Tarvitsisin muutamia sähköposteja tulostettuna ja käynyt sen vuoksi parissa kirjastossa. Vaan näytölle ei ole saanut postia kokonaisuudessa neuvoista huolimatta.
OIsko Hämeenlinnassa joku, joka osaisi neuvoa oikein ja jolla myös tulostin.
Sähköposti tulostettuna hyvin
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän jokaisesta sähköpostiohjelmasta löydy Tulosta-nappula, ainakin käyttämissäni Thunderbird ka Gmail ohjelmissa sellainen on. Sitten tietysti copy-paste toimii aina, samoin PrintScreen.
- Anonyymi
On tietysti yritety tulostaa vaikka kuinka monta kertaa, eri tavoillakin, mutta posti ei näy kuin osittain. Olen kuitenkin joskus aikaisemmin, kun minulla on ollut oma tulostin, onnistunut saamaan ihan hyviä tulosteita. Eilenkin kirjaston täti yritti neuvoa, vaan ei saatu tekstiä kokonaan näkyviin.
- Anonyymi
Tulosta vaakasuunnassa?
Mistä yrität tulostaa? - Anonyymi
Näytön zoomaus? Snipping leiketyökalu?
- Anonyymi
Osta terveellinen polkupyörä, se auttaa selvittämään tulostusongelmat, ja vitutus loppuu.
- Anonyymi
Älä nillitä. Mene itse polkemaan ja polje vaikka alkuun Ouluun.
- Anonyymi
Itse varastin polkupyölrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nillitä. Mene itse polkemaan ja polje vaikka alkuun Ouluun.
Osta terveellinen polkupyörä, se auttaa selvittämään vihantunteet, ja vitutus loppuu, tai ainakin helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta terveellinen polkupyörä, se auttaa selvittämään vihantunteet, ja vitutus loppuu, tai ainakin helpottaa.
Ajattelin vain kunnonkohennusta ja mielenkiintoisten miesten tapaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin vain kunnonkohennusta ja mielenkiintoisten miesten tapaamista.
Oletko p-rapun poikia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko p-rapun poikia?
Miksi sellasita kysetle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sellasita kysetle?
Mielenkiintoisia miehiä halusit tapailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisia miehiä halusit tapailla?
Voihan sitä nyt kai muutenkin, vaikket yleissivistyksestä perustaisikaan.
- Anonyymi
Maalaa koko teksti ja sitten CNTR_C ja sitten avaat esim WORD:n ja siellä CNTR_V
Saat sen koko tekstin sinne... Jos rivit loikkii tai menee marginaalista leveäksi, niin niitä voi siellä sitten omaan makuun muutella.
Erittäin helppoa ja jos se onnistuu tältä kädettömältä, niin se onnistuu varmastiu myös sinulta- Anonyymi
uupps... typo siis CTRL_C ja CTRL_V
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uupps... typo siis CTRL_C ja CTRL_V
Taas typo, siis CTRL C ja CTRL V
- Anonyymi
Sitähän minä jo alussa ehdottelin. Auttaisi, jos kysyjä kertoisi, mikä tarkemmin tulostuksessa on vikana, rivit ei tulostu loppuun, vai koko tekstin loppuosa ei tulostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847