ja tietämättömyys luo autuutta. Tämä vain vahvistunut yhä enemmän kun tätä palstaa seurannut viimeaikoina.
Vaikeneminen on kultaa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ajatellut asian niin, että nautin tästä tunteesta ja otan kaiken irti mitä saan. Vaikka sitten palstan avulla. Asiat selkenee ehkä joskus, ehkä ei koskaan. Jos en enää koskaan tapaa sitä ketä kaipaan, jään loppuelämäksi ihanaan harhaan, että hänkin välitti musta. En saa ehkä koskaan tietää totuutta. Onko se hyvä vai huono asia, sitä pitää kysyä 5 vuoden päästä. Tänään en osaa siihen vastata, kun en tiedä mitä elämällä on mulle tarjolla.
- Anonyymi
Ai mistä, trollaamisen tunteesta? -sivusta
- Anonyymi
"Rakkaus on vakava mielisairaus "-Platon
- Anonyymi
Täysin samaa aloituksen tekijän kanssa.
- Anonyymi
Ei ole mitään sanottavaa paras mietelause
- Anonyymi
Pysy kaukana lisää sanontoja.
- Anonyymi
Ei ole häiriöitä näkynyt vuosiin ei tule näkymään hähähä
- Anonyymi
Ei missään muodossa,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään muodossa,,,,
Niin moni asia on täysin turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin moni asia on täysin turha.
Omavaltaisuus
- Anonyymi
Paljon sanottavaa, autuus kaukana trollauksesta.
- Anonyymi
Nuoruus ymmärrän hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoruus ymmärrän hyvin
Vaativaa aikaa kaikkea hyvää siihen.
- Anonyymi
Lapsia nämä ovat
- Anonyymi
Koiranpennut leikkii pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranpennut leikkii pihalla.
Söpiksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862