyt on riski, että tämä pörriäinen lentää itsensä hengiltä. Ei löydy kukkaa jolle laskeutua lepäämään...
Aika söpöä... 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika söpöä... 🙂
Mikää muu ei ole ihmiselle haitallisempaa kuin särinä kehossa. Se on jotain niin lamauttavaa ja sairastuttavaa ettei sitä voi sanoin edes kuvailla.
- Anonyymi
No oisit sä voinut laittaa sen viestin.. mieli teki kuitenkin. 🌺
- Anonyymi
Mieli tekee erästä kaunista tummahiuksista ja ruskeasilmäistä naista, joka asuu pk-seudulla, samassa kaupungissa kuin minä.👄🌹♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieli tekee erästä kaunista tummahiuksista ja ruskeasilmäistä naista, joka asuu pk-seudulla, samassa kaupungissa kuin minä.👄🌹♥️
Millä kirjaimella oma nimesi alkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G:lla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K:lla.
- Anonyymi
2 viikkoa siinä menee ja yli 150 viikkoa mennyt kaiken mennessä vain huonompaan. HYVÄ SUOMI!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989