Luja ostanu maata kärsämäestä lisää ja huhun mukaan siirtää haapajärven tuotannon kärsämäkeen....meiltä menee taas työpaikkoja
Lujabetoni.....
11
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Rotat jättävät uppoavan laivan!
- Anonyymi
Mahtaako tontti käydä pieneksi?
- Anonyymi
Haapajärvel jääny asutuksen keskelle liian pienelle tontille...ja naapurit valittaa koko ajan...
- Anonyymi
Hyvä että asiantuntijoita riittää, huhu ei ole tiedon väärtti
- Anonyymi
Isoa hallia alkavat rakentaa kärsämäkeen...montta ha ostanu maata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoa hallia alkavat rakentaa kärsämäkeen...montta ha ostanu maata.
paskapuhetta. Hallia rakennetaan mutta ei lujalle eikä siellä ole hehtaareja tonttimaat mitä ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paskapuhetta. Hallia rakennetaan mutta ei lujalle eikä siellä ole hehtaareja tonttimaat mitä ostaa
Lujab. on ostanut teollisuushallin kärsämäen kunnalta joka rakentaa uutta sen tilalle yrittäjälle joka joutui myydystä hallista lähtemään.
Toisen onnettomuus toisen onni. Incapin velkojat möi pilkkahinnalla lähes uuden tehtaan lujabetonille. Kallista lystiä muutenkin tyhjän tehtaan ylläpitokustannukset ilman että siellä oli minkäänlaista toimintaa. Naurettavalla summalla saivat miljoonatehtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lujab. on ostanut teollisuushallin kärsämäen kunnalta joka rakentaa uutta sen tilalle yrittäjälle joka joutui myydystä hallista lähtemään.
Toisen onnettomuus toisen onni. Incapin velkojat möi pilkkahinnalla lähes uuden tehtaan lujabetonille. Kallista lystiä muutenkin tyhjän tehtaan ylläpitokustannukset ilman että siellä oli minkäänlaista toimintaa. Naurettavalla summalla saivat miljoonatehtaan.Kyllä luja laajentaa kovasti kärsämäessä...hallin osti lisää ja tonttimaata et kyl sillä jotai isoja suunnitelmia on olemassa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis puheesta käytät tuollaista ilmaisua. Oletkos peräpuolen mieleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen onnettomuus toisen onni. Incapin velkojat möi pilkkahinnalla lähes uuden tehtaan lujabetonille. Kallista lystiä muutenkin tyhjän tehtaan ylläpitokustannukset ilman että siellä oli minkäänlaista toimintaa. Naurettavalla summalla saivat miljoonatehtaan.Kunta pärjäsi ku sai lujan ostamaan tehtaan!ois pärjänny vaik lahjottanu ois
- Anonyymi
Emme ole siirtämässä Haapajärven tuotantoa Kärsämäelle, molemmat tehtaat kasvattavat tuotantoaan. Kärsämäki kylläkin paljon enemmän.
-Mikko Isotalo
Toimitusjohtaja, Lujabetoni Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279