Aloitetaan tällä että olen 15v poika ja mun isosisko on 17v. Vaikka se on jo kohta aikuinen niin se on silti lapsellinen, valehtelija, laiska ja aina vihainen.
LAPSELLINEN
Aloitetaan tällä että se valittaa kaikesta äidille ja rupee itkemään jos sitä sattuu ( eli tarkotan sitä et jos vahingossa tönäsen sitä niin se lähtee heti valittaa äidille.)
VALEHTELIJA
Valehtelee että oon puhunut sille rumia ja jos olen vahingossa tönässy sitä tai jotain niin se liioittelee sitä asiaa.
LAISKA
Koko talo on sotkuinen sen takia Ja äiti ei tee asialle mitään. Sen huone on ollut sotkuinen 5 vuotta. sen takia se nukkuu äidin vieressä koska valittaa siitä että sen huone on niin sotkuinen. Välillä se jättää astioita olohuoneeseen että äiti luulisi niitä astioita mun käyttämiksi.
VIHAINEN
se aina puhuu mulle vihaisesti mutta äidille aina normaalisti. Ja aina kun ollaan jossain vierailussa niin silloin se puhuu mulle kiltisti.
Olenko minä liian herkkä vai oletteko tekin samaa mieltä??
Isosisko pilaa elämäni
3
1386
Vastaukset
- Anonyymi
Juu sun sisko on perseestä otan osaa
- Anonyymi
Tuollaisia naisia on. Kaksi ensimmäistä menee samaan valehteluun. Sinun pitää puhua äidillesi suoraan ja tarvittaessa tukea häntä. Äitisi nimittäin voi antaa periksi siskollesi, koska se on vähimmän vaivan tie (jolloin siskosi tietenkin voittaa).
Samaa on edessä työelämässä aikuisena (äitisi on silloin esimiehesi ja sisaresi kollegasi), joten nyt sinulla on hyvä mahdollisuus treenata tulevaa varten. Jos äitisi jatkaa hänen suosimistaan, vaikka miten yritätä, muutat pois kotoa.- Anonyymi
Mun iso siskot vei minunkin joululahjat lahjat toi isoveli veljet on mulle tosi rakkaita ne ei koskaa kiusannu mua isosiskot oli tosi ilkeitä hakkasi ja haukku nykyää kumpaakin on alkoholisteja ei olla enää missää tekemisissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4144986Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5153218"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk162855Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302664Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2472628Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1962609SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit272054"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –871735Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6451669Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki171499