Ja ketä sitä Auran Perussuomalaisia nyt vetää?
Olisi kiva tietää, kun sieltä on aika moni tuttu kasvo nostanut kytkintä! Syy?
Onko Auran Perussuomalaiset vielä toiminnassa?
15
881
Vastaukset
- Anonyymi
Syyn arvaa.
Ketä on lähtenyt, voitko tarkemmin informoida.- Anonyymi
Ei kai Soukka ole vaihtanut aatetta,
sitten se on persujen loppu Aurassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Soukka ole vaihtanut aatetta,
sitten se on persujen loppu Aurassa.Soukka on ainakin tyytymätön ryhmätoveriinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soukka on ainakin tyytymätön ryhmätoveriinsa
Näin sivullisena, yleensä auralaiset syyttää pappia kaikesta, olisikohan syynä Persujen alamäkeen pappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivullisena, yleensä auralaiset syyttää pappia kaikesta, olisikohan syynä Persujen alamäkeen pappi.
jotain on, soukkakin on ruvennut ryypiskelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotain on, soukkakin on ruvennut ryypiskelemään.
Jassoo. Epäilen, että Soukka on oppinut ryypiskelemään jo aikoja sitten. Ainakin Auranmaan Viikkolehteen kirjoittelu on hiipunut kokonaan. Eikö jaksa enää kirjoitella vai eikö viikkolehti viitsi enää julkaista Soukan kirjoitelmia? Mikäli edustaa vielä perussuomalaisia, niin voisi joskus peseytyä ja vaihtaa siistimmät vaatteet. Edullista saippuaa, hammastahnaa ja pyykinpesupulveria voi ostaa Tokmannilta.
- Anonyymi
Persuvapaa Aura. Paras mahdollinen sijoitus tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Aika moni viime vaaleissa persuja äänestänyt, häpeää nykyään tyhmyyttään.
- Anonyymi
Onko Auran Persuista veto pois, kun ei enää ole torikojua lettukesteineen ja kansanedustajavieraineen?
- Anonyymi
Kiinnostaisi kovasti tietää, miksi Soukan naputuspalsta kirjoituksia ei enää ole Auranmaan Viikkolehdessä. Eikö enää mitään kommentoitavaa vai eikö viikkolehti halua julkaista Soukan kirjoituksia. Jos näin on, niin samantien voisi jo laitta stopin nk. partaäijän juttujen julkaisuun. Hänelläkään ei tunnu riittävän kuin negatiivisia juttuja julkaistavaksi. Säälittävää kerrassaan. Partaäijä saisi päristä itsekseen omaan partaansa ja sillä siisti. Mistä näitä "ikusia" nurisijoita joka asiasta aina riittääkin.
Hyvä että Auranmaan Viikkolehti älyää pistää jotain rajaa kirjoitusten julkaisuun.
Piste ja loppu on joskus ihan ok.- Anonyymi
Ei Soukka enää kirjoittele, ryypiskelee vaan ja puhuu pahaa puoluetovereistaan
- Anonyymi
Naputusta uusimmassa Kansanradiossa.
https://areena.yle.fi/audio/1-50660270 - Anonyymi
Soukka on rehellinen arvioidessaan Persujen vastuutonta touhua.
- Anonyymi
Aika hauskaa, että herra arvostelee puheenjohtajana vastuutonta toimintaa 😂
- Anonyymi
On toiminnassa ja voi ihan hyvin. Toritapahtumia ei ole oikein missään covid-19 vuoksi voitu järjestää. Nythän valtuustoryhmä oli ratkaisevassa tilanteessa säilyttämässä kirkonkulmankoulun kohtaloa.
Viime vuosi tosiaan on ollut henkilökemioissa pieniä säröjä. Nyt on ryhmän sisällä tapahtunut muutoksia ja viime vuoden paikallisyhdistyksen hallituksesta on jäljellä yksi ja hänkin varalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569