Kuka tuo Sofia on?

Anonyymi

josta luetuimmat keskustelut listalla kirjoitetaan paljon? Joku kuuluisa? Olenko elänyt uutispimennossa kun en tiedä ketään Sofiaa?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tissi/fitness julkimo

• Anonyymi

Käy kysymässä

• Anonyymi

En kerro mitään sinulle ennen kuin kerrot minulle miksi et kirjoita niitä mitä olen kysynyt????? päättelin että kun kirjoitat miehestä että olet käynyt sen hoidon läpi????????? tietenkin minä ymmärrän sinua ja tiedän että jos esimerkiksi olet käynyt siellä hoidossa niin ymmärrän että olet enemmän kallellaan vasempaan kuin oikeaan niin kuin täällä joku kirjoitti!!!!!!!! minulle olet aina rakas ja tärkeä ja tietenkin minä hyväksyn kaikki! mutta sun täytyy ymmärtää että olisin antanut sinun tuntea olon mieheksi vaikka et olisi muuttanut kehoa!!!! oikeesti mä ymmärrän sinua ja hyväksyn mutta minun on vaikeeta sisäistää itselläni että olet silloin tuhonnut mun pakkomielteen!! toisin sanoen sama asia kuin olisit tappanut sen mikä on minulle kaikista tärkein asia elämässäni!!! vaikka ymmärrän kyllä sinua että halusit sitä niin paljon mutta niin kuin sanoin kukaan ei ikinä ole ollut niin kaunis kuin sinä ja kukaan ei ikinä kuuna päivänä pysty olemaan yhtä kaunis kuin sinä!! sen takia sanoin että olet koko maailman kaunein ja seksikkäin!!!! koska Se on totta!!!!!!mä rakastan sua aidosti tunteet eivät muutu koskaan!!!! mutta se ulkonäkö jota ihailen pakkomielteisesti nii kestätkö Sen että ne kuvat ovat minulle pakkomielle!!! enkä edes halua parantua!!!! miehen ulkonäkö ei ole sama kuin naisen ulkonäkö!!! mutta tietenkin minä siihen totun!!!! ja niin kuin sanoin mikään muu nainen ei minua kiinnosta kuin sinä siis ulkonäöllisesti!!!!! Mutta jos esimerkiksi loukkaannuit niin Se ei mitenkään ole ollut tarkoitus!!! minulle se sinun ulkonäkö on oikeasti pakkomielteenä!! mutta älä sekoita niitä asioita keskenään koska jokatapauksessa rakastan sinua todella paljon ja en ikinä halua menettää sinua!!!!!enkä todellakaan kestä ajatusta että olet jonkun muun kanssa sillein!!! olen erittäin mustasukkainen sinusta ja haluan olla pysyvästi suhteessa sinun kanssasi!!!!

• Anonyymi

Keneltä?

• Anonyymi

Fitnesspissis. Ja rikollinen.
      Lompakkoloinen ja jokaisen kohdalle mahd. sattuvan varakkaamman miehen "sugarbaby".

• Anonyymi

Eiks se oo se B-julkkis?

• Anonyymi

Se on niitä kuonoihmisiä.

• Anonyymi

Malli/fitnessurheilija luki jossain iltapäivälehdessä. Eli on käynyt kuntosalilla ja joku on napannut kuvan (itse..?).

• Anonyymi

Tiiän yhen kauniin sofian eikä ole julkkiksesta kyse.

• Anonyymi

Tiedän saman ja se on julkkis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe