Kuuntelin tänään Radio Vegaa ja siellä "sommarpratade-ohjelmassa puhui näyttelijä Tobias Zilliacus.
Tässä tunnin kestävässä ohjelmassa hän kertoi elämästään sekä myös vaimonsa kolmannetsa raskausajasta. Tutkimuksissa oli käynyt ilmi, että lapsella saattaisi olla jotain "vikaa", kuten downin syndroomaa.
Testien tuloksia piti odotella monta päivää ja Tobiaksen ollessa pihamaalla, sinne tuli pieni tyttö, joka lähestyi häntä hymyillen. Tobia kuvaa tarinassaan kokeneensa pienen tytön olleen kuin enkelin ja päättäneen samalla, hetkellä että jos syntymätön lapsi olisi sairas, niin he ilman muuta pitäisivät tämän.
Tutkimustulokset tulivat ja ilmeni, ettei lapsella ole mitään hätää. Tobias sanoi ohjelmassa, että olisivat olleet, tämän pienen enkelin takiai vastaanottamaan myös "sairaan" lapsen ja lisäsi, että tämä oli heille jonkimlainen testi tai koettelemus.
Hän puhui tässä ohjelmassa niin kauniisti, että vanhakin liikuttui. <3
Tänään liikutuin radiota kuunnellessani
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ohjelma oli nimeltään sommarpratare, eikä niin kuin kirjoitin.
Lisään vielä, että Tobias sanoi, että he EHDOTTOMASTI haluavat pitää lapsen tämän enkelin tavattuaan. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912