IS 27.6.2020

Anonyymi

Tähän ajatuksia viikkonvaivaihteen ristikoista.

24

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksin vihjeen idean, joten ristikoista ei jäänyt kysyttävää.

• Anonyymi

Parkkisen piilis oli yllättävän haastava. Itse asiassa en ole vielä saanut järkevää ratkaisusanaa pystysuoraan 2.
      Sinä riität! Jos minulla olisi siippa, riittäisin! (7)
      Piilokirjaimet meni arvaukseksi.

• Anonyymi

Vihje on virheellinen. Luin äsken:
      Piilisvihjettä pystysuoraan 2 on entrattu siihen malliin, että se vastaakin vain alun neljää kirjainta, ei koko yhdyssanaa.

• Anonyymi

Olen nyt ratkonut koviksen täydellisesti oikein ja annan kaikki ratkaisusanat ilman hippaleikkejä!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt ratkonut koviksen täydellisesti oikein ja annan kaikki ratkaisusanat ilman hippaleikkejä!

Mikäs siinä - mutta älä tule minulta vaatimaan, että saat sivuillani toimia noin. Paras olisi, jos voisit toimia pääosin täällä ja minä pääosin omilla sivuillani. Ei tule tarpeetonta riitaa.
        Kerron satunnaisesti, missä autan.

• Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

Mikäs siinä - mutta älä tule minulta vaatimaan, että saat sivuillani toimia noin. Paras olisi, jos voisit toimia pääosin täällä ja minä pääosin omilla sivuillani. Ei tule tarpeetonta riitaa.
        Kerron satunnaisesti, missä autan.

Miksi en saa olla missään rauhassa! Aina kiusataan ja mollataan!

• Anonyymi

Kosketusnäytöllä jäi merkkejä pois, kun jokainen painallus ei toimi.
        Hyvä ihminen, et voita vihallasi mitään. Et sillä ystäviä saa. Vinoilu minulle on halveksittavaa toimintaa useimpien kirjoitteluasi seuraavien mielestä. Tosin joillekin saatata olla esikuva. Esikuvana olemisen taso on KKK:n innostajien luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa auttaa kiitos. Kulmiin muutamia apuja tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisiko aina missä kohtaa ristikkoa mikäkin ongelmavihje sijaitsee. Kertoisitko mitkä vihjeet ja missä kulmissa ovat ongelmallisimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viallinen on susi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisiko aina missä kohtaa ristikkoa mikäkin ongelmavihje sijaitsee. Kertoisitko mitkä vihjeet ja missä kulmissa ovat ongelmallisimmat.

Vasen yläkulma parista ekasta mainittu, vasen alakulma parantavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasen yläkulma parista ekasta mainittu, vasen alakulma parantavia.

Kehu ja opas. Parantavia on samaanit.

• Anonyymi

Soitin brittipaikka kiinnostaa kyl

• Anonyymi

Olisko se kanteleeton.

• Anonyymi

Johti maata ylhäällä. Makaava henkilö vasen reuna. KOAI oikea alaosa.

• Annoin noihin vinkit Ylilaudassa (chattini tyyliin). Joku muu saa halutessaan antaa ratkaisusanat.

• Joku laittoi Ylilautaan suorat vastauksetkin.

• Anonyymi

Hyvä näin. On hyvä että vastauksiakin tulee, ne lukee ketkä haluaa. Yhtä vastaussanaa ja sen logiikkaa vihjeeseen en ymmärrä. Täytyy olla oikea sana kuitenkin. KOAI?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näin. On hyvä että vastauksiakin tulee, ne lukee ketkä haluaa. Yhtä vastaussanaa ja sen logiikkaa vihjeeseen en ymmärrä. Täytyy olla oikea sana kuitenkin. KOAI?

Jatkan kun kävin ratkojissa nyt niin koi sanahaulla löytyi sana ja taisin tajuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkan kun kävin ratkojissa nyt niin koi sanahaulla löytyi sana ja taisin tajuta.

Kiva että keksit itse logiikan. Juuri tähän haluaisin ratkojia kannustaa. Laitoin minä kyllä KOAI selitettävien listalle.

On tosiaan tarpeen erilaiset toimintatavat. Suorien vastausten antaminen olisi täällä parempi tehdä kuin Ylilaudassa, koska joka ristikosta saa oman säikeen eikä kaikki ole yhtä puuroa.

Toivottavasti poistorumba oli väliaikainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylilaudassa on tuohon selitys kuten erääseen toiseenkin vihjeeseen ja sen ratkaisusanaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2799
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      293
      1610
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1517
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1361
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1339
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1017
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      979
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe