Skönt att SFP röstade rätt i

Anonyymi

den här Mäenpääfrågan. (även omhan nu går fri ).

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      121 andra riksdagsledamoter var av samma åsikt.
      56 godkänner tydligen rasistiska uttalanden.

      • Anonyymi

        Hatprat hör inte hemma i plenisalen.


      • Anonyymi

        54 var dom väl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatprat hör inte hemma i plenisalen.

        Nu vet man åtminstone vem man inte ska rösta på.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatprat hör inte hemma i plenisalen.

        Nu blev det ju att för riksdagsledamoter är det fritt fram att säga vad de vill.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatprat hör inte hemma i plenisalen.

        Man behöver inte skämmas för SFP åtminstone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nu blev det ju att för riksdagsledamoter är det fritt fram att säga vad de vill.

        För Sannfinländarna var det ju bättre än lottovinst.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nu blev det ju att för riksdagsledamoter är det fritt fram att säga vad de vill.

        Det räcker ju sedan om Sannfinländarna igen inte tillåter åtal.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det räcker ju sedan om Sannfinländarna igen inte tillåter åtal.

        Få se när kommer nästa grodan ur munne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Få se när kommer nästa grodan ur munne?

        Det kommer vi knappast länge behöva vänta på.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det kommer vi knappast länge behöva vänta på.

        Troligen så....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det kommer vi knappast länge behöva vänta på.

        Nu persuna skyller på Marin, men set ut att vara lite för mycket.


    • Anonyymi

      KD närmar sig mer och mer Sannfinländarna,bara "rätta människor " duger.

      • Anonyymi

        Alla religiösa passar inte heller KD.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alla religiösa passar inte heller KD.

        Tron är inte så enkelt, utan kompliserat, finns många olika sekt eller grupp.


    • Anonyymi

      Henriksson on suuresti pettynyt, ettei saanut perussuomalaista syytteeseen.

      • Anonyymi

        Så är många andra också.


      • Anonyymi

        Ei poliitikot vaan yleinen syyttäjä halusi saada lausunnon antajan syytteeseen, mutta kansanedustajalla on perustuslain suoma suoja.
        Onhan se kyllä aika raakaa kutsua ihmisiä 'vieraslajiksi', miltähän suomalaisesta tuntuisi, jos esim. ranskalaiset sanoisivat meistä niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei poliitikot vaan yleinen syyttäjä halusi saada lausunnon antajan syytteeseen, mutta kansanedustajalla on perustuslain suoma suoja.
        Onhan se kyllä aika raakaa kutsua ihmisiä 'vieraslajiksi', miltähän suomalaisesta tuntuisi, jos esim. ranskalaiset sanoisivat meistä niin?

        Onhan meitä haukuttu erämaiden pölkkypäiksikin, turaaneiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meitä haukuttu erämaiden pölkkypäiksikin, turaaneiksi

        Minkä maan parlamentissa on noin sanottu meistä? Et suomalaiset ovat pölkkypäitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä maan parlamentissa on noin sanottu meistä? Et suomalaiset ovat pölkkypäitä?

        Trollit ei vastaa koskaan, tietenkään.


    • "Skönt att SFP röstade rätt i

      den här Mäenpääfrågan. (även omhan nu går fri )."

      Olipas tämän joukkueen jäsenillä yhteinen vanhha kahtotila.

      Ei tainnut olla ryhmäkuri poistunut tässä kohsin?

      • Anonyymi

        Kuri olisi hyvä myös persuissakin, ettei möläytyksiä tulisi kokoajan.


    • Anonyymi

      Kaikesta ei sai mieltään aina pahoittaa, varsinkaan poliitikon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe