Hyökkäys erämaassa (länkkärin) näkee Yle areenasta vielä joitakin päiviä...
Suosittelen....
🤠🤠🤠🤠
Vois vielä tunnin venata ja juoda sen jälkeen litran olutta....
Sitten nukkumaan...
<3
Hmmm............
21
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sais jo sataa välillä, että vois olla sisällä, katella töllöö yms
- Anonyymi
Mitä hän odottaa? 😏
- Anonyymi
Onko tuo litra olutta sulle vähä niinku joku kamomillatee toisille, antaa hyvät yöunet?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo...........
Jos olen siirtymässä lakkoon, niin hissukseen vähennän....
<3Hyvä niin
- Anonyymi
Ok, täytyy katsoa tänään.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Kerro sitten mielipiteesi......
<3
:)Yes, illalla
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Kerro sitten mielipiteesi......
<3
:)Tuli katsottua se äsken. Ihan hyvä leffa. Taitaa olla John Waynen ensimmäinen, ensimmäisiä leffoja.
Anonyymi kirjoitti:
Tuli katsottua se äsken. Ihan hyvä leffa. Taitaa olla John Waynen ensimmäinen, ensimmäisiä leffoja.
Varmaankin.....
Mitä mieltä lääkäristä.....
:D....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Varmaankin.....
Mitä mieltä lääkäristä.....
:D....
<3Maittoihan sille, mutta selveni kun tarvi paljolla kahvilla ja vettä naamalle
Anonyymi kirjoitti:
Maittoihan sille, mutta selveni kun tarvi paljolla kahvilla ja vettä naamalle
:)...........
Näin kävi....
<3
- Anonyymi
Tiesitkö, että alkoholismi voi laskea älykkyysosamäärää jopa 30 pistettä? Kaiken muun negatiivisen lisäksi kannattaisi harkita lopettamista.
- Anonyymi
Jos on varaa siihen
- Anonyymi
Minä suosittelen Risyolle samaa. Säälittää kun ei ole oikein mitään sanottavaa ja kuitenkin pitää sanoa. :/
- Anonyymi
Kerro mulle miten se erottu muista normi lännen leffoista?
En ole sanonut, että erottuis muista, mutta 79 vuotta on elokuvalla ikää....
Jos länkkäreistä tykkää, niin suosittelen...
<3
Kahvia nyt.......
☕️☕️☕️☕️- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
En ole sanonut, että erottuis muista, mutta 79 vuotta on elokuvalla ikää....
Jos länkkäreistä tykkää, niin suosittelen...
<3
Kahvia nyt.......
☕️☕️☕️☕️Kyllä tykkään kattoo länkkäreiden eliittiä, siltä tuo vaikuttaa kun kurkkasin Wikipedian sivua. Wallander tyyppiset kans mun makuun!
Huomenna kuulet mielipiteeni.
Meen kans kahvi sessioon, pari kupillista vaan, sulla NELJÄ 😯☕ Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tykkään kattoo länkkäreiden eliittiä, siltä tuo vaikuttaa kun kurkkasin Wikipedian sivua. Wallander tyyppiset kans mun makuun!
Huomenna kuulet mielipiteeni.
Meen kans kahvi sessioon, pari kupillista vaan, sulla NELJÄ 😯☕Join yhden kupin vain , ettei tule pahaa närästystä...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=1z2XAR4ZHPA
- Anonyymi
Ja lisäksi join kossua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464