Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isosisko pilaa elämäni

Aloitetaan tällä että olen 15v poika ja mun isosisko on 17v. Vaikka se on jo kohta aikuinen niin se on silti lapsellinen, valehtelija, laiska ja aina vihainen.

LAPSELLINEN
Aloitetaan tällä että se valittaa kaikesta äidille ja rupee itkemään jos sitä sattuu ( eli tarkotan sitä et jos vahingossa tönäsen sitä niin se lähtee heti valittaa äidille.)

VALEHTELIJA
Valehtelee että oon puhunut sille rumia ja jos olen vahingossa tönässy sitä tai jotain niin se liioittelee sitä asiaa.

LAISKA
Koko talo on sotkuinen sen takia Ja äiti ei tee asialle mitään. Sen huone on ollut sotkuinen 5 vuotta. sen takia se nukkuu äidin vieressä koska valittaa siitä että sen huone on niin sotkuinen. Välillä se jättää astioita olohuoneeseen että äiti luulisi niitä astioita mun käyttämiksi.

VIHAINEN
se aina puhuu mulle vihaisesti mutta äidille aina normaalisti. Ja aina kun ollaan jossain vierailussa niin silloin se puhuu mulle kiltisti.


Olenko minä liian herkkä vai oletteko tekin samaa mieltä??

3

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu sun sisko on perseestä otan osaa

    • Anonyymi

      Tuollaisia naisia on. Kaksi ensimmäistä menee samaan valehteluun. Sinun pitää puhua äidillesi suoraan ja tarvittaessa tukea häntä. Äitisi nimittäin voi antaa periksi siskollesi, koska se on vähimmän vaivan tie (jolloin siskosi tietenkin voittaa).

      Samaa on edessä työelämässä aikuisena (äitisi on silloin esimiehesi ja sisaresi kollegasi), joten nyt sinulla on hyvä mahdollisuus treenata tulevaa varten. Jos äitisi jatkaa hänen suosimistaan, vaikka miten yritätä, muutat pois kotoa.

      • Anonyymi

        Mun iso siskot vei minunkin joululahjat lahjat toi isoveli veljet on mulle tosi rakkaita ne ei koskaa kiusannu mua isosiskot oli tosi ilkeitä hakkasi ja haukku nykyää kumpaakin on alkoholisteja ei olla enää missää tekemisissä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe