Koulutuksen hankkimen, itsensä sivistäminen on jokaisen kansalaivelvollisuus. Miksi uuden, innovatiivisen koulutuksen hankkineet saavat koko ajan kuraa niskaansa? Tri Ruja on antanut eväät, parempaan elämään.... ikään tai sukupuoleen katsomatta . Ottakaa Rujan tarjous vastaan ja nauttikaa helppokäyttöisestä valuutasta......Antakaa laatuaikaa perheellenne,,,,tehkää tarvittavat ostokset DealShakerista.....uusi elämä on jokaisen ovella, Astukaa sisään.
OneCoinkoulutettujen pilkkaaminen vihapuhetta
9
64
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm..... nyt kun noin esitit asian, tunsin piston sydämessäni.
Miksi olenkaan avannut sanaista arkkuani vain pilkatakseni tuota mainiota joukkiota, jota myös coinisteiksi lempeästi kutsumme?
a. en ole ottanut selvää asioista
b. olen vain kateellinen
c. joku muu syy - mikä?
Muahahaahaa!
Buahahaaahaa! - Anonyymi
Kannattaako koulutuksesta laittaa tieto ansioluetteloon ?
- Anonyymi
Ehdottomasti!
On TOSI LAADUKASTA KOULUTUSTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti!
On TOSI LAADUKASTA KOULUTUSTA!Totta töriset. Naapurini veti itsensä hirteen kun muija ja lapset poistuivat poliisien turvaamina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta töriset. Naapurini veti itsensä hirteen kun muija ja lapset poistuivat poliisien turvaamina.
Höpö höpö laitoit vain itselles aanustapposen !
- Anonyymi
Olen samaa mieltä avaajan kanssa. Vihapuhetta tyystin. Jos joku tahtoo perehtyä tulevaisuuden valuuttaan, se ei oikeuta halveksuntaan. Vaikka valuutan vaihdettavuus viivästyy, se johtuu vain sopivan, riittävän suuren pankin löytämisestä.
Se viimeksi nauraa joka Dollarille kuoppaa kaivaa sanoi Wallu valkohammas. Ok, ostan heti koulutuspaketin! Onko teillä suositella minulle sopivaa?
- Anonyymi
Tämän kesän kuumin koulutus on epäilemättä King Jaymsin romanian koulutustilaisuus ( arvat), mutta myynti päättyi eilen.
Noin 270 myytiin 150000:sta, eli suorastaan revittiin käsistä. Anonyymi kirjoitti:
Tämän kesän kuumin koulutus on epäilemättä King Jaymsin romanian koulutustilaisuus ( arvat), mutta myynti päättyi eilen.
Noin 270 myytiin 150000:sta, eli suorastaan revittiin käsistä.Tämä arpa ei voita. Kingjayms kiittää kannatuksesta.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812350V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914221Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1093982- 513638
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533321- 1163294
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul352146- 382112
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261945On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111623