HIMistä...

lilylazer

Pitää tännekkin saada jotain eloa, joten kysympä nyt sitten vaikka tälläistä:

Milloin aloit fanittaa HIMiä, mikä oli ensimmäinen levysi?

19

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

      HIM on upee bändi ja Villen ääni on jotain sanoinkuvaamatonta! Tutustuin bändiin 11 vuotiaana sillon tais se join me oll akova juttu, enhän mä sillon mitään siitä ymmärtäny, kunnolla ainakaa, mut
      silti mä tykkäsin siitä. Nyt niit biisejä kuuntelee vähän erilailla ja ne on edelleen hyviä. Eka levy oli Razoblade Romance.

    • waildchaild

      Aloin diggailemaan orkesteria, kun ikää oli sellaiset 10-11 vuotta =). Sain eräältä kaveriltani jossakin ihmeen vaihtohössäkässä tämän siskon ostaman Greatest Lovesongs vol. 666-lätyn. Siis sen alkuperäisen pahvikantisen painoksen (liekö siitä sellaisia muoviversioita olemassakaan?). En ollut tuohon aikaan musiikillisesti edes kovin lahjakas, ehkä olin sen verran outo lapsi kuitenkin, koska kuuntelin mm. CMX:ää. Mutta tämä orkesteri vaan kolahti niin perkeleesti, siis jo tuon ikäisenä. Kun sain levyn pyörimään olin heti että hetkonen, tässä on sitä jotakin...siitä se sitten lähti \,,/

      • him rlz

        greatest lovesongs vol666 ei sit muuta
        muovisessa kotelossa myydään ulkoimailla


    • aloin

      Himmuli faniksi 9 tai 10 vuotiaana sain ekaks Greatest Love Songs vol. 666 kuunneltua vissiin isoveljeltä kuulin ja sit aloin siitä jatkaa kuunteluu muta mites sulla joka halusit vähä eloa tänne ?

      • minä

        Sisko kuunteli HIMiä ja niin mäkii sitte aloin kuuntleen vaik olin vasta 8 en sillon tiettykään älynny mitään, ja ekan levyn ostin vasta 10 vuotiaana se oli razorblade romance.


      • lilylazer

        Olen aika uusi fani, vasta noin puolitoista vuotta fanittanut. Johtuu siitä, että tuota ikää ei vielä ole kovin paljon, olin ekalla luokalla, kun GL Vol.666 julkaistiin.
        Ensimmäinen levy oli siis Love Metal. Sitä ennen en suurinpiirtein edes tiennyt HIMiltä muuta biisiä, kuin Join Men.


      • His Infernal Majesty
        lilylazer kirjoitti:

        Olen aika uusi fani, vasta noin puolitoista vuotta fanittanut. Johtuu siitä, että tuota ikää ei vielä ole kovin paljon, olin ekalla luokalla, kun GL Vol.666 julkaistiin.
        Ensimmäinen levy oli siis Love Metal. Sitä ennen en suurinpiirtein edes tiennyt HIMiltä muuta biisiä, kuin Join Men.

        Sama mulla. Love Metal oli eka. Mun rakas bestikseni aivopesi mut kuuntelee HIMiä ja oon siitä ikuisesti kiitollinen!


    • Eräs MJ-fani

      Itse aloin fanittaa HIMiä varsin myöhään, taisi olla vuosi 2000 vai milloin heidän biisinsä Pretending oli pinnalla... No joka tapauksessa silloin v. 2000 olin 18-vuotias ja eka HIM-levyni jonka hommasin oli Love Metal. Muut aikaisemmat levyt olen polttanut netistä.

      Täytyy vielä lisätä, että silloin kun nuortenohjelma Jyrki pyöri telkussa, ja HIM oli siellä ekaa kertaa esillä biisillään When Love And Death Embrace, en pitänyt koko musiikkityylistä. Onneksi sitten vanhemmalla iällä "viisastuin" ja löysin HIMin. :)

    • ella

      Mä aloin fanittaa HIMiä joskus oisko ollut 13 vuotiaana..
      Olin kyllä tykännyt HIMistä ennenkin, mutta en hirveesti tiennyt bändistä mitään, enkä kappaleista...
      Mutta eräänä iltana tuli HIMin uuden vuoden keikka Tavastialta... ja silloin se tapahtui.. Olin ihan, että Vau! Se oli niin mahtavaa...!
      Heti seuraavana päivänä menin ostamaan Deep Shadows and Brilliant Highlightin. Pian sen jälkeen ostin myös Razorblade Romancen.

      semmoinen tarina. :)

    • oHIMo

      Joskus ihan sattumalta löysin greatest lovesongsin(olin kyllä kuullut ja nähnyt bändiä aiemminkin,mutten ollut kiinnostunut)jostain alennuksesta alle 10 eurolla ja siitä se pienen totuttelun jälkeen lähti käyntiin. ensin ihastuin näin pinnallisesti ulkonäköön ja jostain oli ongittava jokaikinen lehtijuttu näistä "ihanista miehistä". sitten kun alkuhuumasta ohipääsin alkoi musiikki itsessään kiinnostaa sisällöltään ja taidokkuudellan(simppeleistä biiseistä oli saatu jotenkin loistavia ja yhä uudelleenkuunneltavia). Halusin lisää ja lisää ja lisää..uusien levyjen myötä uudet tunteet mukana. ja on suhde ollut jo aika tiukillakin kun on alkanut kyllästtyttämään liian yhdessäolon vuoksi. mutta ehdottomasti itse tykkään eniten tästä ensimmäisestä ja "aidoimmasta" himin levystä, Greatest Lovesongs Vol 666. vähiten taas on kolahtanut Razorblade Romance. sen ensimmäiseni ostin, olisikohan ollut, vuosi 2000. Niin, ja kyllähän ne lehtijutut tulee vieläkin aika hyvin talteen otetuksi..

    • vastaus***

      Siskoni kuuntelivat himiä ja sen seurauksena minäkin aloin kuuntelemaan. Tilasin kaikki 4 cd:tä samaan aikaan netistä (tämän vuoden alussa). Lisäksi olen imuroinut netistä solitary man, sigillum diaboli, 9th circle, and love said no, jykevää on rakkaus, paratiisi, valo yössä, ikkunaprinsessa (villen laulamina). Niin ja tarkistan aina, että jos töllöstä tulee jtn himistä niin laitan sen aina nauhalle (minulla on oma nauha varattuna himille).

      • Eräs MJ-fani

        Mullakin pari videokasettia varattuna jos tulee jotain HIMiä telkusta. Ja tietty kerään kaiken mahdollisen lehtimateriaalin HIM-leikekirjaani. :) Ainoat levyt jotka omistan, ovat Love Metal ja And Love Said No, The Greatest Hits 1997-2004. Loput biisit on imutettu netistä.


    • Linda

      niin ja tietty levy oli se eka

    • takkkutukka

      Olin sillon 11 tai 12 vuotias kun kuulin radiosta kai poison girl kappaleen..Sitten ostin ekaksi Razorblade romancen, Ja siitä oon sitte ostellut niit levyi mitä on ilmestynyt ja oon saanut
      sen greatestlove songs levyn ja and love said no levyn lahjaksi(:
      Mulla on videolla pari HIM juttuu... ja pari HIM vihkoo joihin oon liimannut lehti juttuja niistä(=
      Mut nykyään oon vähemmän "fani" =P

      • him rlz

        4kk elm (eLm=ennen love metallia) olin matkalla pohjoiseen ja ostin matka musiikiksi siilin järven huoltoasemalta razoblade romancenja aloin kuunnella sitä ,kun love metall oli tullut ja sacrament oli hitti halusin ostaa love metallin, mutta ostin nrj hits 2 koska siinä oli sacrament. tästä vuosi tai puolitoista (kun ymmärsin musiikista enemmän) kaivoin razobladen esiin ja "siitä se sitten lähti"


    • himvalo

      Olen ollut HIM fani jo vuosia, uudet vuodet menee joka vuosi tavastialla, ikuisiksi muistoiksi on heartagram-tatuoinnit. Mulla on vakaa periaate siitä, että en osta esim. Viipurista ikinä HIM:n piraatti cd-levyjä, enkä myöskään koskaan imuroisi netistä heidän musiikkiaan, sehän on suorastaan raiskausta HIM:iä kohtaan!! Omistan kaikki HIM:n cd:t ja sinkut. DVD vielä ostamatta.

      • His Infernal Majesty

        Mä oon samaa mieltä tosta imuroimisesta. Mä en yleensä koskaan välitä siitä,mikä on ns. oikein tai väärin tai mistään lakijutuista,mut jotenkin musiikki on niin tärkee juttu mulle,et haluun olla reilu niitä ihmisiä kohtaan jotka sitä hyvää musaa tekee.


    • phoebe

      mä oon aina tykänny HIM:in biiseistä mut vasta nyt mä ostin sen levyn.. .. :D oon ihan hulluna siihen! :D

      • GoneWithTheSin

        Mäkin oon suht tuore tapaus - fanittannu vasta 2 vuotta.. Se alko kun joskus lainasin kaverilta kolme cd:tä- HIMin Love metalin, Mariskan Memento morin ja jonkun muun räppipashan. Sitten niitä kuunnellessa tajusin että HIM se oli niistä kolmesta ylivoimasesti paras ja sitten se tuli - iski kun mikäkin, ja siitä lähtien oon ihan hulluna fanittannu. Mulla on kaikki levyt, Singleboxi ja dvd.. Kaikki mahollinen krääsä tulee aina jotenkin hankittua. Ja kesällä Ruissiin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe