Asiakastyytyväisyys Toyotalla huono, VW:ssäkin paljon parempi. Kia huippua. Noin ne saksalaiset ja korealaiset ovat ajaneet edelle.
https://www.businesswire.com/news/home/20200624005175/en/New-Vehicle-Quality-Dependent-Trouble-Free-Technology-J.D.-Power
J.D. Powerin uusin tutkimus: Toyotan laatu romahtanut
132
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se menee samaan tahtiin kuin aiemmin Briteissä. Toyota kyykkää kaikkialla, jopa Usassa.
- Anonyymi
TÄSSÄ TEILLE SUOMEKSI SAMA TUTKIMUS:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/yhdysvaltalaistutkimus-laatuvaikutelmasta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄSSÄ TEILLE SUOMEKSI SAMA TUTKIMUS:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/yhdysvaltalaistutkimus-laatuvaikutelmasta/Näköjään, kun lukee tutkimuksen ja sitten tämän ketjun, niin tulee mieleen, että ketjun kirjoittajat ovat pääosin totaali-idiotismin kyllästämiä ääliöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään, kun lukee tutkimuksen ja sitten tämän ketjun, niin tulee mieleen, että ketjun kirjoittajat ovat pääosin totaali-idiotismin kyllästämiä ääliöitä.
Ja vain siksikö kun Toyota on reilusti alle kaskiarvon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain siksikö kun Toyota on reilusti alle kaskiarvon?
Ei, vaan siksi että tutkimuksessa puhutaan ihan eri asiasta, kuin suomi24-ääliöt luulevat siinä puhuttavan. Tavallisen tallaajan on kertakaikkiaan vaikea ymmärtää, miten suomi24:stä löytyy niin vajavaisilla hoksottimilla varustettuja ihmisiä, ettei se mitä on tutkittu avaudu ollenkaan palstalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan siksi että tutkimuksessa puhutaan ihan eri asiasta, kuin suomi24-ääliöt luulevat siinä puhuttavan. Tavallisen tallaajan on kertakaikkiaan vaikea ymmärtää, miten suomi24:stä löytyy niin vajavaisilla hoksottimilla varustettuja ihmisiä, ettei se mitä on tutkittu avaudu ollenkaan palstalaisille.
Kyllä se kaikille avautui että tohjota on pazka. Paitsi teroille.
- Anonyymi
Hutkimus vai tutkimus? Kyllä toyotaa myydään myös Lexus merkkisenä!🤑🤑🤑
- Anonyymi
Niinhän se menee kuten aiemminkin, eli kun tutkimus kehuu se on oikein ja jos moititaan niin se on hutkimus ja valetta. Toyotan omistajalle vähillä varoilla hankittu uusi tai uudehko Toyota on sellainen kunnia asia jota ei saa moittia. Ennemmin saa haukkua vaimot, äidit ja lapset, mutta Toyota on koskematon ja täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee kuten aiemminkin, eli kun tutkimus kehuu se on oikein ja jos moititaan niin se on hutkimus ja valetta. Toyotan omistajalle vähillä varoilla hankittu uusi tai uudehko Toyota on sellainen kunnia asia jota ei saa moittia. Ennemmin saa haukkua vaimot, äidit ja lapset, mutta Toyota on koskematon ja täydellinen.
Juuri noin ajattelee suomalainen Toyotisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin ajattelee suomalainen Toyotisti.
Terot ovat kummallisia.
- Anonyymi
Vuosien säästöt alkavat purra ja laatu ja luotettavuus mennyt.
Ruoste ja melu lisää Toyotan "menetystä".- Anonyymi
Kyyllä. Otetaanpas uusin RAV4. Äänieristys jätettiin pois ja sen kuulee, siis karmeista karmein rengasmelu. Aivan turhaa ottaa JBL:ää mukaan. Takaovien sauma suunniteltu siten että kura ja hiekka tulee tiivisteiden välistä sisälle. Tuossakin säästää metallia kun ei tehdä perinteistä peltikohtaa takapyörän reunalle (lokasuojaan) vaan suoraan ovireuna pyöräholviin -vaikea kuvata mutta käykää liikkeessä katsomassa. Myös uusin Corolla melupesä, säästöä tulee tuotannossa kun fyllit jättää pois.
- Anonyymi
Katkeran ihmisen vuodatusta ja kateutta. Kristallipallostako ennustat vai toiveiden tynnyrikö kertoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran ihmisen vuodatusta ja kateutta. Kristallipallostako ennustat vai toiveiden tynnyrikö kertoi?
Ei, vaan äänet päässäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan äänet päässäni!
Lahkolainen kuulee siis ääniä. Nk. ruostehulluus.
- Anonyymi
Toyota ja Lexus, maaiman luotettavimmat autot.
- Anonyymi
No tottakai on kun kerran niin sanot, hihiii!!!!!
Tosin vain sinun toiveissa ja unuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottakai on kun kerran niin sanot, hihiii!!!!!
Tosin vain sinun toiveissa ja unuissa.definitely hi seek yhdistää crucial
- Anonyymi
Aivan selvä totuushan tämä Toyotan totaalinen romahdus on ollut ja tiedossa kauan.
- Anonyymi
Toyotan laatuun voi luottaa. Maailman luotetuin brändi.
- Anonyymi
Kiitos, pidetään tämä ylhäällä muistuttamassa kuinka Toyota on romahtanut alimpaan kastiin laadussa ja luotettavuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, pidetään tämä ylhäällä muistuttamassa kuinka Toyota on romahtanut alimpaan kastiin laadussa ja luotettavuudessa.
Minulle riittää Suomen luotettavuustutkimukset jota katsastustilastot tukevat. Ei siihen tarvita mitään maksettuja vertailuja ja ulkomaisia kotiinpäin vetäviä "tutkimuksia". Luotettavin tieto tulee kuluttajilta itseltään ja puskaradiosta joita ei millään valmistajan ja maahantuojan uutispimennolla pystytä estämään. Räikeimmät "rimanylitykset" ovat medioiden mukaan tapahtuneet nimeä mainitsemmattomalla saksalais-tsekkiläis-epsanialaisella kansanautokonsernilla jonka erityistoiminnasta on juttua medioissa ja tälläkin palstalla jo vuosia riittänyt. Medioiden mukaan vuosien linnatuomioitakin konsernin johtohenkilöille on langetettu kun lain noudattaminen kovimmassa markkinahuumassa on epähuomiossa päässyt unohtumaan. Korjatkaa toki jos olen väärin ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle riittää Suomen luotettavuustutkimukset jota katsastustilastot tukevat. Ei siihen tarvita mitään maksettuja vertailuja ja ulkomaisia kotiinpäin vetäviä "tutkimuksia". Luotettavin tieto tulee kuluttajilta itseltään ja puskaradiosta joita ei millään valmistajan ja maahantuojan uutispimennolla pystytä estämään. Räikeimmät "rimanylitykset" ovat medioiden mukaan tapahtuneet nimeä mainitsemmattomalla saksalais-tsekkiläis-epsanialaisella kansanautokonsernilla jonka erityistoiminnasta on juttua medioissa ja tälläkin palstalla jo vuosia riittänyt. Medioiden mukaan vuosien linnatuomioitakin konsernin johtohenkilöille on langetettu kun lain noudattaminen kovimmassa markkinahuumassa on epähuomiossa päässyt unohtumaan. Korjatkaa toki jos olen väärin ymmärtänyt.
Meillä pärnäsen pajalla olemme huomannett saman suunnitteluvirheen kura lentää takapenkille melua on kuin vanhassa hikipajassa en suosittele tollollolootaa hahaas
T.köfffff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä pärnäsen pajalla olemme huomannett saman suunnitteluvirheen kura lentää takapenkille melua on kuin vanhassa hikipajassa en suosittele tollollolootaa hahaas
T.köfffffOnko se nippusiteellä korjattu? Hihii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nippusiteellä korjattu? Hihii.
Ei ruostevaurioita tai melua nippareilla voi korjata.
Tuo nippari juttu on jo niin vanha ja aikanaankin mitätön, etkö keksi parempaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle riittää Suomen luotettavuustutkimukset jota katsastustilastot tukevat. Ei siihen tarvita mitään maksettuja vertailuja ja ulkomaisia kotiinpäin vetäviä "tutkimuksia". Luotettavin tieto tulee kuluttajilta itseltään ja puskaradiosta joita ei millään valmistajan ja maahantuojan uutispimennolla pystytä estämään. Räikeimmät "rimanylitykset" ovat medioiden mukaan tapahtuneet nimeä mainitsemmattomalla saksalais-tsekkiläis-epsanialaisella kansanautokonsernilla jonka erityistoiminnasta on juttua medioissa ja tälläkin palstalla jo vuosia riittänyt. Medioiden mukaan vuosien linnatuomioitakin konsernin johtohenkilöille on langetettu kun lain noudattaminen kovimmassa markkinahuumassa on epähuomiossa päässyt unohtumaan. Korjatkaa toki jos olen väärin ymmärtänyt.
Asiakaskysely tai kyselyt yleesä ei kerro koskaan totuutta, ne kertoo vain mielikuvia.
Kun autojen vikoja kerätään korjaamojen ja huoltojen datasta, niin se kertoo faktaa.
Katsastustilastokin kertoo vain yhden mitättömän hetken tilanteen, ei sitä kuinka paljon autoa on korjattu ennakkoon ja muutenkin katsastusten välissä.
Olet hölmö jos muuta väität ja hölmöhän sinä olet ollut jo niin kauan. - Anonyymi
Toyota on yhtiönä onnistunut hyvin vaikka tuotteet ovat laadultaan kuraa. Halvalla tehtyä bulkkia myydään kalliiseen hintaan hyvän brändäyksen ansiosta. Samalla tavalla on onnistunut McDonalds ja Coca-Cola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on yhtiönä onnistunut hyvin vaikka tuotteet ovat laadultaan kuraa. Halvalla tehtyä bulkkia myydään kalliiseen hintaan hyvän brändäyksen ansiosta. Samalla tavalla on onnistunut McDonalds ja Coca-Cola.
Toyota on McDonalds-auto ;)
- Anonyymi
Onko toyotakuskit, eli vanhat mummot ja papat alkaneet hurjastelemaan eli ajamaan melkein nopeusrajoitusten mukaan?
- Anonyymi
Ei ole, siellä ne on tientukkona kuten ennenkin.
Mutta aloitus kertoi Toyotan surkeasta laadusta ja luotettavuudesta ja se kannattaa muistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, siellä ne on tientukkona kuten ennenkin.
Mutta aloitus kertoi Toyotan surkeasta laadusta ja luotettavuudesta ja se kannattaa muistaa.Jaahas, ja taas alkaa panikointi kun kuukauden loppu lähestyy ja helteelläkin tulee lunta tupaan. Otsasuonet ovat jo valmiiksi pullistuneet trafin ensirekisteröintitilastoon tutustumista varten. Ei se Toyotan ja niiden ostajien ja omistajien haukkuminen ja nimittely milloin miksikin hörhöksi edistä vikavaagenin myyntiä. Jos on syöksykierteessä, niin tuskin Toyota sitä tulee oikaisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, ja taas alkaa panikointi kun kuukauden loppu lähestyy ja helteelläkin tulee lunta tupaan. Otsasuonet ovat jo valmiiksi pullistuneet trafin ensirekisteröintitilastoon tutustumista varten. Ei se Toyotan ja niiden ostajien ja omistajien haukkuminen ja nimittely milloin miksikin hörhöksi edistä vikavaagenin myyntiä. Jos on syöksykierteessä, niin tuskin Toyota sitä tulee oikaisemaan.
Mahtimerkistäkin voi tulla marginaalimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtimerkistäkin voi tulla marginaalimerkki.
Kun liuku alamäkeen on alkanut, sitä on hankala pysäyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun liuku alamäkeen on alkanut, sitä on hankala pysäyttää.
Ei ainakaan noin pitkää ja jyrkkää liukua mikä on Toyotalla.
Tuote ja melu muiden ongelmien päällä, huhuu mitä kuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, siellä ne on tientukkona kuten ennenkin.
Mutta aloitus kertoi Toyotan surkeasta laadusta ja luotettavuudesta ja se kannattaa muistaa.Luitko edes aloituksen linkissä ollutta tarinaa vai oletko vain muuten yksinkertainen raakkuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun liuku alamäkeen on alkanut, sitä on hankala pysäyttää.
Aikanaan hankittu hyvä maine pysyy pitkään, niinkuin huonokin. Vähän lukenut maaseudun suuren ikäluokan edustaja muistaa vieläkin että Toyota on kestävä ja hinta-laatu-suhteeltaan hyvä... ja että Mersu on kallis ja ranskalainen ruostuu...ja menee sitten, raukka, maksamaan Mersun hinnan Suomen nopeiten ruostuvasta autosta, toyotasta.
Nämä suuren ikäluokan edustajat eivät kauaa ajele. Toivottavasti heidän jölkeläisensä ymmärtävät lukea ahkerasti testejä ja käydä koeajamassa eri merkkejä. Näin toyo karsiutuu jo ensimmäisellä kierroksella.
- Anonyymi
Tämä on syytä pitää ylhäällä.
- Anonyymi
Terolla tuskin mikään pysyy ylhäällä.
- Anonyymi
Ja kun joku vielä uskoo Toyotaan, hölmöähän sellainen on.
Laaduton ja epäluotettava kapina joka ruostuu ja meluaa epämukavasti.- Anonyymi
On klonksuhönöillä hillitön paniikki. Ei mitään tolkkua höpinöissä. Auttaisiko kielitaito ja luetun ymmärtäminen ja lähdetietoon tutustuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On klonksuhönöillä hillitön paniikki. Ei mitään tolkkua höpinöissä. Auttaisiko kielitaito ja luetun ymmärtäminen ja lähdetietoon tutustuminen?
Siellähän se Toyota killuu alle keskiarvon, voi voi kun pelottaa ja masentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän se Toyota killuu alle keskiarvon, voi voi kun pelottaa ja masentaa.
Terolla ei ole helppoa tehdä mustasta valkoista.
- Anonyymi
Tämä ottaa selvästi koville Toyotan kunnianpuolustajalle ja peittely on kovaa, mutta tämä on syytä pitää pinnalla ettei ihmiset harhaudu väärään uskoon.
- Anonyymi
Tässä tutkimuksessa ei mitattu todellista luotettavuutta vaan :
"Tänä vuonna uudelleen suunnitellussa ikonisessa tutkimuksessa mitataan epäonnistuneita komponentteja ja ominaisuuksia, joita on vaikea käyttää, vaikea ymmärtää tai jotka eivät toimi omistajien haluamalla tavalla."- Anonyymi
Sitäkin löytyy ja myös paljon vikoja. Ruostuminen ja melu päällimmäisenä.
- Anonyymi
Toyotaa väitetään laadukkaaksi mutta tuossa juuri ongelma kun se ei toimi kuljettajan haluamalla tavalla. Helkkarin moinen melu, ei kiihdy, mainostetaan sähköautona mutta ei pääse postilaatikkoa pidemmälle, ohjaus keskellä tunnoton ja tehoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa väitetään laadukkaaksi mutta tuossa juuri ongelma kun se ei toimi kuljettajan haluamalla tavalla. Helkkarin moinen melu, ei kiihdy, mainostetaan sähköautona mutta ei pääse postilaatikkoa pidemmälle, ohjaus keskellä tunnoton ja tehoton.
Toyota on aina kulkenut hieman omia reittejään ja kuski joutuu tekemään kovasti töitä että se pysyy viivojen välissä. Melu ja ruostuminen pahin kriisi.
- Anonyymi
Onhan Toyota todella nolo auto. Sellaisen hankkii vain reppana joka pelkää kaikkea mahdollista silläkin uhalla, että kyyti on surkeaa ja epämukavaa.
- Anonyymi
Heikko laatuko vei myynnin, vai onko ruostuminen ja melu vihdoin selvinnyt ihmisille?
- Anonyymi
Toyotan laatu on edelleen korkeatasoista. Korona vaikutti vasta nyt Toyotan myyntiin. Se palaa takaisin ykköseksi kunhan tuotanto saadaan täysillä käyntiin. Melu on sangen vähäistä Toyotassa. Ruoste on edelleen Ranskalaisten autojen ongelma ei Toyotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan laatu on edelleen korkeatasoista. Korona vaikutti vasta nyt Toyotan myyntiin. Se palaa takaisin ykköseksi kunhan tuotanto saadaan täysillä käyntiin. Melu on sangen vähäistä Toyotassa. Ruoste on edelleen Ranskalaisten autojen ongelma ei Toyotan.
Hihii, tietysti korona vaikutti ihan erilailla Toyotaan kuin mihinkään muuhun merkkiin, tietysti. Toyota on lopettanut ruostesuojauksen ja äänierityksen kokonaan ja onkin siksi nopein ja pahin ruostumaan ja meluisin. Melut nousee moottoritiellä uudessa Corollassa jopa edessä 75db ja takana 77db. uudessa Golfissa vastaavat 69/70db.
Toyotan myynti sakkasi jo aiemmin Ruotsissa. Laatu ja melu syö myynnin heti ja ruoste lisää tuskaa myöhemmin.
- Anonyymi
Toyota alkaa olla vitsi.
- Anonyymi
Kylläpä Toyota on alas vajonnut. Ei ihme jos uutuuden viehätys loppuu ja myynti sakkaa.
- Anonyymi
Bump!! aasialainen halpis, meillä ylihintaan kyykkää vihdoin. Ehkä meillä on toivoa tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Hyvä, tämä on syytä pitää muistissa.
Ruostuu nopeasti ja meluaa myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, tämä on syytä pitää muistissa.
Ruostuu nopeasti ja meluaa myös.Toyotalta on uusia huonoja uutisia tulossa , näiden vanhojen huonojen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalta on uusia huonoja uutisia tulossa , näiden vanhojen huonojen lisäksi.
Tietysti tulee, ei säästämällä voi tehdä hyviä autoja.
- Anonyymi
Toyotan myyntikäyrä näyttää laskua ja varsinkin Corollan. Ruosteet, melu ja surkea ajettavuus alkaa pikkuhiljaa iskeä kuluttajan tajuntaan.
- Anonyymi
Nostetaan tätä hieman ylöspäin, että kunnianpuolustajalle tulee hieman hommia.
- Anonyymi
Hyvä idea, tätä ketjua ei kannata unohtaa. Hönölle iltatöitä ;)
- Anonyymi
Onhan se valitettavaa, että Toyotalle ei jää enää mitään hyvää millä voi perustella sen hankintaa. Ruoste, melu, huonot istuimet, huono ajoltaan jne... No on yksi asia missa jotkut mallit toimii, eli lämmityslaite. Sekin menettää arvoaan kun ilmasto lämpiää kokoajan.
- Anonyymi
Mutta muista, uskoa on niin sokeaa ja sitkeää ettei sitä mitkään faktat heilauta ja kehuja riittää vaikka kone laukeaisi 10tkm jälkeen ja kori mätänisi vuodessa.
- Anonyymi
Huonot testimenestykset ja vertailut kilpailijoihin syö uskottavuutta ja kun otetaan huomioon nopea ruostuminen ja älytön melu, niin kuka noita enää ostaa??
- Anonyymi
Luottomyyjä tarjoaa pullapitkon sivun ja aina niin haukasta Juhla Mokkaa pahvimukista ja vaarit ja setämiet ovat kuin sulaa vahaa ja unohtavat kaikki kalliit huollot, takaisinkutsut ja viat ja julistavat ilosanomaa sulkien itseltään sen pettymyksen mitä Toyota on todellisuudessa tarjonnut. Ulkomailla ei olla yhtä noloja ja ovat realisteja ja siksi kertovat autoistaan todellista tietoa ja mielipiteen.
- Anonyymi
Onhan tuo Toyotan syöksy ollut jo tiedossa reilut 19 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo Toyotan syöksy ollut jo tiedossa reilut 19 vuotta.
Mikä Toyotan "syöksy"? Aika maltillista on "syöksy" ollut Toyotalla jos konsernimerkkeihin vertaa jotka ovat olleet suoranaisessa syöksykierteessä huijauksen ja lopez-laadun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Toyotan "syöksy"? Aika maltillista on "syöksy" ollut Toyotalla jos konsernimerkkeihin vertaa jotka ovat olleet suoranaisessa syöksykierteessä huijauksen ja lopez-laadun takia.
Toyotaa pidettiin viattomana autona vielä 2000 luvulle asti, mutta siitä lähtien laatu on pudonnut jatkuvasti ja vaikka jo vuosia sitten pääjohtaja Mr. Toyoda pyysi julkisesti anteeksi jatkuvien säästöjen aiheuttaman laadun romahtamisen, mutta säästöt vain jatkuu ja jatkuu. He palkkasivat jopa seitsemän uutta insinööriä pelkästään kehittelemään lisää säästöjä ja nyt autoissa ei ole ruostesuojausta, eikä äänieristystä ja alihankkijat on painettu todella ahtaalle ja se näkyy vikoina, takaisinkutsuina ja laadun romahtamisena.
Nyt yrittävät uudella taktiikalla, eli uusivat tyylinsä ja alkoivat tekemään erilaisia Pokemoneja ja vedota nuoriin. Naurettavan näköisiähän nuo sätökset ovat nykyään.
- Anonyymi
Pakko upata faktaa sekaan. Muuten valheellinen spämmi peittää todellisen tiedon.
- Anonyymi
Pidämmekö tämän mukana faktoissa?
- Anonyymi
Tämä on pakko pitää pinnalla ettei uskovaisten spämmivyöry peitä totuutta
- Anonyymi
Tätä ei voi kiistää mitenkään. Toyotan laatu on romahtanut ja monissa muissakin tutkimuksissa todettu, varsinkin parin viimeisen vuoden aikana. Ammattipiireissä olemme tuon kylläkin tienneet jo toistakymmentä vuotta.
- Anonyymi
Ja taas löytyy dataa Toyotan syöksystä pohjalle vikaisuuteen ja laaduttomuuteen josta ei ole paluuta.
- Anonyymi
En voi ymmärtää, että näin tyhmiä ihmisiä voi ollenkaan olla olemassa. Ketjun alkupäässä on vielä linkki suomennokseenkin, mutta edes se ei auta ymmärtämään, mitä on tutkittu.
- Anonyymi
Toyotan laadukkuus näkyy jokaisessa katsastustilastossa ja tutkimuksessa. Edellä on vain joku Lexus?!
- Anonyymi
Kun 2,2 litrainen dieselkone kosahti avensiksessani 125 tkm:ssä,päättyi minun toyotaomistukseni. Siitä on jo vuosia, mutta merkin saavat muut ostaa itselleen, jos niin tyhmiä ovat. Japsista ei tarvinnut luopua, sillä Honda on korvannut kaikki toyotan tarjoamat pettymykset.
- Anonyymi
Toyota on tehnyt paljon sutta ja sekundaa kautta aikojen, mutta kovasti niitä täälläkin peitellään. On öljyä syöviä bensakoneita, kansi ongelmaisia dieseleitä, kuoleman vakavia suunnitteluvikoja ja ala-arvoisia komponenttejä, ruostetta jne....
Käytettävyys aina surkeaa ja surkeat penkit, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on tehnyt paljon sutta ja sekundaa kautta aikojen, mutta kovasti niitä täälläkin peitellään. On öljyä syöviä bensakoneita, kansi ongelmaisia dieseleitä, kuoleman vakavia suunnitteluvikoja ja ala-arvoisia komponenttejä, ruostetta jne....
Käytettävyys aina surkeaa ja surkeat penkit,Niin totta.
- Anonyymi
Toyota jatkaa yhä vahvasti luotettavampien automerkkien ykkösenä.
- Anonyymi
Väärin, se on ns. rupusakissa sijoilla 19-20. kahdessa viimeisessä tutkimuksessa.
Kaikkihan se tietää että Toyota ruostuu ja kaikki 2000-luvun Toyotan on kaikkein surkeimpia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, se on ns. rupusakissa sijoilla 19-20. kahdessa viimeisessä tutkimuksessa.
Kaikkihan se tietää että Toyota ruostuu ja kaikki 2000-luvun Toyotan on kaikkein surkeimpia.Luotettavuus ja käytettävyys ei ole tätä päivää Toyotalla, se on jossain 70-luvun tasolla ja myös ruostuminen samalta aikakaudelta.
- Anonyymi
Jopa muut aasialaiset merkit ovat paljon parempaa ja kestävämpää tekniikkaa kuin mitä Toyota nykyään tarjoaa. Toyota on myös rumin ja tyylittömin. Muilta löytyy parempaa hybrid-tekniikkaa ja sähköautoja, eli miten Toyota on hukannut tilaisuutensa ja säästöillä söi viimeisen etunsa.
- Anonyymi
Tämähän on tiedossa jo pitkään. Muut painelleet ohi kaikessa ja Toyotan laatu vain kyykkää
- Anonyymi
Ruostuminen ja viat takaisinkutsuineen on Toyotan arkipäivää melun ohella. Surkeita ajettavia ne on aina olleet.
- Anonyymi
Miten se nyt näin kävikään? Toyotan luotettavuus ja käytettävyys romahtanut luokkansa heikoimpien joukkoon sijoille 20. Skoda sijalla 2.
- Anonyymi
Asiakastyytyväisyys Jenkkilässäkin pohjamudissa ja luotettavuus menetetty. Ruostuminen ja melu ei ole toimiva systeemi.
- Anonyymi
Suomessa laadun heikentyminen todetaan 10 vuotta myöhässä.
- Anonyymi
Olemme huomanneet jop ajat sitten toyotan melut ja siksi ä'änieristämme korit umpisoluisella uretaanilla.
Muuttuu melkein äänettömäksi, oikeastaan vaikeuttaa autolla ajoa kun m,oottorin äänikin jää cockpitin ulkopuolelle.
Jos ei umpisoluista ole pyytää talven kestävää uretaania ja kynnyskoteloisiin sitä. - Anonyymi
Tero asuu Suomessa, eikä lue ulkomaisia tutkimuksia, eikä mitään muutakaan negatiivista Toyotaan liittyvää, vaan ne lakaistaan maton alle ja väitetään valheeksi !!
- Anonyymi
Sitähän se pettyneen Teron elämä on. Pitää selittää surkea valinta hyväksi vaikka millä valheilla, raskas savotta.
- Anonyymi
Onhan se jo tiedossa ollut ainakin 10 vuotta että Toyota on halpuuttanut ja heikentänyt autojaan entisestään ja yrittää nyt uudella linjalla kosia nuorta väkeä tekemällä Pokemonia ja Tranformeria mulkosilmien ja valaan hetuloiden voimalla.
- Anonyymi
Rumempia osa malleista, rumempia kuin ennen vanhaan. Ruosteisia jo parissa vuodessa ja halpuutettu laatu kiusaa tulevaisuudessa oikein kunnolla.
- Anonyymi
Täysin turha tutkimus. Tilastoissa on mitattu vain uusien autojen ensimmäisinä kuukausina koetut ongelmat. Oikeat, kalliit viathan alkavat ilmestyä vasta vuosien päästä... Lisäksi tilastossa viaksi lasketaan myös ominaisuudet joita on vaikea käyttää ja jotka eivät toimi omistajien maun mukaan (... measures components that fail and features that are difficult to use, hard to understand or don’t work the way owners want.). Hohhoh
- Anonyymi
Toyota oli aluksi huono mutta halpa, sen jälkeen edelleen halpa mutta aina vaan parempi. Joissain Toyotan malleissa saavutettiin hyvä hinta/laatu-suhde.
Sen jälkeen taso on laskenut ja hinta noussut. Ei voi kun surkutella merkkiuskollisia hiirulaisia jotka ajavat sinnikkäästi tojoa koska isi aikanaan käski, eivätkä koskaan koeaja yhtäkään muuta merkkiä. Autolehdetkin luetaan valikoiden, totuutta vältellen.
Lakatkaa olemasta hiirulaisia ja koeajakaa seuraavaksi jotain muuta.- Anonyymi
Ostin ensimmäisen autoni vuonna 1976. Auto oli suurehko saksalainen auto, joka ei ollut erityisen varmatoiminen (suomeksi sanottuna oli aina rikki). Sen jälkeen leikin vielä vuosikaudet suurehkojen epäluotettavien saksalaisten "laatuautojen" kanssa, mutta sitten autoalalla työskentelevä sukulaismies kehotti minua siirtymään japanilaisautojen käyttöön.
Ensimmäinen japanilainen autoni oli yli 10 vuotta vanha Nissan Sunny, joka yllätti minut positiivisesti. Auto oli varmatoiminen ja talvella myös lämmin. Sitä autoa ei tarvinnut koskaan korjailla, vaan pelkät öljynvaihdot riittivät.
Parin vuoden käytön jälkeen Nissan meni ajokelvottomaksi kolarissa, ja sen jälkeen ostin 6 vuotta vanhan Tojota Carinan vuonna 1997. Sillä autolla ajelin kaikiaan 22 vuotta, ja näiden vuosien aikana tulin Tojota-uskoon.
Auto oli erittäin varmatoiminen ja aina laakin peli. Auton alkuperäinen KOBE-akkukin kesti peräti 13 vuotta. Silloin tulin vakuutuneeksi siitä, että seuraava autoni on varmasti Tojota. Siksi ajelenkin nyt hybridi-Tojotalla. Erittäin huonot kokemukset epäluotettavista saksalaisautoista johdattivat minut vankkumattomaan Tojota-uskoon, ja nyt olen onnellinen eläkepapparainen.
Vaikka ajelenkin nyt Tojotalla, niin hiirulaiseksi ei kukaan voi minua väittää. Hyvin reippaasti minä täälläkin soitan suuta nuorempien kavereiden kanssa, enkä ole missään väittelyssä jäänyt tappiolle. Kun ajelee kauppareissut varmatoimisella Tojotalla, niin eipä sitä tarvitse niska kyyryssä kylälläkään käyskennellä. Ihan ryhdikkäästi voin mennä viinakauppaan ostamaan päivän annoksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin ensimmäisen autoni vuonna 1976. Auto oli suurehko saksalainen auto, joka ei ollut erityisen varmatoiminen (suomeksi sanottuna oli aina rikki). Sen jälkeen leikin vielä vuosikaudet suurehkojen epäluotettavien saksalaisten "laatuautojen" kanssa, mutta sitten autoalalla työskentelevä sukulaismies kehotti minua siirtymään japanilaisautojen käyttöön.
Ensimmäinen japanilainen autoni oli yli 10 vuotta vanha Nissan Sunny, joka yllätti minut positiivisesti. Auto oli varmatoiminen ja talvella myös lämmin. Sitä autoa ei tarvinnut koskaan korjailla, vaan pelkät öljynvaihdot riittivät.
Parin vuoden käytön jälkeen Nissan meni ajokelvottomaksi kolarissa, ja sen jälkeen ostin 6 vuotta vanhan Tojota Carinan vuonna 1997. Sillä autolla ajelin kaikiaan 22 vuotta, ja näiden vuosien aikana tulin Tojota-uskoon.
Auto oli erittäin varmatoiminen ja aina laakin peli. Auton alkuperäinen KOBE-akkukin kesti peräti 13 vuotta. Silloin tulin vakuutuneeksi siitä, että seuraava autoni on varmasti Tojota. Siksi ajelenkin nyt hybridi-Tojotalla. Erittäin huonot kokemukset epäluotettavista saksalaisautoista johdattivat minut vankkumattomaan Tojota-uskoon, ja nyt olen onnellinen eläkepapparainen.
Vaikka ajelenkin nyt Tojotalla, niin hiirulaiseksi ei kukaan voi minua väittää. Hyvin reippaasti minä täälläkin soitan suuta nuorempien kavereiden kanssa, enkä ole missään väittelyssä jäänyt tappiolle. Kun ajelee kauppareissut varmatoimisella Tojotalla, niin eipä sitä tarvitse niska kyyryssä kylälläkään käyskennellä. Ihan ryhdikkäästi voin mennä viinakauppaan ostamaan päivän annoksen.Että ihan Alkossa käyt. Tätä en epäile yhtään, sillä huonot valinnat kertyvät samoille ihmisille.
Tuosta saksanautohöpinästä ei kukaan usko sanaakaan. Mutta tyypillisestähän se on kaikille merkkiuskollisisille että kokemukset muista merkeistä ovat 70-luvulta.
Ole kerrankin mies ja jätä se läträäminen vähemmälle ja mene sen sijaan katsomaan mitä uutta nuo merkit, ja paljon halvemmatkin läksisitte, tarjoavat.
- Anonyymi
Paskapuhetta koko juttu tai sitten vaan olet köyhtynyt.
Jos ostat ensin uuden suurehkon saksalaisauton, niin tuskin seuraavaksi vanhaa japsia?
Hölynpölyä tuo japsihehkutus...- Anonyymi
Toyotahönö on pahassa välissä kun paska laatu on tullut julkiseen tietoon ja tutkimukset kiroaa sen maan rakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahönö on pahassa välissä kun paska laatu on tullut julkiseen tietoon ja tutkimukset kiroaa sen maan rakoon.
Aina välilläl autot rupeaa kiinnostamaan ja erehtyy tulemaan tänne. Mutta Toyohönö ei ole vieläkään siirtynyt auton rattiin vaan vouhkaa täällä edelleen
24/7 ja etsii kaikkialta tutkimuksia jotka voisi väärin ymmärtää tohjon eduksi.
Kun suuret ikäluokat kuolevat, maaseutu autioituu ja tohjokaupat suljetaan. Että jotain hyvääkin. HIrveä auto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahönö on pahassa välissä kun paska laatu on tullut julkiseen tietoon ja tutkimukset kiroaa sen maan rakoon.
Tojohönö lisää spammaamista ja kuvittelee Tojon laadun sillä paranevan,
- Anonyymi
Toyotan ostajat ostavat Toyotan uudestaankin koska laatu, jälleenmyyntiarvo, luotettavuus ja tekniikka on parasta.
- Anonyymi
Höpö höpö, uuden Toyotan ostaa setämies joka ei ole koskaan sitä enne ajanut uudella autolla ja usein tuo tapahtuu kun setä jää eläkkeelle ja suurin syy pysyä merkissä on ns. panttimaksu jonka hän on maksanut ja se palautuu osittain takaisin kun vaihtaa nopeasti uuteen Toyotaan.
Nopea ruostuminen e silloin ehdi kiusata ja runsaat huollot ja takaisinkutsut pitää auton kuosissa 2-3 vuotta ja sitten vaihtoon. Näin vaareille muodistuu kuva laadukkaasta autosta, vaikka sillä ei olla juurikaan edes ajettu - Anonyymi
Luottomyyjän mukavat puheet pullakahvit varmistavat Tojo-kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottomyyjän mukavat puheet pullakahvit varmistavat Tojo-kaupat.
Erämaan laki, se jolla on, se ostaa.
- Anonyymi
Toinen vuosi putkeen alle keskiarvon ja ruosteen kivana lisänä. Vain hölmö haksahtaa.
- Anonyymi
Myy meillä ja Jenkeissä, kertoo paljon.
Vikoja ja ongelmia riittää.
- Anonyymi
Toyota on ollut jo 10 vuotta yksi surkeimmista autoista.
- Anonyymi
Löytyy kymmeniä syitä miksi Toyotaa ei kannata ostaa. Yhtään hyvää syytä ei ole.
- Anonyymi
Monen muun merkin ostamatta jättämiseen sitten löytyykin kymmeniä hyviä syitä - ehkä Toyota niistä paras syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen muun merkin ostamatta jättämiseen sitten löytyykin kymmeniä hyviä syitä - ehkä Toyota niistä paras syy.
Toyota ei ole auto lainkaan. Ruostuva ja nolo kaikessa.
- Anonyymi
Ruoste, viat, takaisinkutsut, halpaa osaa, huonoa suunnittelua, mitä voi odottaa?
- Anonyymi
Laatu heikkenee vuosi vuodelta. Onko järkevä linja?
- Anonyymi
Toyotan ostajista 101% valitsee Toyotan uudestaan erinomaisen tuotteen vuoksi.
Tietysti uusien asiakkaitten ohella, Toyotan laatutuote myy hyvin.- Anonyymi
Alaspäin näyttää Toyotan laatu painuvan ja myynti myös.
- Anonyymi
Ei tana mitä kuraa.
- Anonyymi
Niin minustakin, miksei vaggine voisi vihdoin tehdä muutakin kuin kuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minustakin, miksei vaggine voisi vihdoin tehdä muutakin kuin kuraa?
Niin, kiitos nostosta.
Edelleen puhe on Toyotan laatuongelmista ja nopeasta ruostumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minustakin, miksei vaggine voisi vihdoin tehdä muutakin kuin kuraa?
Kuten sähköautoja, koska Toyotalta onnistuu, vai pitääkö nekin ostaa muilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sähköautoja, koska Toyotalta onnistuu, vai pitääkö nekin ostaa muilta?
Toyota on ehkä surkein auto ja ylihintainen vikapesä joka ruostuu nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on ehkä surkein auto ja ylihintainen vikapesä joka ruostuu nopeasti.
Toyota on viattomin ja vähäruosteisin auto, kts. katsastustilastot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on viattomin ja vähäruosteisin auto, kts. katsastustilastot.
Se kertoo vain yhden pienen hetken tilanteen, ei kerro kuinka paljon autoa on korjattu ja hitsattu ennakkoon ja tunnettuja on Toyotan katsastushuolto.
Todellissa tilastoissa Toyota ei pärjää muille ja sijoitus viime vuosien listoissa on 19-20, todella kehnosti menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo vain yhden pienen hetken tilanteen, ei kerro kuinka paljon autoa on korjattu ja hitsattu ennakkoon ja tunnettuja on Toyotan katsastushuolto.
Todellissa tilastoissa Toyota ei pärjää muille ja sijoitus viime vuosien listoissa on 19-20, todella kehnosti menee.Se kertoo vuosien, kymmenien vuosien tilanteen. Toyota on vähävikaisin joka suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo vuosien, kymmenien vuosien tilanteen. Toyota on vähävikaisin joka suhteessa.
Toyotassa on useita perusvikoja - siksi on noloa omistaa Tojo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotassa on useita perusvikoja - siksi on noloa omistaa Tojo.
Kuten on tutkittu, Toyota on laadullisesti surkea vikoineen ja puutteineen, ruostuukin nopeasti.
Ei sijat 19 ja 20 mitenkään mairittele laatu/luotettavuustutkimuksissa.
Skoda on samoilla listoilla sentään sijalla 2.
- Anonyymi
On se järkyttävää kuin suomalainen voi olla niin pihalla autoista että uskoo edelleen Toyotaan. Hinnatkin on paljon kalliimmat missään muualla verrattuna muihin.
- Anonyymi
Suomalainen oppii yhden asian elämässään idän perintönä, eikä opi uutta tai uskoa että asiat at voisivat muuttua ja siksi Toyota hautaan asti, vaikka kärsien ja perse ruvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen oppii yhden asian elämässään idän perintönä, eikä opi uutta tai uskoa että asiat at voisivat muuttua ja siksi Toyota hautaan asti, vaikka kärsien ja perse ruvella.
Suomalainen tuulipukujuntti on itsepäinen ja tyhmä otus.
- Anonyymi
Toyota ja Lexus jatkavat ykkösenä kaikissa laatututkimuksissa.
- Anonyymi
no siinäpä taas emävale
- Anonyymi
Toyotan sijoitus kahden viime vuoden listauksessa 19. ja 20. Tuohan tarkoittaan, että 20 muuta automerkkiä on parempia luotettavuuden ja laadun puolesta.
Tero on aika sitkeä ja tyhmä kun ei ymmärrä mitä tuo Toyotan sijoitus tarkoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan sijoitus kahden viime vuoden listauksessa 19. ja 20. Tuohan tarkoittaan, että 20 muuta automerkkiä on parempia luotettavuuden ja laadun puolesta.
Tero on aika sitkeä ja tyhmä kun ei ymmärrä mitä tuo Toyotan sijoitus tarkoittaa.Teron elämä on yhtä suurta valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teron elämä on yhtä suurta valhetta.
Tero ei itse ymmärrä elävänsä valheessa – tero kuvittelee olevansa oikeassa ja Tojon laadun olevan parasta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero ei itse ymmärrä elävänsä valheessa – tero kuvittelee olevansa oikeassa ja Tojon laadun olevan parasta,
Ei tarvitse kuvitella. Laitanko linkin mistä voit lukea mikä auto kestää Suomessa eniten käyttöä häh? Pelottaako?😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p551796Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,431583- 491539
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.41485Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis51468Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin51384Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä71298Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta101260Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla31132Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni31113